Gå til innhold

Healing


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

All healing er tull og alle healere, i Oslo og andre steder, er kvakksalvere. Finn deg en lege hvis du er syk, eller endre på livet ditt hvis du har diffuse plager.

Anonymkode: e26b9...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

All healing er tull og alle healere, i Oslo og andre steder, er kvakksalvere. Finn deg en lege hvis du er syk, eller endre på livet ditt hvis du har diffuse plager.

Anonymkode: e26b9...a56

Leger behandler bare symptomer med medisiner, de behandler ikke rotårsaken. 

For å få en langvarig eller varig helbredelse er det viktig å adresse rotårsaken 

Eks: lavt stoffskifte skyldes mineralubalanser og leger behandler det med medisiner. Man blir kvitt symptomene,men adresserer ikke rotårsaken 

Anonymkode: faf17...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

All healing er tull og alle healere, i Oslo og andre steder, er kvakksalvere. Finn deg en lege hvis du er syk, eller endre på livet ditt hvis du har diffuse plager.

Anonymkode: e26b9...a56

På hvilket grunnlag kan du si dette?

Anonymkode: faf17...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Leger behandler bare symptomer med medisiner, de behandler ikke rotårsaken. 

For å få en langvarig eller varig helbredelse er det viktig å adresse rotårsaken 

Eks: lavt stoffskifte skyldes mineralubalanser og leger behandler det med medisiner. Man blir kvitt symptomene,men adresserer ikke rotårsaken 

Anonymkode: faf17...4a9

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 142a0...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Noen som vet om noen bra healere i Oslo?

Fortell gjerne om din erfaring 😊

Anonymkode: faf17...4a9

Ja en av Norges kanskje verdens beste healere. Jeg var i en tung depresjon. Kom inn på kontoret. Fikk behandling, når jeg gikk ut tenkte jeg ikke så mye over det til all lys rundt meg plutselig så helt klart ut, i tillegg la jeg merke til alle mennesker osv. Akkurat som om lyset ble slått på i hodet mitt. Veldig merkelig opplevelse. Jeg slet med mye panikkangst. Vet ikke hva som hjalp meg, men nå er jeg på 5 året uten angstanfall. Det stoppet den dagen. 

Anonymkode: b3f53...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja en av Norges kanskje verdens beste healere. Jeg var i en tung depresjon. Kom inn på kontoret. Fikk behandling, når jeg gikk ut tenkte jeg ikke så mye over det til all lys rundt meg plutselig så helt klart ut, i tillegg la jeg merke til alle mennesker osv. Akkurat som om lyset ble slått på i hodet mitt. Veldig merkelig opplevelse. Jeg slet med mye panikkangst. Vet ikke hva som hjalp meg, men nå er jeg på 5 året uten angstanfall. Det stoppet den dagen. 

Anonymkode: b3f53...6d8

Oi... Hvor fikk du healing?

Anonymkode: faf17...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 142a0...a06

Du kan le, ikke enkelt å være helt fastlåst i tankesettet 😉😆

Anonymkode: faf17...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 142a0...a06

Du klarer kanskje ikke se at det handler om økonomiske interesser? Stikkord: legemiddelindustrien 

Anonymkode: faf17...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du klarer kanskje ikke se at det handler om økonomiske interesser? Stikkord: legemiddelindustrien 

Anonymkode: faf17...4a9

For dei der healerane og andre alternativ til medisin tenar ikkje pengar i det heile. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

All healing er tull og alle healere, i Oslo og andre steder, er kvakksalvere. Finn deg en lege hvis du er syk, eller endre på livet ditt hvis du har diffuse plager.

Anonymkode: e26b9...a56

Din tåpe. Vet du ikke at leger ikke kan helbrede det spirituelle? Du trenger en healer for å rense sjelen og chakraene dine. 🙄

Anonymkode: 1cd60...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oi... Hvor fikk du healing?

Anonymkode: faf17...4a9

Lise Lyseggen ❤

Anonymkode: b3f53...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakket med henne nå, hun er visst med i et program som går på tv2. De spilte inn igår så kommer på tv etterhvert. Hun er kjempe flink.

Anonymkode: b3f53...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan nok få til noe med placeboeffekt, men det hjelper ikke mer enn sukkerpiller og en helseautoritet som ser deg.

Anonymkode: 8ceee...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Din tåpe. Vet du ikke at leger ikke kan helbrede det spirituelle? Du trenger en healer for å rense sjelen og chakraene dine. 🙄

Anonymkode: 1cd60...f29

Nice try. 

Anonymkode: af148...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Man kan bli litt matt over hva folk faktisk lar seg overbevise om. Men, at religion og overtro blandes med økonomiske interesser, er jo ikke noe nytt. Sånn sett er vel ikke folka i denne tråden mer gærne enn medlemmer av enkelte frikirker, for eksempel.

Anonymkode: 1f796...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud. Man kan bli litt matt over hva folk faktisk lar seg overbevise om. Men, at religion og overtro blandes med økonomiske interesser, er jo ikke noe nytt. Sånn sett er vel ikke folka i denne tråden mer gærne enn medlemmer av enkelte frikirker, for eksempel.

Anonymkode: 1f796...78b

https://www.glomdalen.no/nyheter/alt-stemmer/s/1-57-4019493

Jeg velger å tro. 😊 Noen ting er tilfeldigheter, noe kan man bare ikke forklare. 

Anonymkode: b3f53...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Og hvordan avgjør du hva som er en tilfeldighet og hva som er guddommelig inngripen?

Anonymkode: af148...3c1

Som sagt jeg tror fordi jeg har selv opplevd den effekten hun hadde på meg. Hva du tror på er for meg likegyldig 😊

Anonymkode: b3f53...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lise Lyseggen ❤

Anonymkode: b3f53...6d8

Hvor befinner hun seg?

Anonymkode: faf17...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor befinner hun seg?

Anonymkode: faf17...4a9

Oslo 

Anonymkode: b3f53...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv av den alternative typen og kjenner  til noen  healere , men ikke i Oslo dessverre. Har noen gode i Stavanger og Bergen. Snåsamannen er vel den beste, men han praktiserer ikke lengre. Finnes noen fb grupper hvor det er healere som gir gratis healing. 

Anonymkode: a4650...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...