Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert? Jeg ble helt satt ut.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var ute en tur forrige helg med ei venninne. Mannen min kom etter jobb for å hente oss. 
på by’n traff han er kompis jeg kun har truffet en gang før. Vi ble sittende å prate og plutselig begynner kompisen å skikkelig grafse meg på puppene! Mannen min gjør ingen verdens ting og jeg ble helt satt ut. 
Da vi kjørte hjem var jeg rasende på at mannen ikke brøyt inn, han svarte med at kompisen er bare sånn, glad i pupper. 
Jeg er så inderlig skuffet. Hadde jeg vært edru så skulle nok kompisen fått høre det, men med noen øl innabords så ble jeg egentlig bare satt ut. 

Anonymkode: 02086...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, CherryC skrev:

Både mannen din og kompisen er jo neandertalere ! Jesus for en oppførsel 

Kan ikke være mer enig 👍🏼

Anonymkode: 02086...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du satt der som et dumt brød og lurte på hvorfor ikke mannen din reagerte? Og folk lurer på hvorfor det er så enkelt å se ned på kvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, sug lut skrev:

Du satt der som et dumt brød og lurte på hvorfor ikke mannen din reagerte? Og folk lurer på hvorfor det er så enkelt å se ned på kvinner...

Jeg ble så overrasket at jeg rakk ikke å reagere der og da, så ja jeg satt der som et dumt brød. Mannen min satt mellom oss. 

Anonymkode: 02086...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var ute en tur forrige helg med ei venninne. Mannen min kom etter jobb for å hente oss. 
på by’n traff han er kompis jeg kun har truffet en gang før. Vi ble sittende å prate og plutselig begynner kompisen å skikkelig grafse meg på puppene! Mannen min gjør ingen verdens ting og jeg ble helt satt ut. 
Da vi kjørte hjem var jeg rasende på at mannen ikke brøyt inn, han svarte med at kompisen er bare sånn, glad i pupper. 
Jeg er så inderlig skuffet. Hadde jeg vært edru så skulle nok kompisen fått høre det, men med noen øl innabords så ble jeg egentlig bare satt ut. 

Anonymkode: 02086...35d

Seksuelt trakassering/groping. Det kan anmeldes vettu. 
 

Bare for å ta han litt på senga hadde jeg spurt han «Hadde du blitt tent av å se på at en kompis av deg eller en annen mann har sex med meg? Kunne du tenkt deg det?» og se hva han svarer. Kan godt være han tenner på cuckholding eller trekant og at det er derfor han tar så lett på det. Hvis han svarer nei, så kan du skyte inn at da burde det heller ikke være greit at andre menn tar på dine private soner uten samtykke og når du tydelig viser misnøye med det. Respekt skal man ha og hvis mannen lar andre behandle deg respektløst, da er han ikke en mann da. Hvertfall ikke en jeg ville vært med.

Anonymkode: 031e2...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde reagert med å glefse til kompisen at han skal holde seg unna. Før mannen min hadde rukket å reagere. Litt rart at både du og mannen din ikke gjorde noenting. Min mann hadde fått hakeslepp og sikkert hjulpet meg ut av en situasjon jeg ikke klarte håndtere selv (om jeg var for full f eks), men du var jo istand til å håndtere det da.

Anonymkode: 0926f...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal være betydelig full for å skylde på egen manglende reaksjon. Alle tre utviser tvilsom oppførsel. Både du og samboeren din må lære dere å si i fra, og kompisen MÅ lære seg at det faktisk er ulovlig å tafse på og beføle andres kropper uten tillatelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mannen din sin jobb å beskytte deg fra overgrep fra andre menn. Rart at han ikke gjorde det, ja, men enda rarere at du selv ikke reagerte med å umiddelbart dytte han vekk. Tror dere må ha vært veldig fulle alle sammen, for ingen av dere utviste normal adferd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ble så overrasket at jeg rakk ikke å reagere der og da, så ja jeg satt der som et dumt brød. Mannen min satt mellom oss. 

Anonymkode: 02086...35d

??? 

Anonymkode: 2db79...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ble så overrasket at jeg rakk ikke å reagere der og da, så ja jeg satt der som et dumt brød. Mannen min satt mellom oss. 

Anonymkode: 02086...35d

Så han strakk seg over mannen din og grafset på deg?

Anonymkode: 96904...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Respekt skal man ha 

Anonymkode: 031e2...cd6

Man kan ikke kreve respekt, verken som kvinne eller mann.

Hvis man vil sette seg i respekt så er en god start å si tydelig ifra at man ikke finner seg i å bli tafsa på. Å sitte der som et naut og vente på at mannen skal gripe inn er ikke noe som fører til at folk respekterer deg. Tvert imot.

Anonymkode: 4ca5c...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Var ute en tur forrige helg med ei venninne. Mannen min kom etter jobb for å hente oss. 
på by’n traff han er kompis jeg kun har truffet en gang før. Vi ble sittende å prate og plutselig begynner kompisen å skikkelig grafse meg på puppene! Mannen min gjør ingen verdens ting og jeg ble helt satt ut. 
Da vi kjørte hjem var jeg rasende på at mannen ikke brøyt inn, han svarte med at kompisen er bare sånn, glad i pupper. 
Jeg er så inderlig skuffet. Hadde jeg vært edru så skulle nok kompisen fått høre det, men med noen øl innabords så ble jeg egentlig bare satt ut. 

Anonymkode: 02086...35d

Godt forsøk 😅

Anonymkode: 96109...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Anonym bruker said:

Var ute en tur forrige helg med ei venninne. Mannen min kom etter jobb for å hente oss. 
på by’n traff han er kompis jeg kun har truffet en gang før. Vi ble sittende å prate og plutselig begynner kompisen å skikkelig grafse meg på puppene! Mannen min gjør ingen verdens ting og jeg ble helt satt ut. 
Da vi kjørte hjem var jeg rasende på at mannen ikke brøyt inn, han svarte med at kompisen er bare sånn, glad i pupper. 
Jeg er så inderlig skuffet. Hadde jeg vært edru så skulle nok kompisen fått høre det, men med noen øl innabords så ble jeg egentlig bare satt ut. 

Anonymkode: 02086...35d

det hadde vert slått opp grunn for meg, IKKE greit

Anonymkode: 1d8a9...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke DU reagerte, hvordan kan du da forvente at din mann skal det.

Hva om han ble like satt ut som deg?

 

Uansett, det der hadde jeg ikke giddi å bry meg om engang. Vær glad du har flotte pupper isteden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI, mannen din er venstrevridd, ikke sant?

Høyresidens menn mener at kvinner er mannens eiendel.

Venstresidens menn mener at kvinner er fellesskapets eiendeler.

Anonymkode: 6805d...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde for øvrig slått tilbake. Det kalles selvforsvar. Det er lov.

Å drive med uprovosert kroppsfornærmelse er derimot ikke lov.

Anonymkode: 6805d...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som sier «jeg hadde sagt i fra selv», det finnes faktisk flere måter å reagere på når slike ting inntreffer: fight, flight freeze. Man kan ikke være sikker på hvilken kategori man havner i før man befinner seg i situasjonen selv! 
 

Jeg hadde blitt ordentlig skuffet, både av mannen og kompisen. Og hvis jeg hadde fått en freeze reaksjon kunne jeg nok funnet på å sende en melding til denne kompisen når jeg hadde fått summet meg. Mannen vet jeg ikke hva jeg hadde gjort med..

Anonymkode: 53388...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI, mannen din er venstrevridd, ikke sant?

Høyresidens menn mener at kvinner er mannens eiendel.

Venstresidens menn mener at kvinner er fellesskapets eiendeler.

Anonymkode: 6805d...3d1

Enda morsommere 😅

Anonymkode: 96109...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eliseflisa skrev:

Hvis ikke DU reagerte, hvordan kan du da forvente at din mann skal det.

Hva om han ble like satt ut som deg?

 

Uansett, det der hadde jeg ikke giddi å bry meg om engang. Vær glad du har flotte pupper isteden

Herregud, hva er det for en ting å si. Er du helt dust?

Anonymkode: 96904...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eliseflisa skrev:

Hvis ikke DU reagerte, hvordan kan du da forvente at din mann skal det.

Hva om han ble like satt ut som deg?

 

Uansett, det der hadde jeg ikke giddi å bry meg om engang. Vær glad du har flotte pupper isteden

Så de som blir voldtatt skal være glad at noen vil putte pikken sin inn i dem? 

Det var en fiffig vinkling. 

Anonymkode: 23120...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så idiotisk av dere som kritiserer henne for å ikke si i fra! Noen blir faktisk så satt ut og i noen tilfeller REDD at de ikke klarer å gjøre noe når slike ting skjer. «Si i fra selv» meg i rasshølet. Skjerp dere damer. I slike tilfeller skal man støtte hverandre og ikke dra hverandre ned i dritten og drive å påføre selvskyld. HUN var full, det var IKKE mannen hennes. Jeg hadde faktisk forventa at mannen min har et beskyttelsesinnsikt over meg når jeg er full og menn begynner å ta for seg! At noen er full er ikke en unnskyldning til å seksuelt trakassere, grope og voldta andre. 🙃

Anonymkode: 031e2...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så de som blir voldtatt skal være glad at noen vil putte pikken sin inn i dem? 

Det var en fiffig vinkling. 

Anonymkode: 23120...5aa

Ja nå synes jeg vi sammenligner dette med voldtekt... det er sånn kvinner liker det i dag. Krenkelse, krenkelse... Stå opp for dere selv for guds skyld

Endret av Eliseflisa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, hva er det for en ting å si. Er du helt dust?

Anonymkode: 96904...ed7

kanskje avslappet til sånt.. vet ikke, men jeg ser ikke på dette som så fryktelig ille nei. Hadde jeg brydd meg hadde jeg lappa til han, eller bedt han ligge unna, jeg hadde ikke ødelagt en lørdag med min mann, og vært forbanna på han for at han ikke ble rasende på sin venn, når jeg bare hadde sittet å sett dum ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også opplevd. Jeg smalt til fyren midt på trynet, så kona som stod bortforbi ble sjokkert (hun så ikke hva mannen hennes gjorde) og mannen min flirte. Min mann trenger ikke ta kamper for meg. Jeg fikser det lett selv! Fyren ble flau og fikk et stort forklarings problem overfor kona si😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...