Gå til innhold

Fått meg hotwife


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Ønsker å dele en helt ny vendig i livet vårt.

Jeg har i mange år fantasert om st min kone treffer andre, og plutselig her en dag kom det for en dag at hun ønsket det samme, og nå har hun fått seg elsker. Vårt ekteskap har fått en ny vår.

Vi har voksne barn og trengte virkelig dette, anbefales på det sterkeste hvis dere er trygg på hverandre.

Vi elsker hverandre mere en noen sinne og det er kun henne som treffer andre.

Flere her inne som har det sånn?
Hilsen lykkelig ektemann 😊

 

Anonymkode: 51a4a...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldig for deg og henne at dere har funnet lykken på denne måten. Jeg drømmer om det samme, at hun etter hvert føler seg trygg nok til å begynne å flørte med andre. Hun har helt klart lyst, men det er så nytt for henne, at hun trenger enda litt tid før hun klarer å bestemme seg for hvordan hun skal finne den rette. Jeg lar henne få den tiden hun trenger selvsagt, hun bestemmer selv.
Hvordan gikk dere fram? Håper du kan komme med noen tips til oss.

Anonymkode: bd6b8...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Så fint for dere gutta! 
og så flaks at dere to fant hverandre her inne blant alle damene! Dere kan gjerne fortsette «samtalen» deres, og kanskje noen biter på tråden og har lyst til å lære? 
 

#hotwifegoodlife

Anonymkode: dc873...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Heldig for deg og henne at dere har funnet lykken på denne måten. Jeg drømmer om det samme, at hun etter hvert føler seg trygg nok til å begynne å flørte med andre. Hun har helt klart lyst, men det er så nytt for henne, at hun trenger enda litt tid før hun klarer å bestemme seg for hvordan hun skal finne den rette. Jeg lar henne få den tiden hun trenger selvsagt, hun bestemmer selv.
Hvordan gikk dere fram? Håper du kan komme med noen tips til oss.

Anonymkode: bd6b8...c33

Kom vel helt av seg selv, jeg sa det på en måte sånn at det skulle høres ut som en spøk, men hun tok meg på ordet, og da gikk det slag i slag, begge har lov til å si stopp hvis ting føles feil, som jeg skrev, vi har fått en ny vår, men vær forsiktig, mye rare folk her i verden😊

Anonymkode: 51a4a...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt for dere, men hvordan er dette en ting som gjør deg lykkelig? Jeg undrer meg oppriktig. Jeg forstår ikke at man kan tenne på det, men jeg forstår jo at folk har forskjellige preferanser, vi feks driver med bdsm, jeg syns bare det er rart å tenke på at en person liker og tenner på at partneren har sex med en annen.

Anonymkode: f5171...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjekt for dere, men hvordan er dette en ting som gjør deg lykkelig? Jeg undrer meg oppriktig. Jeg forstår ikke at man kan tenne på det, men jeg forstår jo at folk har forskjellige preferanser, vi feks driver med bdsm, jeg syns bare det er rart å tenke på at en person liker og tenner på at partneren har sex med en annen.

Anonymkode: f5171...069

Ble nå sånn bare, har ikke noe forklaring, vi er rene, pene snille og oppegående mennesker som har funnet vår greie

Anonymkode: 51a4a...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kom vel helt av seg selv, jeg sa det på en måte sånn at det skulle høres ut som en spøk, men hun tok meg på ordet, og da gikk det slag i slag, begge har lov til å si stopp hvis ting føles feil, som jeg skrev, vi har fått en ny vår, men vær forsiktig, mye rare folk her i verden😊

Anonymkode: 51a4a...dec

Nice. Men, hvordan fant hun en som passet for henne? På nett? På byen? En dere kjente? 
Hun vil ikke borti en typisk player, hun ønsker å møte en litt mer seriøs type.

Anonymkode: bd6b8...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg også vil men han vil ikke😑

Anonymkode: 32c4c...2be

Har du spurt han? Har dere vært sammen lenge?
Jeg tror det er viktig at det er mye mer enn sexen som knytter dere sammen for at det skal være aktuelt, og for at det skal fungere.

Anonymkode: bd6b8...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg også vil men han vil ikke😑

Anonymkode: 32c4c...2be

Jøss! Kan ikke fatte at noen menn liker å ha det sånn...

Anonymkode: e9903...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjekt for dere, men hvordan er dette en ting som gjør deg lykkelig? Jeg undrer meg oppriktig. Jeg forstår ikke at man kan tenne på det, men jeg forstår jo at folk har forskjellige preferanser, vi feks driver med bdsm, jeg syns bare det er rart å tenke på at en person liker og tenner på at partneren har sex med en annen.

Anonymkode: f5171...069

For oss har det vært en fantasi vi har lekt med lenge. Jeg har merket at hun ble bare mer og mer kåt når jeg fortalte om det mens vi hadde sex. For meg er det slik at det gjør henne utrolig sexy. Bare å tenke på at hun dusjer og steller seg, og kler seg litt ekstra fint for å forberede seg til å møte en annen, gjør meg rimelig kåt. Vi er ikke helt der ennå, men er nå endelig på vei😏

Anonymkode: bd6b8...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta mi hadde det sån en stund. Etter et års tid skilte hun seg fra sin første mann og elskeren flyttet inn. De har nå vært gift i mange år. Det som startet som et spennende prosjekt utviklet seg radkt til forelskelse og kjærlighet.

Anonymkode: 59b4c...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tanta mi hadde det sån en stund. Etter et års tid skilte hun seg fra sin første mann og elskeren flyttet inn. De har nå vært gift i mange år. Det som startet som et spennende prosjekt utviklet seg radkt til forelskelse og kjærlighet.

Anonymkode: 59b4c...9fd

Sånt skjer uansett, at folk skiller seg,av den ene eller andre grunnen. Har hørt om par som har fått det til å fungere fantastisk i årevis også.

Anonymkode: bd6b8...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sånt skjer uansett, at folk skiller seg,av den ene eller andre grunnen. Har hørt om par som har fått det til å fungere fantastisk i årevis også.

Anonymkode: bd6b8...c33

Ja, det finnes sikkert eksempler på det også selv om det er vanlig for kvinner at det å ha god sex med npen over tid fører til dypere følelser, selv om det ikke var meningen i utgangspunktet.

Anonymkode: 59b4c...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det finnes sikkert eksempler på det også selv om det er vanlig for kvinner at det å ha god sex med npen over tid fører til dypere følelser, selv om det ikke var meningen i utgangspunktet.

Anonymkode: 59b4c...9fd

For meg er det helt greit, og det har jeg sagt til henne. Følelsene kan ingen kontrollere, jeg vil at hun skal føle seg helt fri. Det beste er om hun blir helt hekta, hun skal ikke gå rundt med dårlig samvittighet for det. Hun får god sex hjemme også, det har aldri værtnoe problem.

Anonymkode: bd6b8...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjekt for dere, men hvordan er dette en ting som gjør deg lykkelig?

Anonymkode: f5171...069

Om man leser trådene her og forskning om sexhyppighet virker det som om menn ikke gidder å ha sex lenger.

De virker å være så fed-up på feminister som konstant slenger rundt seg om skadelig maskulinitet og mannlig seksualitet at de trekker seg unna ser det ut til.

Bedre å se gullrekka på TV....

Anonymkode: 20e20...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...