Gå til innhold

FRIENDS reunion bekreftet!!! En timeslang episode kommer😍


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

WHATTTTT????? Er det sant???! Noe så utrolig skuffende!!! Like før jeg griner..,,,, 🤥🥺😖😖😖😣😣😣

det KAN ikke være sant....! ?

Anonymkode: ba9b8...17b

Er det de sier, men er jo ingen som vet hva «unscripted episode» betyr heller. Men med tanke på at skaperne av serien skal være med i episoden så tviler jeg steeerkt på at det er en hel episode med karakterene og hvor de er nå i livet. 

Anonymkode: e72c9...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor har du lest det? Jeg har lest nyheten på sikkert 10 forskjellige nettsider, og har ikke sett noe om det😜 Det er jo superskuff hvis det stemmer

Anonymkode: 01544...240

 

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

WHATTTTT????? Er det sant???! Noe så utrolig skuffende!!! Like før jeg griner..,,,, 🤥🥺😖😖😖😣😣😣

det KAN ikke være sant....! ?

Anonymkode: ba9b8...17b

 

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

DET er jo i alle fall uinteressant. Da vet jeg ikke om jeg gidder å se det i det hele tatt. 

Anonymkode: 115fc...1d1

 

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er nesten verre. 

De får 23 mill hver for å sitte å mimre litt. 

Anonymkode: 76b9d...3bd

 

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjenner på en glede og en frykt for å bli skuffet 😕 Jeg gledet meg som en unge til Star Trek Picard og. Hittil må jeg si jeg er skuffet 😢 Eneste grunnen til at jeg ser på det (og vil se på friends) må være at det er de gode gamle folka..

Anonymkode: 1d2d0...386

https://www.google.no/amp/s/www.vulture.com/amp/2020/02/friends-reunion-special-hbo-max-date.html
 

Friends har blitt tatt ut fra netflix i USA tidligere i år og skal nå gå over til strømmetjenesten HBO max som lanseres i mai. Derfor vil intervjuet med skaperne og de 6 skuespillerne bli vist der. 

Anonymkode: e72c9...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg tenker at dere alle har misforstått. Det blir ikke en episode med karakterene deres og «friends» universet. Burde kanskje gjøre med research. De har omtalt det som en «feiring» av serien med intervjuer av alle skuespillerne og de som har laget serien. Mye mulig de viser litt gjensyn med karakterene i «nå tiden», men ikke en hel episode med en handling. Så tenker de av dere som er negative til det kan slappe av 😅

Anonymkode: e72c9...911

Har ikke den episoden allerede vært? Der de sitter og «skravler»? Helt sikker på at jeg så den for noen måneder siden 🙈

Anonymkode: 20a14...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke den episoden allerede vært? Der de sitter og «skravler»? Helt sikker på at jeg så den for noen måneder siden 🙈

Anonymkode: 20a14...244

Glem det! Har bare lest det for noen måneder siden tror jeg 😅

Anonymkode: 20a14...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke den episoden allerede vært? Der de sitter og «skravler»? Helt sikker på at jeg så den for noen måneder siden 🙈

Anonymkode: 20a14...244

De gjorde et intervju i 2016, men da var ikke Matthew Perry med. Det var en tribute til James Burrow

Anonymkode: e72c9...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Glem det! Har bare lest det for noen måneder siden tror jeg 😅

Anonymkode: 20a14...244

Det som har blitt hyped opp nå kan du hvertfall ikke ha sett for den kommer ikke ut før i mai 😅

Anonymkode: e72c9...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et intervju er jo ikke noe å rope hurra for! 

«Hvordan er det å ha en stor fanskare 24 år etter at serien startet?»

»Hva har serien gjort med deg som person?» 

bla bla bla..... gjeeeesp!

 

Anonymkode: ba9b8...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2020 den 7.53, Anonym bruker skrev:

https://www.google.dk/amp/s/deadline.com/2020/02/friends-reunion-special-confirmed-hbo-max-cast-returning-jennifer-aniston-courtney-cox-1202865593/amp/

 

Det kan godt være at jeg er den eneste som bryr meg😅 Men jeg gleder meg stort til å se dem igjen! Jeg er spent på hvordan det blir. 

Anonymkode: 01544...240

Det blir ikke det samme. Jekk ned forhåpningene dine... 

Anonymkode: 14df7...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2020 den 8.17, sug lut skrev:

Det blir garantert ræva.

Hold opp a. Det blir bra. Jeg har kjøpt friends genser i dag. Hvis du vil kan du få se den hos meg? Jeg kan lage litt mat og ha vin. Kom igjen, du veit det blir bra. Seriøst liksom. 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/22/2020 at 7:53 AM, Anonym bruker said:

https://www.google.dk/amp/s/deadline.com/2020/02/friends-reunion-special-confirmed-hbo-max-cast-returning-jennifer-aniston-courtney-cox-1202865593/amp/

 

Det kan godt være at jeg er den eneste som bryr meg😅 Men jeg gleder meg stort til å se dem igjen! Jeg er spent på hvordan det blir. 

Anonymkode: 01544...240

bare synd den sendes kun på hbo max, som jeg ikke har

Anonymkode: 7e258...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

bare synd den sendes kun på hbo max, som jeg ikke har

Anonymkode: 7e258...f29

Kommer ikke til å være tilgjengelig utenfor USA uansett så. Også er det ikke en episode med karakteren, men intervju

Anonymkode: e72c9...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...