Anonym bruker Skrevet 12. februar 2020 #26 Skrevet 12. februar 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hi her. Vi har allerede 4 forskjellige kurver hvor jeg sorterer alt. Vi har desverre ikke mulighet til å ha enda flere kurver. Jeg har også prøvd å si ting på en meget pen måte før, har i grunn prøvd ALT. Har prøvd å forklare at jeg ikke mener noe vondt. Jeg roser han mye hver dag for alt han gjør. Likevel føler han at jeg kritiserer han. Det er dumt... hvorfor ønsker han ikke å lære? Nei, han gjør det ikke med vilje for å slippe senere. Skulle heller ønske det var det.. Anonymkode: 9797a...0a6 Sam uaren min vart òg fornærma når eg kritiserte vaskinga hans. Men då vart eg fornærma fordi han trudde eg sorterte kle i berre for moro skuld. Det hjalp. Forresten så blir enkelte folk berre. Eir hjelpelause av for mykje ros. Viss sambuaren min hadde rosa meg kvar dag for ting det er sjølvsagt at eg skal gjere hadde eg starta å lure på om eg er mindre begava.... Anonymkode: 05f98...876
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2020 #27 Skrevet 12. februar 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hi her. Vi har allerede 4 forskjellige kurver hvor jeg sorterer alt. Vi har desverre ikke mulighet til å ha enda flere kurver. Jeg har også prøvd å si ting på en meget pen måte før, har i grunn prøvd ALT. Har prøvd å forklare at jeg ikke mener noe vondt. Jeg roser han mye hver dag for alt han gjør. Likevel føler han at jeg kritiserer han. Det er dumt... hvorfor ønsker han ikke å lære? Nei, han gjør det ikke med vilje for å slippe senere. Skulle heller ønske det var det.. Anonymkode: 9797a...0a6 Tømte han klær fra 3 forskjellige kurver i maskinen? Anonymkode: 5bfd8...72d
amandine Skrevet 12. februar 2020 #28 Skrevet 12. februar 2020 Hallo??? Du kan ikke vaske klær sammen sånn! Eller, det kan du selvfølgelig om du vil, men da får du kun lov til å vaske dine egne klær.
sug lut Skrevet 12. februar 2020 #29 Skrevet 12. februar 2020 Han behersker ikke enkle gjøremål som alle voksne må kunne. Trenger han verge?
frk Nilsen Skrevet 12. februar 2020 #30 Skrevet 12. februar 2020 Herrefred for et krenka persilleblad!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2020 #31 Skrevet 12. februar 2020 Hadde min svart meg tilbake slik hadde jeg gjort det enkel. Hatt en kurv med hans klær og gitt beskjed om at jeg tar mitt og barnas, han får ta sitt eget. For jeg hadde ikke hatt økonomi til å kjøpe nytt tøy hver gang han ødela. Anonymkode: 6479b...bf7
Gjest Antarctica Skrevet 13. februar 2020 #32 Skrevet 13. februar 2020 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Hi her. Vi har allerede 4 forskjellige kurver hvor jeg sorterer alt. Vi har desverre ikke mulighet til å ha enda flere kurver. Jeg har også prøvd å si ting på en meget pen måte før, har i grunn prøvd ALT. Har prøvd å forklare at jeg ikke mener noe vondt. Jeg roser han mye hver dag for alt han gjør. Likevel føler han at jeg kritiserer han. Det er dumt... hvorfor ønsker han ikke å lære? Nei, han gjør det ikke med vilje for å slippe senere. Skulle heller ønske det var det.. Anonymkode: 9797a...0a6 Hva er de positive sidene ved å være sammen med denne mannen da? Hvis han må roses og behandles som en sart blomst på veldig mange områder; og hvis han mener tøyvask er å «hjelpe til», da er det vel litt vanskelig å ha et jevnbyrdig forhold?
Gjest Antarctica Skrevet 13. februar 2020 #33 Skrevet 13. februar 2020 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenker ikke du kunne gjort noe annerledes. Hos oss har vi fordelt arbeidsoppgavene slik at ha har rydding av kjøkken som sin oppgave, og jeg har klesvask. Dette fungerer utmerket hos oss. Han er heller ikke nøye på det, og jeg har gitt han forbud mot å vaske klær. Barna på 14 og 19 er flinkere å sortere å vaske klær enn han er. Her er jeg veldig nazi på klesvask da, og blander ingenting. Anonymkode: 9086c...56c Etter at sengetøyet ble rosa her, innførte jeg samme regime. «Ligg unna vaskerommet!» (Til gjengjeld slapp jeg kjøkkentjeneste!)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #34 Skrevet 13. februar 2020 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Hi her. Vi har allerede 4 forskjellige kurver hvor jeg sorterer alt. Vi har desverre ikke mulighet til å ha enda flere kurver. Jeg har også prøvd å si ting på en meget pen måte før, har i grunn prøvd ALT. Har prøvd å forklare at jeg ikke mener noe vondt. Jeg roser han mye hver dag for alt han gjør. Likevel føler han at jeg kritiserer han. Det er dumt... hvorfor ønsker han ikke å lære? Nei, han gjør det ikke med vilje for å slippe senere. Skulle heller ønske det var det.. Anonymkode: 9797a...0a6 Hvorfor gjør han det da? Alle oppegående voksne burde klare å skjønne at det er en grunn til at det sorteres, og at man ikke tar ting fra alle kurvene for å vaske sammen. Anonymkode: ff431...cfd
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #35 Skrevet 13. februar 2020 Hater virkelig sure mennesker! Det er det verste. Om min mann hadde blitt sur for det, hadde han fått høre det. Hadde gitt faen i om han ble sur i fire dager. Aldri i verden om jeg hadde funnet meg i å ha en SUR GUBBE! Anonymkode: b419e...8b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå