Anonym bruker Skrevet 20. februar 2020 #1 Skrevet 20. februar 2020 Det er lenge siden jeg vokste opp og bodde på hjemstedet mitt, men det jeg husker er at felles interesser var ofte ett startpunkt for vennskap. Du går på ski! Så kjekt skal vi gjøre det sammen en gang ? Osv. Du er A menneske ja jeg også!!! Med felles ting så gikk samtalene lett og vennskap oppstod. i de siste 10 årene gjennom utdannelse og jobb så møter jeg til stadig mennesker som man har noe til felles med. Men de er totalt uinteressert i og finne på noe. Visst vi deler den samme interessen så istede for og bygge videre på den, er det akkurat som det blir en slags konkurranse om hvem er best til og stå på ski, hvem har betalt mest penger for blomsterbedet, hvem står tidligst opp, hvem sover minst etc. Istedenfor og glede seg over det som er felles. Hva skjer med disse menneskene! Hvilken respons ønsker de? har de kanskje ingen behov for og dele felles interesser med noen? Er d flere som har slike erfaringer. Anonymkode: 6c13e...b2a
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2020 #2 Skrevet 20. februar 2020 Kanskje de bare ikke er så interesserte i deg? Anonymkode: 1e31a...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå