Gå til innhold

Hva tror dere denne forlovelsesringen koster?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kunne nok dessverre aldri ha respektert noen som mente at det er viktig med slike dyre smykker. Ville blitt et nei i frieriet da med de verdiene han da innehar, som person. 

Anonymkode: 8da98...a44

Så det hadde vært bedre at han hadde kjøpt en ny billig ring, enn å ha gitt deg en gammel som har gått i generasjoner?

Anonymkode: cb0ed...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje han skulle ha kastet ringen som har vært i familien i tre generasjoner for å vise hva slags kjernekar han var? 🤔

Anonymkode: 73e36...142

Solgt den kanskje? Brukt pengene på noe nyttig? 

Anonymkode: 8da98...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så det hadde vært bedre at han hadde kjøpt en ny billig ring, enn å ha gitt deg en gammel som har gått i generasjoner?

Anonymkode: cb0ed...aa6

Ja, solgt den og kjøpt en billigere en og brukt resten på noe nyttig.

Anonymkode: 8da98...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, solgt den og kjøpt en billigere en og brukt resten på noe nyttig.

Anonymkode: 8da98...a44

Du er splitte pine gal om du hadde valgt å selge ett arvesmykke, som hadde blitt betrodd deg (i lån for den skal jo arves videre) og så kjøpt deg materielle ting for se pengene 😱 jeg må si at galskapen tok virkelig nye høyder her

Anonymkode: 5fb65...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også blitt litt skuffet over en mann som brukte masse penger på en dyr forlovelsesring. Ville tenkt at det sa noe om hans verdier og prioriteringer, og at han måtte kjenne meg dårlig. Et arvesmykke blir derimot noe annet.

Anonymkode: ecf45...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, solgt den og kjøpt en billigere en og brukt resten på noe nyttig.

Anonymkode: 8da98...a44

Er du spik spinne gal? Du selger ikke et arvesmykke som har gått i arv i generasjoner, og som skal gis videre til neste generasjon. 

Anonymkode: a4a67...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Solgt den kanskje? Brukt pengene på noe nyttig? 

Anonymkode: 8da98...a44

Dummeste jeg har hørt!

Anonymkode: 8fa73...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare sånn en liten digresjon. Hundrevis om ikke tusenvis av mennesker gravde ned de verdifulle arvegodsene de hadde før de ble sendt til  Konsentrasjonsleirene i andre verdenskrig. De finner fortsatt mye verdifulle gamle ting i skogen eller jordene fra den tid nede i Europa. I land som Tyskland, Polen, Tsjekkia, Slovakia og Ungarn. Så kommer det en norsk kjerring og ville heller ha solgt arvegods og brukt pengene på noe nyttig fy f**** altså! Det er ikke ofte jeg banner men jeg kjenner at dette kunne jeg ikke la være

Anonymkode: 5fb65...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og bare sånn en liten digresjon. Hundrevis om ikke tusenvis av mennesker gravde ned de verdifulle arvegodsene de hadde før de ble sendt til  Konsentrasjonsleirene i andre verdenskrig. De finner fortsatt mye verdifulle gamle ting i skogen eller jordene fra den tid nede i Europa. I land som Tyskland, Polen, Tsjekkia, Slovakia og Ungarn. Så kommer det en norsk kjerring og ville heller ha solgt arvegods og brukt pengene på noe nyttig fy f**** altså! Det er ikke ofte jeg banner men jeg kjenner at dette kunne jeg ikke la være

Anonymkode: 5fb65...219

Du er så materialistisk altså? 

Anonymkode: 8da98...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er så materialistisk altså? 

Anonymkode: 8da98...a44

Hva materialistisk? Fordi jeg tar vare på noe som har vert viktig for generasjonene før meg. Det er faktisk rake motsetningen av materialisme. Om du ikke forstår det gjør meg egentlig ganske trist. Det nye bruk og kast samfunnet spedd en kultur som omhandler meg meg meg og atter meg. Det er til å spy av!

Anonymkode: 5fb65...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er så materialistisk altså? 

Anonymkode: 8da98...a44

Sier du som mener den skal selges for å kjøpe noe billig søppel

Anonymkode: cb0ed...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og bare sånn en liten digresjon. Hundrevis om ikke tusenvis av mennesker gravde ned de verdifulle arvegodsene de hadde før de ble sendt til  Konsentrasjonsleirene i andre verdenskrig. De finner fortsatt mye verdifulle gamle ting i skogen eller jordene fra den tid nede i Europa. I land som Tyskland, Polen, Tsjekkia, Slovakia og Ungarn. Så kommer det en norsk kjerring og ville heller ha solgt arvegods og brukt pengene på noe nyttig fy f**** altså! Det er ikke ofte jeg banner men jeg kjenner at dette kunne jeg ikke la være

Anonymkode: 5fb65...219

Kunnskapsløshet og historieløshet kommer man sjelden noen vei med når den andre ikke har vilje til å lære...

Men enig med deg, helt idiotiske kommentarer fra en eller få i denne tråden.

Hi - fin og enkel ring :) En slik kunne jeg godt ha gått med også, men aner ikke pris. Hvorfor lurer du på prisen?

Anonymkode: abcc3...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er så materialistisk altså? 

Anonymkode: 8da98...a44

Eh.   MOTSATT av materialistisk. 

Anonymkode: ff714...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva materialistisk? Fordi jeg tar vare på noe som har vert viktig for generasjonene før meg. Det er faktisk rake motsetningen av materialisme. Om du ikke forstår det gjør meg egentlig ganske trist. Det nye bruk og kast samfunnet spedd en kultur som omhandler meg meg meg og atter meg. Det er til å spy av!

Anonymkode: 5fb65...219

De tok jo vare på det for dets verdi i penger, ikke sentimental verdi. Det var det de kunne «leve av». Nå trenger vi ikke gjemme unna ringer for å overleve. Det er jo ganske kvalmt å vandre rundt med nesten en million på en finger da. Du ser den?? DET er til å spy av...

Anonymkode: 8da98...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sier du som mener den skal selges for å kjøpe noe billig søppel

Anonymkode: cb0ed...aa6

Så alt under 750000 er billig søppel? Hvem var materialistisk sa du? Singler bra her nå altså...

Anonymkode: 8da98...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så alt under 750000 er billig søppel? Hvem var materialistisk sa du? Singler bra her nå altså...

Anonymkode: 8da98...a44

😂

Anonymkode: cb0ed...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De tok jo vare på det for dets verdi i penger, ikke sentimental verdi. Det var det de kunne «leve av». Nå trenger vi ikke gjemme unna ringer for å overleve. Det er jo ganske kvalmt å vandre rundt med nesten en million på en finger da. Du ser den?? DET er til å spy av...

Anonymkode: 8da98...a44

Nei det stemmer ikke! De tok ikke kun. Vare på det pga verdien. Men fordi de ønsket å beholde det i familien. Beklager altså men jeg tror det er du som har tapt den diskusjonen mot samtlige på dette forumet. 

Anonymkode: 5fb65...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er usikker på hvor mange penger mannen har brukt på ring til deg så ville jeg oppsøkt en gullsmed og ikke et hønseforum... personlig synes jeg ringen ser billig og absolutt ikke eksklusiv ut - men den kan være vært en formue likevel..

Anonymkode: 7a6e1...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2020 den 12.40, Anonym bruker skrev:

Skjønner bare ikke vitsen med en så dyr ring... de en kjøper på Glitter kan være gine de og, med bonusen at en kan bytte dem ut ofte og ikke være redd for dem. 

Anonymkode: 8da98...a44

Man bytter da ikke ut en forlovelsesring??

Anonymkode: 8982f...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Ring en av sølv,  så er stenen ikke diamant.

De setter ikke inn diamanter i sølv.

Syntes selv De ringen så fir grå ut til å være hvitt gull, men kanskje den bare trenger en puss??

Ellers syntes jeg generelt det er vanskelig å se forskjell på slike ringer, 299 eller 20 000?? Aner ikke...

Anonymkode: e90b2...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...