Anonym bruker Skrevet 21. februar 2020 #26 Skrevet 21. februar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Beklager, men når du på liv og død leter etter noe du kan ta sårende eller fornærmende opp, kan du ikke forvente annet. At en person skriver at livet gir mening når hun har fått barn, betyr selvsagt ikke at det en regel som gjelder for alle mennesker. Anonymkode: 68270...216 Jeg leter ikke etter noe å ta feil opp, men det hun skriver der er noe jeg leser ofte. Det er også mange som sier det IRL. Det føles sårende når man har vært gjennom det jeg har. Ikke nok med at jeg ikke kan få barn, jeg kan dø i tillegg. Og ja jeg syns synd på meg selv. Jeg vil så gjerne leve og jeg skulle så gjerne hatt barn. Akkurat nå er det viktigst å overleve! Anonymkode: 96290...b95
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2020 #27 Skrevet 21. februar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg leter ikke etter noe å ta feil opp, men det hun skriver der er noe jeg leser ofte. Det er også mange som sier det IRL. Det føles sårende når man har vært gjennom det jeg har. Ikke nok med at jeg ikke kan få barn, jeg kan dø i tillegg. Og ja jeg syns synd på meg selv. Jeg vil så gjerne leve og jeg skulle så gjerne hatt barn. Akkurat nå er det viktigst å overleve! Anonymkode: 96290...b95 Og det er ingen som har påstått noe annet. At du bare kan dø er noe du selv har diktet opp. Det må være lov for andre å synes det gir livet mening å ha barn. Å tolke det som at barnløse like gjerne kan dø er mildt sagt fantasifullt!0 Anonymkode: 68270...216
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå