Gå til innhold

Ble fersket av min datter...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I normale hjem er det ikke sånn. Barn skal kunne gå inn i alle rom i hjemmet sitt uten å bli eksponert for foreldrenes seksualitet. Hvis moren ikke kan styre seg, får hun låse døra. Stakkars jente, må stå utenfor døra, fordi innenfor den onanerer mamma. Igjen: Det er seksuelt krenkende atferd å la barn (mindreårige) være vitne til seksuell aktivitet. Det er faktisk straffbart. 

Anonymkode: 5cea4...cd9

Hun er 14 år og i den alderen er det helt normalt å ha lært om privatlivets fred. En ting er treåringer, men 14-åringer har ingentlng med å buse inn på foreldrenes soverom. Overhodet. Og DET er helt normalt i «normale hjem». 
 

det er ikke bare barn og ungdom som har krav på at deres soverom respekteres som privat sone. 

Anonymkode: 4c9ae...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er 14 år og i den alderen er det helt normalt å ha lært om privatlivets fred. En ting er treåringer, men 14-åringer har ingentlng med å buse inn på foreldrenes soverom. Overhodet. Og DET er helt normalt i «normale hjem». 
 

det er ikke bare barn og ungdom som har krav på at deres soverom respekteres som privat sone. 

Anonymkode: 4c9ae...99e

Det er forbudt å eksponere barn for voksnes sexliv.

Anonymkode: 5cea4...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lå du der skrevende med dildo i dåsa og lyset på? De fleste klarer vel å utføre slikt noenlunde diskret under dyna når det er andre mennesker i huset. Hvis du har behov for å gjøre det på spesielle måter, får du låse døra. Utrolig dårlig gjort å sette en tenåring i denne situasjonen. Spiller ingen rolle at det er naturlig og normalt, for i vår kultur er de mest normale tingene de mest private. Barn skal ikke behøve å forholde seg til foreldrenes sexliv, det regnes som seksuelt krenkende atferd.

Anonymkode: 5cea4...cd9

Var det jeg også lurte på...trodde det var vanlig å gjøre det under dyna, litt diskret. Da skal det jo også noe til at datteren hadde fått det med seg, for jeg regner ned at mor stoppet da datteren kom inn!

Anonymkode: 509e2...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er forbudt å eksponere barn for voksnes sexliv.

Anonymkode: 5cea4...cd9

Hun eksponerte ingenting som helst. Hun var på sitt eget, private soverom. Alene. Og så buser datteren inn, uten å banke på. Det er IKKE å eksponere barn for voksnes sexliv. Skjerp deg! 

Anonymkode: 4c9ae...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun eksponerte ingenting som helst. Hun var på sitt eget, private soverom. Alene. Og så buser datteren inn, uten å banke på. Det er IKKE å eksponere barn for voksnes sexliv. Skjerp deg! 

Anonymkode: 4c9ae...99e

Jo, hun gjør det. Det er voksnes ansvar at barn ikke bare kan buse inn og dermed bli eksponert for deres sexliv. Stakkars jente som må leve med bilde av sin stønnende mor på netthinna. Det er et overgrep å la barn se slikt, men noen tenner jo på at andre ser på. Seksuelt krenkende atferd kan gi opp til ett års fengsel. Innebærer seksualisert snakk eller å la barn se seksuelle handlinger. 

Anonymkode: 5cea4...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Hun er 14 år, og burde vite at det er lurt å banke på døren før hun kom inn. Jeg regner med du banker på hennes dør? Du har ikke gjort noe galt, men stemninga ble garantert noe klein. Neste gang er jeg helt sikker på at hun banker😏

Datteren har ikke gjort noe galt her. Hun er et barn som trengte moren sin. Hun tenkte nok ikke over at hun burde banket. Moren burde ha låst.

Anonymkode: 4f3ca...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, hun gjør det. Det er voksnes ansvar at barn ikke bare kan buse inn og dermed bli eksponert for deres sexliv. Stakkars jente som må leve med bilde av sin stønnende mor på netthinna. Det er et overgrep å la barn se slikt, men noen tenner jo på at andre ser på. Seksuelt krenkende atferd kan gi opp til ett års fengsel. Innebærer seksualisert snakk eller å la barn se seksuelle handlinger. 

Anonymkode: 5cea4...cd9

Hvorfor roper ingen TROLL her??? 

Dette kan da umulig være en reel mening...

Anonymkode: f41a1...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun eksponerte ingenting som helst. Hun var på sitt eget, private soverom. Alene. Og så buser datteren inn, uten å banke på. Det er IKKE å eksponere barn for voksnes sexliv. Skjerp deg! 

Anonymkode: 4c9ae...99e

Det er IKKE datterens feil. Om man skal ha det så privat på soverommet at man må ligge å skreve og eksponere seg selv uten å ha på dyne engang så må man jo låse døra, akkurat som på et bad hvor man vil ha det privat. Har man barn i hus så må man forvente at de kan komme busende inn. 

Anonymkode: 4f3ca...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hun er 14 år og i den alderen er det helt normalt å ha lært om privatlivets fred. En ting er treåringer, men 14-åringer har ingentlng med å buse inn på foreldrenes soverom. Overhodet. Og DET er helt normalt i «normale hjem». 
 

det er ikke bare barn og ungdom som har krav på at deres soverom respekteres som privat sone. 

Anonymkode: 4c9ae...99e

Nei men som voksen tar du større hensyn til å skåne barnet fra ditt sexliv enn å forvente at barnet skal ta hensyn til ditt sexliv.

Anonymkode: 4f3ca...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei men som voksen tar du større hensyn til å skåne barnet fra ditt sexliv enn å forvente at barnet skal ta hensyn til ditt sexliv.

Anonymkode: 4f3ca...0e6

Meg som skrev dette. Formulerte meg litt klønete. Men mors ansvar for å beskytte datteren fra å eksponeres for mors sexliv må veie tyngre enn datters ansvar for å la mor utøve sitt sexliv. Greit å vite man burde banke på ja, men mor har største ansvar her og burde låst døra om hun skulle ligge åpent å onanere uten dyne. Stakkars jente, kanskje hun hadde mareritt og ville inn til mamma og glemte helt å banke. Og så fikk hun ihvertfall ikke sove etter det hun så.

Anonymkode: 4f3ca...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Stakkars jente. Hver gang hun åpner en dør i eget hjem må hun tenke på at moren kanskje ligger der og gnir seg i dåsa? HI har absolutt gjort noe galt, hun skulle skjermet barnet sitt mot dette. Hadde det vært like greit dersom tenåringsdatteren hadde overrasket faren mens han runket?

Anonymkode: 5cea4...cd9

«Hver gang hun åpner en dør i eget hjem»??? Er du veldig dum?? TS sitter da vel ikke å fingrer mitt i stua eller på kjøkkenet vel!? Det er snakk om soverommet HENNES! Og hva folk gjør på sine soverom er da privat og HELT greit. Det er normalt å banke på før man braser inn. Hadde hun fersket faren i å runke så gjelder det det samme. Hun burde lære seg å banke på, spesielt hvis hun har fått beskjed om å banke på tidligere. Handler faen ikke om kjønn. Typisk nazi-feminist uttalelse det der. Løsningen på problemet her er ikke verre enn å minne barnet på å banke på døra før hun braser inn og at mor låser døra. End of case. Du kan rulle inn puppen og ta med deg de fordomsfulle dritt kommentarene dine en annen plass.

Anonymkode: 22f4e...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres det helt tullete ut å ligge å onanere uten dyne, med ulåst dør på soverommet. Hvem gjør vel det? Når det er andre i huset. Jeg onanerer enten under dyna når jeg legger meg til å sove, eller på badet/ i dusjen. Dette innlegget må være et troll.

Anonymkode: 28dad...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Meg som skrev dette. Formulerte meg litt klønete. Men mors ansvar for å beskytte datteren fra å eksponeres for mors sexliv må veie tyngre enn datters ansvar for å la mor utøve sitt sexliv. Greit å vite man burde banke på ja, men mor har største ansvar her og burde låst døra om hun skulle ligge åpent å onanere uten dyne. Stakkars jente, kanskje hun hadde mareritt og ville inn til mamma og glemte helt å banke. Og så fikk hun ihvertfall ikke sove etter det hun så.

Anonymkode: 4f3ca...0e6

En 14 åring vil inn til mamma etter en dårlig drøm?😂 Hahaha. Så søtt. Søtt at du tror en 14 åring blir livredd mareritt og springer inn til mamma for trøst. 

Anonymkode: 22f4e...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

For meg høres det helt tullete ut å ligge å onanere uten dyne, med ulåst dør på soverommet. Hvem gjør vel det? Når det er andre i huset. Jeg onanerer enten under dyna når jeg legger meg til å sove, eller på badet/ i dusjen. Dette innlegget må være et troll.

Anonymkode: 28dad...0dc

Så fordi andre mennesker ikke er nøyaktig som deg og like tied up som deg så må det være troll? 😂 Syns det er utrolig hvor fort folk hyler trolling og kåte ekle menn så fort det er et innlegg om sex eller et innlegg hvor ts ikke tenker likt som deg. 

Anonymkode: 22f4e...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så fordi andre mennesker ikke er nøyaktig som deg og like tied up som deg så må det være troll? 😂 Syns det er utrolig hvor fort folk hyler trolling og kåte ekle menn så fort det er et innlegg om sex eller et innlegg hvor ts ikke tenker likt som deg. 

Anonymkode: 22f4e...5f5

Vel, ønsket at det var et troll. Er enig at det ropes for mye på troll straks noen mener noe du selv ikke mener, eller er ganske langt unna hva du selv mener. Det er dumt. Men jeg synes dette var merkelig. Men langt fra usannsynlig selvsagt.

Anonymkode: 28dad...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI skriver at datteren hadde lagt seg. Ting kan skje igjennom natten hvor barnet trenger foreldrene og da er det ikke alltid lett å huske på å banke på døra. Barnet kan ha kastet opp eller ha magesmerter. 
 

Her går barna inn på soverommet uten å banke da vi aldri har fokusert på det. Vi låser derfor døren når vi har sex. Ville heller aldri onanert uten å låse døren med barn i hus - uansett hvor mye man mener et soverom er privat. 

Anonymkode: 8b911...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

En 14 åring vil inn til mamma etter en dårlig drøm?😂 Hahaha. Så søtt. Søtt at du tror en 14 åring blir livredd mareritt og springer inn til mamma for trøst. 

Anonymkode: 22f4e...5f5

Det er ikke utenkelig i det hele tatt. Sønnen til en venninne av meg gjorde det titt og ofte. Sa bare at han sov bedre hos moren. Holdt på til han var 15 eller 16 år, da knakk han sammen og innrømmet mangeårig mobbing. Noen år etter dette sa han at det var det at han følte den tryggheten hos mor på natten som gjorde at han kom seg gjennom de årene. I dag er han en veldig trygg og god, ung, voksen mann :)

Så den kommentaren din, den er bare idiotisk. Det kan ligge mye bak "mareritt" eller nattlige bekymringer hos ungdom.

Det er langt bedre at et barn eller en ungdom søker til sine foreldre enn om de ikke gjør det når de har noe på hjertet.

 

Anonymkode: 6eab7...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, jeg ville snakket med henne, og beklaget at hun ble vitne til det hun så. Jeg ville sagt at det å onanere er helt naturlig i alle aldre, og at det er noe man aldri skal skjemme seg over, men heller være glad for de gledene kroppen kan gi. Men også at det er privat og ikke noe andre skal måtte forholde seg til om man gjør, så du gjerne burde ha låst døren.

Om du tar det på rette måten så kan det bli en god samtale. Jeg ville ha beklaget så det ikke var noen tvil for henne at det var du som skulle gjort ting annerledes, at du vil låse døren heretter. Men også at det kan være greit at dere banker på før dere går inn til hverandre, at det er greit også for henne nå som hun begynner å bli såpass stor tenåring, at det er greit for henne å ha privatliv også. Er dere heldige så kan dere komme ut av denne samtalen på en god måte, hvor det ikke er noe å skjemmes for for noen av dere.

Anonymkode: 6eab7...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har pratet med datteren min. Hun vet at det er noe vi "alle" gjør, men hun ble sjokkert da hun så hva jeg gjorde i sengen. Men har også sagt at hun ikke bare skal buse inn på soverommet mitt uten å banke på først. Tror ikke hun glemmer det igjen. 

Dette var etter hun hadde lagt seg. Hva jeg gjør på mitt eget soverom er privat og min egen sak. Sitter aldri i stua å onanerer når hun er hjemme. 

Anonymkode: ea846...6c7

Glad jeg ikke er dattera di 🤢

Anonymkode: 2df14...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke hvilken som helst dør, men døren til morens soverom. Der har hun ingenting å gjøre. Soverommet er privat. 

Anonymkode: 4c9ae...99e

Hahahaha!!! Er rommet privat? Da får hun Låse det da! (roll my eyes)

Anonymkode: 2df14...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

For meg høres det helt tullete ut å ligge å onanere uten dyne, med ulåst dør på soverommet. Hvem gjør vel det? Når det er andre i huset. Jeg onanerer enten under dyna når jeg legger meg til å sove, eller på badet/ i dusjen. Dette innlegget må være et troll.

Anonymkode: 28dad...0dc

Jeg kan ikke se st hun skrev at det skjedde oppå dyna/uten dyne. Hun sa henta er stor nok til at hun skjønte hva som skjedde. Da holder det med et lite stønn og bevegelse under dyna. 

Anonymkode: 60592...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jo, hun gjør det. Det er voksnes ansvar at barn ikke bare kan buse inn og dermed bli eksponert for deres sexliv. Stakkars jente som må leve med bilde av sin stønnende mor på netthinna. Det er et overgrep å la barn se slikt, men noen tenner jo på at andre ser på. Seksuelt krenkende atferd kan gi opp til ett års fengsel. Innebærer seksualisert snakk eller å la barn se seksuelle handlinger. 

Anonymkode: 5cea4...cd9

Du drar dette så sykt langt. Og tråkker samtidig på barn som faktisk lever med overgrep. 

Anonymkode: 20c72...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hahahaha!!! Er rommet privat? Da får hun Låse det da! (roll my eyes)

Anonymkode: 2df14...e47

Soverom er private, ja. 

Anonymkode: 4c9ae...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Soverom er private, ja. 

Anonymkode: 4c9ae...99e

Hvis soverommet er så privat må det låses, akkurat som man låser døra til badet fordi man ikke ønsker at noen skal komme inn når man f.eks er naken.

Anonymkode: 4f3ca...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du drar dette så sykt langt. Og tråkker samtidig på barn som faktisk lever med overgrep. 

Anonymkode: 20c72...32b

Jeg rapporterte innlegget hennes fordi det var veldig drøye påstander,men ser ikke ut som de fjerner det dessverre.

Anonymkode: 5a319...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...