Syngensang Skrevet 21. februar 2020 #26 Skrevet 21. februar 2020 Syns du underreagerer, eg hadde klikka eg. Og når han elles heller ikkje har respekt for deg....Eg hadde ikkje kunne leve i eit slikt forhold.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2020 #27 Skrevet 21. februar 2020 For et rasshøl. Og simsalabim ble det aldri mer blowjob på han. Anonymkode: 5b3dd...68c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2020 #28 Skrevet 21. februar 2020 For en drittsekk. Det hadde vært siste BJ fra meg i alle fall. Anonymkode: 27d3c...712
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2020 #29 Skrevet 21. februar 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Det har muligens vært snakk om psykisk vold ( her jeg begynner å tvile på meg selv). Han har gitt meg kraftige overhøvlinger og ødelagt ting i sinne. Drikker en del, men ikke sånn at han blir skikkelig full (bortsett fra når han er ute med venner). Han har brutt løfter han har gitt meg (om ikke å drikke i smug). Vi skal til fvk, men ser egentlig ikke noen vei ut her. Synes det er grusomt for barna. hi Anonymkode: af9fe...46d Det er grusomt å måtte vokse opp under sånne forhold, ja. Anonymkode: 27d3c...712
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2020 #30 Skrevet 21. februar 2020 Hadde ALDRI godtatt dette. Og når du i tillegg forteller om fortiden deres, ville dette virkelig vært kroken på døra. Det er helt tydelig at han tenker han kan gjøre det han vil mot deg, og han frykter ingen konsekvenser. Slike forhold kan fort bli farlige. Ikke la barna dine vokse opp med en som lærer dem at de kan styre alt og alle. For tro meg - før eller siden vil de enten merke det og lure på hvorfor du fremdeles er med han. Eller de vil kopiere oppførselen hans. Pakk bagen, ta barna og flytt! Anonymkode: e89f8...bd6
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2020 #31 Skrevet 21. februar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hadde ALDRI godtatt dette. Og når du i tillegg forteller om fortiden deres, ville dette virkelig vært kroken på døra. Det er helt tydelig at han tenker han kan gjøre det han vil mot deg, og han frykter ingen konsekvenser. Slike forhold kan fort bli farlige. Ikke la barna dine vokse opp med en som lærer dem at de kan styre alt og alle. For tro meg - før eller siden vil de enten merke det og lure på hvorfor du fremdeles er med han. Eller de vil kopiere oppførselen hans. Pakk bagen, ta barna og flytt! Anonymkode: e89f8...bd6 Jeg hadde i tillegg skrevet ned ALLE de opplevelsene du har opplevd som manipulerende og krenkende. Alt tatt i betraktning, så kanskje du og så klarer å se at dette ikke er ok, og at du fortjener bedre. Kjøp deg en bok, og skriv ned alt du husker. Anonymkode: e89f8...bd6
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2020 #32 Skrevet 21. februar 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hadde ALDRI godtatt dette. Og når du i tillegg forteller om fortiden deres, ville dette virkelig vært kroken på døra. Det er helt tydelig at han tenker han kan gjøre det han vil mot deg, og han frykter ingen konsekvenser. Slike forhold kan fort bli farlige. Ikke la barna dine vokse opp med en som lærer dem at de kan styre alt og alle. For tro meg - før eller siden vil de enten merke det og lure på hvorfor du fremdeles er med han. Eller de vil kopiere oppførselen hans. Pakk bagen, ta barna og flytt! Anonymkode: e89f8...bd6 Ts overdriver ikke. Men det gjør du. Anonymkode: 4bb64...f38
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2020 #33 Skrevet 21. februar 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Det har muligens vært snakk om psykisk vold ( her jeg begynner å tvile på meg selv). Han har gitt meg kraftige overhøvlinger og ødelagt ting i sinne. Drikker en del, men ikke sånn at han blir skikkelig full (bortsett fra når han er ute med venner). Han har brutt løfter han har gitt meg (om ikke å drikke i smug). Vi skal til fvk, men ser egentlig ikke noen vei ut her. Synes det er grusomt for barna. hi Anonymkode: af9fe...46d Bare det lille du har fortalt viser at det er psykisk vold. I tillegg forteller du nå også om materiell vold (det å ødelegge materielle ting i sinne). Og på toppen begår han planlagte seksuelle overgrep mot deg. Og som om ikke det har han et alkoholproblem. Ikke dra til fvk, kontakt nærmeste krisesenter og få hjelp til å få deg og barna unna ham. Nå må du ta ansvar for å beskytte barna dine, og det kan du ikke om du fortsetter å bo med en voldelig mann! Krisesenter! https://www.krisesenter.com/finn-ditt-krisesenter/ Anonymkode: 2971a...42f
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2020 #34 Skrevet 21. februar 2020 Hvorfor vil du deg selv så mye vondt? Gi BJ til en som setter pris på det du ❤🌷 På tide å gå. Nå har du jo gitt han noe som han kan glede seg over en siste gang. Pakk sakene, a Bye bye asshole👍 Anonymkode: 2f91a...efd
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2020 #36 Skrevet 21. februar 2020 Hvorfor blir du hos en sånn mann? Og hvorfor har du fått barn med en voldelig, respektløs mann? Se for deg at datteren din velger en mann lil din. Er det ok? Vil du at sønnen din skal bli som ham? Ta deg sammen og gå. Anonymkode: 0a01d...e57
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2020 #37 Skrevet 21. februar 2020 Hva har vi tenner til? Anonymkode: 07f32...d33
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2020 #38 Skrevet 21. februar 2020 Det er totalt uakseptabelt. Sex er veldig tillitsbasert, og når den ene med vitende og vilje ignorerer et tydelig «nei» er det noe grunnleggende galt. Anonymkode: 81d0f...b9e
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2020 #39 Skrevet 21. februar 2020 Tusen takk for innspill. Jeg har skjønt nå at dette ikke kan gå lenger. Gudene skal vite at jeg har prøvd! Håper jeg finner styrke til å ta steget fullt ut. Det er flere ting jeg ikke aksepterer ved han (holdninger, oppførsel og hvordan han snakker nedsettende om andre) som jeg håper han ikke overfører til barna. Han var ikke sånn før, det har kommet gradvis. Samme med drikkingen. Anonymkode: af9fe...46d
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2020 #40 Skrevet 21. februar 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for innspill. Jeg har skjønt nå at dette ikke kan gå lenger. Gudene skal vite at jeg har prøvd! Håper jeg finner styrke til å ta steget fullt ut. Det er flere ting jeg ikke aksepterer ved han (holdninger, oppførsel og hvordan han snakker nedsettende om andre) som jeg håper han ikke overfører til barna. Han var ikke sånn før, det har kommet gradvis. Samme med drikkingen. Anonymkode: af9fe...46d Bare bestem deg, Hi, og så søker du hjelp. Da får du både hjelpen og styrken til å få deg og barna ut av dette. Du trenger ikke stå alene i det når du går fra ham. Ikke "håp" at du finner styrke. Bare bestem deg for at NÅ søker du hjelp, og så gjør du det. Du kan f.eks. starte med å ringe nærmeste krisesenter (som jeg linket til tidligere), der kan du få råd og støtte, du må ikke flytte dit for å få hjelp av dem. Har du familie eller en nær venn du stoler på, snakk med dem også, fortell at du må komme deg bort fra ham og fortell at han har fått et alkoholproblem og er blitt voldelig. Ta første telefonen i morgen, da er du i gang. Og så oppdaterer du her igjen Anonymkode: 2971a...42f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå