Gå til innhold

Fortelle han eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå vet han altså. Han ble en smule sjokkert, for å si det mildt. Men tok det ikke så aller verst. Jeg sa at han kunne vente med å fortelle meningen sin til i dag og sendte han hjem for å sove på det. 

Jeg sa at han bestemte selv hvor involvert han vil være, det virket som han ville gå "all inn".

Anonymkode: 274bd...7f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

17 uker..?? Har ikke magen vokst så det synes ennå? 17 uker er jo en liten baby allerede 😄 Gratulerer så mye! Det er meningen at du skal oppleve å bli mamma ❤️ Masse lykke til, og så håper jeg dere får et godt samarbeid! Og kanskje blir et par også 😄 

Anonymkode: a1c0e...d98

Skrevet

Helt greit alt sammen,  gratulerer med graviditeten, og håper det går bra. Men, at "alle" ville vært så positive dersom en mann på 42 hadde gjort ei jente på 23 gravid det tror jeg ingen ting på. Det skjer bare i et feministforum som dette.

Anonymkode: ef1f4...6bf

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

17 uker..?? Har ikke magen vokst så det synes ennå? 17 uker er jo en liten baby allerede 😄 Gratulerer så mye! Det er meningen at du skal oppleve å bli mamma ❤️ Masse lykke til, og så håper jeg dere får et godt samarbeid! Og kanskje blir et par også 😄 

Joda, har fått litt mage. Men jeg har kronisk sykdom og er vant med at magen svulmer opp. Jeg har også vært ufattelig energiløs, kvalm og forstoppet, noe jeg også har relatert til sykdommen. 

Jeg tenker vi må lande litt nå og bli vant til tanken på å bli foreldre, før vi begynner å undersøke mulighetene for å bli et par. 

Skrevet

Helt ærlig så er aldersforskjellen så stor at jeg tviler på at et forhold mellom dere vil vare i mange år. Det er greit når dere er i omtrent samme livsfase, men 19 år blir veldig mye ganske snart. Hvis han velger seg en som er tilsvarende yngre neste gang vil det være en jente som går i barnehagen nå. Hvis han går av med pensjon når han er 67 vil du være 86. 

Uansett må du fortelle ham det, men jeg ville ventet til du var over 12 uker på vei. På den måten slipper dere å i det heletatt tenke på abortspørsmålet.

Dere kan jo godt forsøke å få til et forhold. Noen klarer det, men noen endringer i forhold til jobb må dere belage dere på. Dere kan jo ikke fortsette med døgnvakter samtidig når dere har barn hjemme.

Anonymkode: 19ad8...af3

Skrevet

Gratulerer!!! Hva sa han? 

Anonymkode: 7a9ce...602

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt ærlig så er aldersforskjellen så stor at jeg tviler på at et forhold mellom dere vil vare i mange år. Det er greit når dere er i omtrent samme livsfase, men 19 år blir veldig mye ganske snart. Hvis han velger seg en som er tilsvarende yngre neste gang vil det være en jente som går i barnehagen nå. Hvis han går av med pensjon når han er 67 vil du være 86. 

Uansett må du fortelle ham det, men jeg ville ventet til du var over 12 uker på vei. På den måten slipper dere å i det heletatt tenke på abortspørsmålet.

Dere kan jo godt forsøke å få til et forhold. Noen klarer det, men noen endringer i forhold til jobb må dere belage dere på. Dere kan jo ikke fortsette med døgnvakter samtidig når dere har barn hjemme.

Kanskje greit å lese tråden før du svarer. 

Anonymkode: e301d...943

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje greit å lese tråden før du svarer. 

Anonymkode: e301d...943

Jeg skrev svaret rett før jeg satte meg på en lang flutur i går. Tydligvis gikk det ikke gjennom før jeg skrudde av flightmodus tidligere i dag.

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skrev svaret rett før jeg satte meg på en lang flutur i går. Tydligvis gikk det ikke gjennom før jeg skrudde av flightmodus tidligere i dag.

Øøøøh... dette er jo like latterlig enten det ble skrevet i går eller i dag.

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Anonymkode: bd210...f09

Skrevet
På 25.2.2020 den 7.59, Anonym bruker skrev:

Jeg har ei venninne som tok abort da hun var 17 og hadde ingen planer om å bli gravid igjen før hun var klart. Nesten et helt år etter at hun fant ut at hun var gravid første gangen ble hun innlagt på sykehus med nyrebekkenbetennelse og fant da ut at hun var 17 uker påvei! Da hadde hun hatt regelmessig «mens» hver måned og magen var like slank som alltid. Magen poppet plutselig etter at hun fant ut at hun var gravid. Da så hun kjempe gravid ut. 

Syns sånne her tilfeller er kjempe fascinerende

Anonymkode: be77d...d80

Skrevet

Vi har nå fortalt våre nærmeste venner og han foreldrene sine om babyen. Mine venner er overstrømmende begeistra, hans er litt avventende positive.

Hans foreldre er noe rystet, han sier de tok det bedre enn han hadde ventet. De vil gjerne møte meg, jeg sa at det fikk vente en uke eller to. De er bare noen år eldre enn meg, og jeg vil gjerne at de har vent seg til dette før jeg må møte dem.

Angående oss to har vi ikke tatt noen avgjørelse, vi er forelska og har bestemt oss for at han skal bo hos meg noen måneder for å teste om vi takler hverdagen sammen. Nå er vi vandt med å være sammen mye, men det blir noe annet når vi ikke er på jobb.

Skrevet

Fantastisk! Gratulerer! Lykke til! Uansett om dere blir et par virker det jo som han tar ansvaret.

Nå må du holde oss oppdatert ❤️

Anonymkode: 9f062...251

Skrevet

Dette høres lovende ut, HI :) Gratulerer og lykke til videre! :)

Anonymkode: 41a45...cae

Skrevet

Gratulerer 🙂 Så glad på dine vegne 🙂❤️ 

Anonymkode: 7a9ce...602

Skrevet
På 25.2.2020 den 21.03, Anonym bruker skrev:

Øøøøh... dette er jo like latterlig enten det ble skrevet i går eller i dag.

Hvorfor er det latterlig?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det latterlig?

Fordi denne påstanden er synsing som tas helt ut av lufta.

På 25.2.2020 den 10.33, Anonym bruker skrev:

Helt ærlig så er aldersforskjellen så stor at jeg tviler på at et forhold mellom dere vil vare i mange år. Det er greit når dere er i omtrent samme livsfase, men 19 år blir veldig mye ganske snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...