Gå til innhold

Svarer ikke på sms...når ringer du?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette her er ikkje et problem for meg. Dei fleste svarer ganske fort på sms/messenger. Og får eg ikkje svar der, og eg ringer, får eg iallefall svar. 

Bur i et ressurssterk område, der folk ikkje vegrer seg for å svare på telefon eller åpne døra om folk ringer på uten at besøket er varsla. 😂 Heldigvis. 

Og når blei folk så "høge på seg sjølv" at dei ikkje kan svare på sms eller anrop, men må vente og ringe tilbake når det passer dei sjøl best? 🤭  Utrulig at folk får tak i kvarandre om alle skulle tenkt slik. "Åja, NO ringer ho tilbake. NO passer det ikkje for meg. Ringer tilbake om 2 timer." Folk har det så fryktelig travelt med seg sjølv og sine. 😂

Anonymkode: 6554f...492

Du bor i et ressurssterkt område, derfor vegrer ikke folk seg for å ta tlf? 😂😂😂Dagens!

Anonymkode: 99bf7...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette her er ikkje et problem for meg. Dei fleste svarer ganske fort på sms/messenger. Og får eg ikkje svar der, og eg ringer, får eg iallefall svar. 

Bur i et ressurssterk område, der folk ikkje vegrer seg for å svare på telefon eller åpne døra om folk ringer på uten at besøket er varsla. 😂 Heldigvis. 

Og når blei folk så "høge på seg sjølv" at dei ikkje kan svare på sms eller anrop, men må vente og ringe tilbake når det passer dei sjøl best? 🤭  Utrulig at folk får tak i kvarandre om alle skulle tenkt slik. "Åja, NO ringer ho tilbake. NO passer det ikkje for meg. Ringer tilbake om 2 timer." Folk har det så fryktelig travelt med seg sjølv og sine. 😂

Anonymkode: 6554f...492

Hvordan i alle dager greier du å vri svarene i denne tråden til at folk "vegrer seg for å ta telefonen og åpne døra"? Seriøst? Regner med du skrev det for å forsvare deg, for det er ingenting som skulle tyde på at dette er tilfelle. Det flere har forsøkt å forklare deg er at det ikke alltid passer å svare der og da, noe du nekter å godta. I stedet dikter du opp dine egne årsaksforklaringer: "Vegrer seg for å ta telefonen. Vegrer seg for å åpne døra hvis det ringer på." 

(Hvor kom døra inn i diskusjonen? Ingen andre enn du har skrevet om det.)

Før i tida, da man kun hadde fasttelefon, da ringte alle. Det er helt sant. Men den gangen var det heller ingen som forventet at man skulle være tilgjengelig hele tiden. Var man ikke innenfor hørevidde av telefonen, fikk man ikke tatt den. Og den som ringte, godtok at det var slik. I motsetning til deg. Og ja, det hender folk har viktigere ting å gjøre enn å sludre i telefonen med deg eller svare på dine sms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...