Gå til innhold

Ble fersket av min datter...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når jeg onanerte på soverommet mitt. Hun er 14 år, så hun vet hva jeg drev med. Hun bare ropte "mamma" å løp inn på rommet sitt. Nå vil hun ikke prate med meg. Hva skal jeg si eller gjøre? 

Anonymkode: ea846...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neste gong du ser ho, sei: det du såg er heilt normalt, flaut å ferske mamma, men likevel heilt normalt. Det er og ein privatsak, så vi treng ikkje snakka om det.

Ferdig snakka.

Anonymkode: a38fc...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, det er kleint for henne. Du får gi henne litt tid, og ta en prat senere. Og begynne å låse døra😂

Anonymkode: f6b74...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor setter du henne i en sånn posisjon?

Anonymkode: de503...3dc

Hva skulle hun gjort? Hun kan ikke kontrollere hvor dattera går.

Anonymkode: a38fc...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva skulle hun gjort? Hun kan ikke kontrollere hvor dattera går.

Anonymkode: a38fc...db2

Hun kunne låst døra

Anonymkode: aafc1...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Stakkars, det er kleint for henne. Du får gi henne litt tid, og ta en prat senere. Og begynne å låse døra😂

Anonymkode: f6b74...bc0

Har aldri vært nødvendig. Hun hadde lagt seg, så derfor trodde jeg at jeg var i fred. Aldri vært noe problem tidligere. Får ta det opp med henne i morgen. 

Anonymkode: ea846...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

🤢

Anonymkode: 69500...31f

Kristen nonne som aldri onanerer og sparer den så kalte «jomfruhinna» si til den rette du eller?😂

Anonymkode: 22f4e...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kristen nonne som aldri onanerer og sparer den så kalte «jomfruhinna» si til den rette du eller?😂

Anonymkode: 22f4e...5f5

Ellers har du det bra? 

Anonymkode: 69500...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når jeg onanerte på soverommet mitt. Hun er 14 år, så hun vet hva jeg drev med. Hun bare ropte "mamma" å løp inn på rommet sitt. Nå vil hun ikke prate med meg. Hva skal jeg si eller gjøre? 

Anonymkode: ea846...6c7

Æsj!! Du gjør det når det IKKE er noen hjemme! 😡 Stakkars datteren din.

Anonymkode: 2df14...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send en mld , å skriv " vet du ikke vil snakke om dette. Men det er en helt naturlig ting å gjøre. Beklager at du måtte se det. Sorry " 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pratet med datteren min. Hun vet at det er noe vi "alle" gjør, men hun ble sjokkert da hun så hva jeg gjorde i sengen. Men har også sagt at hun ikke bare skal buse inn på soverommet mitt uten å banke på først. Tror ikke hun glemmer det igjen. 

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Æsj!! Du gjør det når det IKKE er noen hjemme! 😡 Stakkars datteren din.

Anonymkode: 2df14...e47

Dette var etter hun hadde lagt seg. Hva jeg gjør på mitt eget soverom er privat og min egen sak. Sitter aldri i stua å onanerer når hun er hjemme. 

Anonymkode: ea846...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Æsj!! Du gjør det når det IKKE er noen hjemme! 😡 Stakkars datteren din.

Anonymkode: 2df14...e47

😂😂😂

Anonymkode: 45a49...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Æsj!! Du gjør det når det IKKE er noen hjemme! 😡 Stakkars datteren din.

Anonymkode: 2df14...e47

Mannen og jeg har sex når barna er hjemme. Når ellers skal vi få gjort det? 

Anonymkode: 77f06...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå du der skrevende med dildo i dåsa og lyset på? De fleste klarer vel å utføre slikt noenlunde diskret under dyna når det er andre mennesker i huset. Hvis du har behov for å gjøre det på spesielle måter, får du låse døra. Utrolig dårlig gjort å sette en tenåring i denne situasjonen. Spiller ingen rolle at det er naturlig og normalt, for i vår kultur er de mest normale tingene de mest private. Barn skal ikke behøve å forholde seg til foreldrenes sexliv, det regnes som seksuelt krenkende atferd.

Anonymkode: 5cea4...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 14 år, og burde vite at det er lurt å banke på døren før hun kom inn. Jeg regner med du banker på hennes dør? Du har ikke gjort noe galt, men stemninga ble garantert noe klein. Neste gang er jeg helt sikker på at hun banker😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Hun er 14 år, og burde vite at det er lurt å banke på døren før hun kom inn. Jeg regner med du banker på hennes dør? Du har ikke gjort noe galt, men stemninga ble garantert noe klein. Neste gang er jeg helt sikker på at hun banker😏

Stakkars jente. Hver gang hun åpner en dør i eget hjem må hun tenke på at moren kanskje ligger der og gnir seg i dåsa? HI har absolutt gjort noe galt, hun skulle skjermet barnet sitt mot dette. Hadde det vært like greit dersom tenåringsdatteren hadde overrasket faren mens han runket?

Anonymkode: 5cea4...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva skulle hun gjort? Hun kan ikke kontrollere hvor dattera går.

Anonymkode: a38fc...db2

Hvorfor går datteren inn på andres soverom? 

Anonymkode: 4c9ae...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stakkars jente. Hver gang hun åpner en dør i eget hjem må hun tenke på at moren kanskje ligger der og gnir seg i dåsa? HI har absolutt gjort noe galt, hun skulle skjermet barnet sitt mot dette. Hadde det vært like greit dersom tenåringsdatteren hadde overrasket faren mens han runket?

Anonymkode: 5cea4...cd9

Ikke hvilken som helst dør, men døren til morens soverom. Der har hun ingenting å gjøre. Soverommet er privat. 

Anonymkode: 4c9ae...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke hvilken som helst dør, men døren til morens soverom. Der har hun ingenting å gjøre. Soverommet er privat. 

Anonymkode: 4c9ae...99e

I normale hjem er det ikke sånn. Barn skal kunne gå inn i alle rom i hjemmet sitt uten å bli eksponert for foreldrenes seksualitet. Hvis moren ikke kan styre seg, får hun låse døra. Stakkars jente, må stå utenfor døra, fordi innenfor den onanerer mamma. Igjen: Det er seksuelt krenkende atferd å la barn (mindreårige) være vitne til seksuell aktivitet. Det er faktisk straffbart. 

Anonymkode: 5cea4...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...