Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #26 Skrevet 8. februar 2020 Jeg pleier å få blomster og kake på sengen, også kort. Pleier også å gi blomster til svigermor, men de er i Syden nå. Mamma er død. Anonymkode: f3a61...a6a
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #27 Skrevet 8. februar 2020 Nei, vi har ikke noe forhold til morsdag eller farsdag her i huset. Så det er en helt vanlig søndag. Anonymkode: 8831e...e26
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #28 Skrevet 8. februar 2020 Søster og jeg har bestilt Morgenlevering, frokost på døra, til vår mamma. Her hjemme har vi vanligvis ikke markert fars- og morsdag men døtrene i 2. og 3. klasse tar det i år veldig seriøst og ordner med gaver og kort. Fikk de til å kjøpe kake med mannen når de dro på butikken idag. Så i år får jeg noe oppmerksomhet, håper jeg slipper å lage middag også. 😊 Anonymkode: d9b54...d3f
frk Nilsen Skrevet 8. februar 2020 #29 Skrevet 8. februar 2020 Vet at mann og barn har planlagt noe frokost osv til meg i morgen. Har bestilt tulipaner på døra til mamma.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #30 Skrevet 8. februar 2020 Husk at det ikke er OK å ha sex i morgen! Anonymkode: 4f266...cf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå