Gå til innhold

FRIENDS reunion bekreftet!!! En timeslang episode kommer😍


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest KenCreek

Jeg er like begeistret 😀😀 

håper det er sant denne gangen! Selv om det står på forsiden av både NRK og VG, så tør jeg ikke helt å stole på det riktig enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, sug lut skrev:

Det blir garantert ræva.

Er du i DET humøret i dag 😁😁

kan vi forvente sure svar og oppgulp resten av dagen? 

😂😂

Anonymkode: 86450...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, amandine skrev:

Friends tidlige sesonger er super. Å samle dem nå virker som en desperat og dårlig idé.

Helt enig. All erfaring fra tidligere filmer og serier som har forsøkt slike stunt viser at det er svært stor sannsynlighet for at det blir skikkelig dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, sug lut skrev:

Det blir garantert ræva.

 

3 minutter siden, amandine skrev:

Friends tidlige sesonger er super. Å samle dem nå virker som en desperat og dårlig idé.

 

2 minutter siden, Superdolly skrev:

Helt enig. All erfaring fra tidligere filmer og serier som har forsøkt slike stunt viser at det er svært stor sannsynlighet for at det blir skikkelig dårlig.

Jeg er dessverre enig med disse tre. Jeg elsker Friends og ser det ofte, men kjenner jeg er skeptisk til en times episode med dette nå. Det er oppskriften på skuffelse. 

Anonymkode: 115fc...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jennifer Aniston er den eneste i gjengen som har holdt seg bra. Hun ser ut som da hun spilte i Friends. Hvordan er det mulig??😫😫

Anonymkode: 64401...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jennifer Aniston er den eneste i gjengen som har holdt seg bra. Hun ser ut som da hun spilte i Friends. Hvordan er det mulig??😫😫

Anonymkode: 64401...db4

Jeg syns de holder seg bra alle, men selv Jennifer er litt stram i masken. Men ellers ser hun smashing ut, det er jeg enig i. 

Jeg håper og tror at de er såpass oppegående at de ikke slipper ut en dårlig episode. 

De var jo svært samstemte den gangen, og opptatt av at alle skulle ha lik lønn og når en av dem ikke ville mer, så var det over for alle. 

Jeg gleder meg, jeg. 

Anonymkode: c8b35...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jennifer Aniston er den eneste i gjengen som har holdt seg bra. Hun ser ut som da hun spilte i Friends. Hvordan er det mulig??😫😫

Anonymkode: 64401...db4

Hun VAR den eneste, men nå ser ikke hun heller bra ut etter det hun har gjort med ansiktet. Hun ble stiv og rar og mistet mye av mimikken.

Anonymkode: 86450...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg!! Men redd det ikke blir like bra som serien... Blir ofte sånn.

Men blir det sendt på noen norsk kanal, tro?

Anonymkode: e8453...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg gler meg! 🤩

Eg har ikkje høge forventninger, og ser for meg det gir litt bismak når eg har sett den ferdig. Men likevel, ein time av livet mitt skal dei få. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får 21-23 MILL HVER for å lage den ep. 

Så de var kanskje ikke så vanskelige å be. Og det er en ny strømme tjeneste HBO Max som skal sende den. 

Anonymkode: 76b9d...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns de holder seg bra alle, men selv Jennifer er litt stram i masken. Men ellers ser hun smashing ut, det er jeg enig i. 

Jeg håper og tror at de er såpass oppegående at de ikke slipper ut en dårlig episode. 

De var jo svært samstemte den gangen, og opptatt av at alle skulle ha lik lønn og når en av dem ikke ville mer, så var det over for alle. 

Jeg gleder meg, jeg. 

Anonymkode: c8b35...685

Syns du seriøst courtney cox med plastikkposen av en ansikt har holdt seg bra?😂 Kan garantere at hun hadde sett så mye finere og bedre ut nå om hu ikke hadde tatt kosmetiske inngrep. Hun var jo nydelig før det.

Anonymkode: e72c9...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

https://www.google.dk/amp/s/deadline.com/2020/02/friends-reunion-special-confirmed-hbo-max-cast-returning-jennifer-aniston-courtney-cox-1202865593/amp/

 

Det kan godt være at jeg er den eneste som bryr meg😅 Men jeg gleder meg stort til å se dem igjen! Jeg er spent på hvordan det blir. 

Anonymkode: 01544...240

 

8 timer siden, sug lut skrev:

Det blir garantert ræva.

 

8 timer siden, amandine skrev:

Friends tidlige sesonger er super. Å samle dem nå virker som en desperat og dårlig idé.

 

8 timer siden, Superdolly skrev:

Helt enig. All erfaring fra tidligere filmer og serier som har forsøkt slike stunt viser at det er svært stor sannsynlighet for at det blir skikkelig dårlig.

 

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

 

Jeg er dessverre enig med disse tre. Jeg elsker Friends og ser det ofte, men kjenner jeg er skeptisk til en times episode med dette nå. Det er oppskriften på skuffelse. 

Anonymkode: 115fc...1d1

 

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gleder meg!! Men redd det ikke blir like bra som serien... Blir ofte sånn.

Men blir det sendt på noen norsk kanal, tro?

Anonymkode: e8453...988

 

1 time siden, Valkyriemamma skrev:

Eg gler meg! 🤩

Eg har ikkje høge forventninger, og ser for meg det gir litt bismak når eg har sett den ferdig. Men likevel, ein time av livet mitt skal dei få. 😄

 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

De får 21-23 MILL HVER for å lage den ep. 

Så de var kanskje ikke så vanskelige å be. Og det er en ny strømme tjeneste HBO Max som skal sende den. 

Anonymkode: 76b9d...3bd

 

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns de holder seg bra alle, men selv Jennifer er litt stram i masken. Men ellers ser hun smashing ut, det er jeg enig i. 

Jeg håper og tror at de er såpass oppegående at de ikke slipper ut en dårlig episode. 

De var jo svært samstemte den gangen, og opptatt av at alle skulle ha lik lønn og når en av dem ikke ville mer, så var det over for alle. 

Jeg gleder meg, jeg. 

Anonymkode: c8b35...685

Jeg tenker at dere alle har misforstått. Det blir ikke en episode med karakterene deres og «friends» universet. Burde kanskje gjøre med research. De har omtalt det som en «feiring» av serien med intervjuer av alle skuespillerne og de som har laget serien. Mye mulig de viser litt gjensyn med karakterene i «nå tiden», men ikke en hel episode med en handling. Så tenker de av dere som er negative til det kan slappe av 😅

Anonymkode: e72c9...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er du i DET humøret i dag 😁😁

kan vi forvente sure svar og oppgulp resten av dagen? 

😂😂

Anonymkode: 86450...a31

Idag?

Anonymkode: f73d5...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg tenker at dere alle har misforstått. Det blir ikke en episode med karakterene deres og «friends» universet. Burde kanskje gjøre med research. De har omtalt det som en «feiring» av serien med intervjuer av alle skuespillerne og de som har laget serien. Mye mulig de viser litt gjensyn med karakterene i «nå tiden», men ikke en hel episode med en handling. Så tenker de av dere som er negative til det kan slappe av 😅

Anonymkode: e72c9...911

Det er nesten verre. 

De får 23 mill hver for å sitte å mimre litt. 

Anonymkode: 76b9d...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at dere alle har misforstått. Det blir ikke en episode med karakterene deres og «friends» universet. Burde kanskje gjøre med research. De har omtalt det som en «feiring» av serien med intervjuer av alle skuespillerne og de som har laget serien. Mye mulig de viser litt gjensyn med karakterene i «nå tiden», men ikke en hel episode med en handling. Så tenker de av dere som er negative til det kan slappe av 😅

Anonymkode: e72c9...911

DET er jo i alle fall uinteressant. Da vet jeg ikke om jeg gidder å se det i det hele tatt. 

Anonymkode: 115fc...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner på en glede og en frykt for å bli skuffet 😕 Jeg gledet meg som en unge til Star Trek Picard og. Hittil må jeg si jeg er skuffet 😢 Eneste grunnen til at jeg ser på det (og vil se på friends) må være at det er de gode gamle folka..

Anonymkode: 1d2d0...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg tenker at dere alle har misforstått. Det blir ikke en episode med karakterene deres og «friends» universet. Burde kanskje gjøre med research. De har omtalt det som en «feiring» av serien med intervjuer av alle skuespillerne og de som har laget serien. Mye mulig de viser litt gjensyn med karakterene i «nå tiden», men ikke en hel episode med en handling. Så tenker de av dere som er negative til det kan slappe av 😅

Anonymkode: e72c9...911

Hvor har du lest det? Jeg har lest nyheten på sikkert 10 forskjellige nettsider, og har ikke sett noe om det😜 Det er jo superskuff hvis det stemmer

Anonymkode: 01544...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg tenker at dere alle har misforstått. Det blir ikke en episode med karakterene deres og «friends» universet. Burde kanskje gjøre med research. De har omtalt det som en «feiring» av serien med intervjuer av alle skuespillerne og de som har laget serien. Mye mulig de viser litt gjensyn med karakterene i «nå tiden», men ikke en hel episode med en handling. Så tenker de av dere som er negative til det kan slappe av 😅

Anonymkode: e72c9...911

WHATTTTT????? Er det sant???! Noe så utrolig skuffende!!! Like før jeg griner..,,,, 🤥🥺😖😖😖😣😣😣

det KAN ikke være sant....! ?

Anonymkode: ba9b8...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor har du lest det? Jeg har lest nyheten på sikkert 10 forskjellige nettsider, og har ikke sett noe om det😜 Det er jo superskuff hvis det stemmer

Anonymkode: 01544...240

Er med i en gruppe for SUPER fans av friends. Denne reunionen har det vært spamma om i flere måneder med alt av rykter, hint, artikler og bekreftelser der inne. 
 

https://www.google.no/amp/s/amp.theguardian.com/tv-and-radio/2020/feb/21/friends-cast-reunion-hbo-max-special
 

Som sagt, kanskje det kommer sånne små glimt med handling av nå tiden, men er nok ikke en hel episode med det. Jeg sitter jo ikke med inside information, men skuespillerne har tidligere sagt at de ikke har lyst til å returnere til karakterene sine og skaperen av serien har også tidligere uttalt at hun ikke ønsker å lage en reboot eller reunion som en episode med alle karakterene, nettopp på grunn av at da de stoppet serien sist så var de på en måte på «topp» og de ikke ville ødelegge det med en dårlig reunion. Såå..ja, gjenstår å se. Men det har vært snakk om å ha intervju med Ellen Degeneres eller en annen talkshow vert, men det er nok mye spekulasjoner.

Anonymkode: e72c9...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...