Gå til innhold

Hva er dette? (Obs! bilde av underliv)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På 13.2.2020 den 0.56, Anonym bruker skrev:

Tusen takk ♥️ Kjønnsvorter gjør en mer mottakelig mot dette viruset. Det er skummelt, og jeg håper alle vaksinerer seg. Ellers lurer jeg faktisk på hvordan menn tester seg for hpv. Vi kvinner tar celleprøve, men har aldri hørt en mann dra til gynekolog å be om en celleprøve? Er det samme greiene? Hvor er fokuset på gutta? Det er så tragisk at jeg skal miste min største mentor/støtte i livet pga et teit smittsomt virus. 

Anonymkode: 829ac...b6d

Menn får ikke livmorhalskreft, så det er ikke nødvendig for menn å ta celleprøve.

Anonymkode: 0f2fe...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Menn får ikke livmorhalskreft, så det er ikke nødvendig for menn å ta celleprøve.

Anonymkode: 0f2fe...bd6

Menn kan få peniskreft av HPV virus. Så hvordan tester de seg? Min far har nå kreft med spredning. Grunnet HPV virus. Han måtte fjerne hele penis, og nå har det spredd seg til alle organer.. 

Anonymkode: 829ac...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

var jeg som startet tråden faktisk :) han var hos urolog, som sa at det var kjønnsvorter. Han anbefalte å få den fjernet. Vi ventet litt, også forsvant den. Er det likevel farlig nå da? 

Anonymkode: 9939a...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh, gå til legen kanskje? F.... så ekkelt å legge ut sånne bilder her. 🤮

Anonymkode: e493a...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei,

var jeg som startet tråden faktisk :) han var hos urolog, som sa at det var kjønnsvorter. Han anbefalte å få den fjernet. Vi ventet litt, også forsvant den. Er det likevel farlig nå da? 

Anonymkode: 9939a...b3b

Det er helt vanlig og ikke noe mere å tenke på.

De fleste har viruset i kroppen og det kan dukke opp virter når kroppen opplever hormonforandringer. (F.eks derfor så mange kvinner opplever det for første gang under svangerskap.) Forsvinner som regel av seg selv etter en stund.

Anonymkode: 1cb43...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er helt vanlig og ikke noe mere å tenke på.

De fleste har viruset i kroppen og det kan dukke opp virter når kroppen opplever hormonforandringer. (F.eks derfor så mange kvinner opplever det for første gang under svangerskap.) Forsvinner som regel av seg selv etter en stund.

Anonymkode: 1cb43...39e

Så fint å høre :) takk for at du tok deg tid til å svare :)

Anonymkode: 9939a...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...