Gå til innhold

Overdrev jeg her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle gi mannen en BJ, og han spurte om han kunne komme i munnen min. Som alltid, sa jeg nei. Vi har vært gift i 15 år, så han vet at jeg ikke takler det, men jeg tror det tenner han bare å spørre. Han kom i munnen min allikevel, og jeg skjønte at han hadde planlagt det og at det ikke bare skjedde (ut i fra det han sa). Jeg følte meg utrolig krenket etterpå, kanskje særlig med alle problemer vi har hatt i det siste. Han bare lo og syntes det var morsomt. 

Er jeg overfølsom her?

Anonymkode: af9fe...46d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 81ed2...10a

Skrevet

Nei. Drittsekk. 

Anonymkode: d448f...60b

Skrevet

Nei, jeg hadde blitt sint og såret. Hadde følt meg tråkket på, spesielt siden han ler av det

Anonymkode: f237f...ed5

Skrevet

Nei. Jeg hadde spyttet det i ansiktet på ham, og det hadde blitt siste gang jeg hadde sugd ham.

Anonymkode: 605ba...dc8

Skrevet

Det der er faktisk en form for overgrep. Og han vet det. Og han liker det.

Han kan umulig ha mye respekt for deg, dine grenser og dine følelser. Regner med at det er en god del andre ting i dette forholdet som ikke fungerer?

Anonymkode: 2971a...42f

Skrevet

Egoistisk. Ingen respekt for deg. 

Hva slags problemer har dere hatt? 

Ja, man tilgir. Men mulig det hadde vært dråpen. En ting er at han kom fordi det plutselig skjedde. Men ikke om han ler etterpå. Eller at han planla det. 

Anonymkode: b88f1...28a

Skrevet

Jævla kødd. Hadde vært krenka langt inni sjela. Og jeg blir ikke lett krenka. 

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Drittsekk. 

Anonymkode: d448f...60b

Hør hør.

Det at han lo av det synes jeg er det verste! Hadde min mann gjort noe slikt så hadde jeg aldri gitt han mer BJ.

Anonymkode: 4024e...172

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han kan umulig ha mye respekt for deg, dine grenser og dine følelser. Regner med at det er en god del andre ting i dette forholdet som ikke fungerer?

Dette ⬆️

Anonymkode: 7eb16...df8

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg hadde blitt sint og såret. Hadde følt meg tråkket på, spesielt siden han ler av det

Og det hadde blitt den siste bj på han

Skrevet

Nei, vi har prøvd og prøvd, og han nekter helt å innse ALLE de grusomme tingene han har gjort mot meg. Han manipulerer meg så jeg tviler på meg selv og hva jeg har opplevd. Men nå greier jeg ikke mer. Takk for svar!

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

👆👆Dette! 

Anonymkode: 950d9...164

Skrevet

Tipper det er samme fyr som putter sæd i eggerøra..

Anonymkode: 77ee4...4e3

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, vi har prøvd og prøvd, og han nekter helt å innse ALLE de grusomme tingene han har gjort mot meg. Han manipulerer meg så jeg tviler på meg selv og hva jeg har opplevd. Men nå greier jeg ikke mer. Takk for svar!

Nå er det på tide å sette grenser og holde de. Drit i hva han mener. Tenk på deg selv. Du må ha det bra. Og det er tydeligvis ikke med han. 

Anonymkode: b88f1...28a

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er det på høy tid å forlate ham!

Hvordan er han ellers, er han voldelig? I så fall ville jeg tatt med ev. barn og dratt rett til et krisesenter og så tatt alt derfra. Der får du hjelp, der blir du skånet fra ham.

Du skal ikke akseptere mer av denne mannen, for det han gjorde mot deg med dette var et seksuelt overgrep, og du kan anmelde ham for det. I tillegg viste han at han hadde planlagt overgrepet, og at han likte å gjøre det siden han lo etterpå. Dette går under vold i nære relasjoner, og det er straffbart. Ikke si det til mannen, bare kom deg unna. Og så vurderer du å anmelde i ettertid.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Da er det på høy tid å forlate ham!

Hvordan er han ellers, er han voldelig? I så fall ville jeg tatt med ev. barn og dratt rett til et krisesenter og så tatt alt derfra. Der får du hjelp, der blir du skånet fra ham.

Du skal ikke akseptere mer av denne mannen, for det han gjorde mot deg med dette var et seksuelt overgrep, og du kan anmelde ham for det. I tillegg viste han at han hadde planlagt overgrepet, og at han likte å gjøre det siden han lo etterpå. Dette går under vold i nære relasjoner, og det er straffbart. Ikke si det til mannen, bare kom deg unna. Og så vurderer du å anmelde i ettertid.

Her snakker vi overdrivelse...

Anonymkode: 82fc7...ad4

Skrevet

En mann som gjør slikt, har ingen respekt for deg. Og jeg tipper det er mange andre situasjoner hvor det er like mye mangel på respekt. 

Finn en ordentlig mann!

Anonymkode: 0a01d...e57

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her snakker vi overdrivelse...

Anonymkode: 82fc7...ad4

Nei, det han gjorde var et overgrep. Hi hadde sagt tydelig NEI, han gjennomførte uansett. Pr. definisjon er det straffbart.

Når Hi videre svarer dette: "Nei, vi har prøvd og prøvd, og han nekter helt å innse ALLE de grusomme tingene han har gjort mot meg. Han manipulerer meg så jeg tviler på meg selv og hva jeg har opplevd. Men nå greier jeg ikke mer."

... så tyder det på at det minst er psykisk vold i dette forholdet fra før, og dette siste var et fysisk og seksuelt overgrep på henne.

Da er svaret jeg ga over helt på sin plass. Slike svar som du gir meg her, de er derimot farlige, for det er slike svar som ofte får kvinner som lever i voldelige forhold - slik Hi mest trolig gjør - ikke tør stole på seg selv og dermed ender med å bli i farlige og voldelige forhold.

Skrevet

Det har muligens vært snakk om psykisk vold ( her jeg begynner å tvile på meg selv). Han har gitt meg kraftige overhøvlinger og ødelagt ting i sinne. Drikker en del, men ikke sånn at han blir skikkelig full (bortsett fra når han er ute med venner). Han har brutt løfter han har gitt meg (om ikke å drikke i smug). Vi skal til fvk, men ser egentlig ikke noen vei ut her. Synes det er grusomt for barna. 
hi

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skulle gi mannen en BJ, og han spurte om han kunne komme i munnen min. Som alltid, sa jeg nei. Vi har vært gift i 15 år, så han vet at jeg ikke takler det, men jeg tror det tenner han bare å spørre. Han kom i munnen min allikevel, og jeg skjønte at han hadde planlagt det og at det ikke bare skjedde (ut i fra det han sa). Jeg følte meg utrolig krenket etterpå, kanskje særlig med alle problemer vi har hatt i det siste. Han bare lo og syntes det var morsomt. 

Er jeg overfølsom her?

Ja, det er du. 

Anonymkode: 4bb64...f38

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det har muligens vært snakk om psykisk vold ( her jeg begynner å tvile på meg selv). Han har gitt meg kraftige overhøvlinger og ødelagt ting i sinne. Drikker en del, men ikke sånn at han blir skikkelig full (bortsett fra når han er ute med venner). Han har brutt løfter han har gitt meg (om ikke å drikke i smug). Vi skal til fvk, men ser egentlig ikke noen vei ut her. Synes det er grusomt for barna. 
hi

Høres ut som det som er grusomt for barna er å bli hos en voldelig far. Det kan skade barna for et helt liv.

Anonymkode: f7f9c...b97

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

hi

Du har da virkelig større problemer enn at han kom i munnen din. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke hadde brydd meg om det, jeg hadde bare flyttet munnen min. Og får de fleste så kunne forklaringen vært at det var så godt at han ikke hadde kontroll, jeg har nemlig ikke det rett før en orgasme. Men alt annet du skriver er jo helt forferdelig!

Anonymkode: 0a2f3...f86

Skrevet

Hadde pokker klikka. Aldri mer bj. 

Skal kunne stole på sin partner. 

Anonymkode: 6bbc5...d14

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det der er faktisk en form for overgrep.

Anmeld han, det der er straffbart!

Han vil uansett bli varetektsfengslet og deretter få en form for oppfølging fra lovens lange arm.

Anonymkode: 468cb...433

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...