Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #1 Skrevet 8. februar 2020 Jeg har ikke kjøpt noe til min mor,men tar en tur på besøk. Jeg har kjøpt ei kake som vi kan kose oss med hjemme, minstefrøkna har lagd noe til meg på SFO eller blir det ingen gaver eller særlig feiring! Hva med dere? Anonymkode: dfb27...195
Gjest Antarctica Skrevet 8. februar 2020 #2 Skrevet 8. februar 2020 Jeg baker en kringle til mamma i denne stund. (Håper den blir god, ellers aner jeg ikke hva jeg gjør.)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #3 Skrevet 8. februar 2020 Min mor er langt borte, både fysisk og psykisk (Alzheimers). Jeg vet ikke om mann og barn har planer (sannsynligvis ikke), men jeg planlegger å feire stille for meg selv. Være litt ekstra snill med meg selv, og unne meg ro og tid til ettertanke😊 Anonymkode: d5495...dd1
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #4 Skrevet 8. februar 2020 Ja, det feires. Får alltid kaffe på senga med kort og gave. Alltid gave. Man feirer alt for lite i livet, så vi benytter alle anledninger for å sette litt ekstra farge på hverdagen. Skal i middag til min mor i morgen, hun feires også. Anonymkode: 9db58...653
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #5 Skrevet 8. februar 2020 Skal innom mamma med gave. Mannen vil absolutt kjøpe noe til meg fra sønnen vår også, selv om vi ikke har råd til det, så jeg har sagt at jeg ønsker meg en sjokoladeplate. 😛 Anonymkode: 5e77d...d6d
Snillenille1 Skrevet 8. februar 2020 #6 Skrevet 8. februar 2020 (endret) Min mor er dessverre død. Men mann og barn har vært ute og kjøpt pakker og jeg vet jeg blir vekket med kaffe og napoleonskake på sengen! Endret 8. februar 2020 av Snillenille1 Postet for fort
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #7 Skrevet 8. februar 2020 Nei, feirer ikke. Jeg skal bake en kake, mest fordi jeg har lyst på kake, så har vi invitert et vennepar på middag. Pleier å dra til mamma å spise kake, men i å er hun bortreist. Tar det kanskje igjen neste helg. Kan huske vi feiret i min barndom, dro alltid til bestemor med gave og kort. Anonymkode: f7672...310
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #8 Skrevet 8. februar 2020 Helt klart, her benyttes alle muligheter for feiring 😊 Søsteren min skulle bake en kake til mamma også stikker vi dit samtidig, har kjøpt en gave til henne men vi bruker ikke mer enn 100-200 kroner så ikke noen store greier Mannen har kjøpt en blomsterbukett tii svigermor. Selv vet jeg at jeg får et hjemmelaget kort i morgen, også er det mulig mannen har kjøpt en blomst eller noe. Anonymkode: 273d3...376
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #9 Skrevet 8. februar 2020 Skal tenne to nye lys på graven hennes.....❤️ Anonymkode: 677d6...5cf
*Miss Marple* Skrevet 8. februar 2020 #10 Skrevet 8. februar 2020 Jeg har kjøpt god sjokolade til min mor og jeg vet at hun har hjulpet minsten med å kjøpe en liten ting siden mannen er på reis. Så skal vi bake sjokoladekake sammen, vi to som er hjemme. De eldste barna bor i en annen by og kommer til å ringe til meg i løpet av dagen. Morsdag er fint.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #11 Skrevet 8. februar 2020 Jeg lærer opp barna mine til å feire morsdag. Vil man ha tradisjoner må man lage de selv. Så vi har god middag, dessert og så går vi en tur sammen før det er kake. Mannen passer på at ungene kjøper blomster til meg. treng ikke gaver, men ønsker at barna skal lære at noen dager stikker man hjemom til mor, og viss ikke så ringer man iallefall! Anonymkode: f2225...d24
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #12 Skrevet 8. februar 2020 Moren min bor i et annet land og der er det morsdag på en annen dato. Skal ringe henne i morgen. - og så sender jeg og ungene kort til henne når det er morsdag der. Jeg er alene med barna og de vil bake kake til meg i morgen - men så krangla de så veldig om hvilken type det skulle være, så nå blir det to forskjellige. Jeg tenker jeg inviterer noen venner på besøk i morgen kveld så vi får litt hjelp til å spise opp kakene.... Anonymkode: 2c0c6...4c9
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #13 Skrevet 8. februar 2020 Jepp. Er alene med 6-åringen, men har fått frokost på senga og pakke siden han var 4 år. Pappaen tar med barnet vårt ut og fikser gave. Også inviterer vi min mamma på middag. Da får hun en blomsterbukett og en liten gave. Anonymkode: 3413d...dcf
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #14 Skrevet 8. februar 2020 Nei. Skal jobbe. Anonymkode: c0b83...2ad
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #15 Skrevet 8. februar 2020 Mamma får et bidrag til Leger uten grenser. Så kanskje noen andre får beholde sin flotte mamma. Hun vil heller ha det enn blomster. Vi skal på korps-arrangement i hele morgen, fra tidlig til sent, så ingen feiring her. Helt etter mitt ønske. Anonymkode: a58eb...d76
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #17 Skrevet 8. februar 2020 Nei. Får aldri noe. Har gitt opp. Anonymkode: ac4d2...c28
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #18 Skrevet 8. februar 2020 Ja, dvs jeg skal gi min mor en liten oppmerksomhet. Anonymkode: 4e413...17d
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #19 Skrevet 8. februar 2020 Min mor fortjener ikke å bli markert. Mannen min kommer fra en familie som ikke markerer mor- eller farsdag, så det blir ikke noe markering her. Ene datteren min bakte brownies og serverte meg et stykke, fordi jeg fortjente det i følge henne. Liker bedre hverdagsoppmerksomheten jeg får, enn markering av en kunstig dag. Anonymkode: af6d0...e61
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #20 Skrevet 8. februar 2020 Mamma bor i en annen by, så jeg sender henne alltid blomster og ringer henne på dagen. Mannen min er elendig på morsdag, gir aldri noe til sin stakkars mor. Jeg lærer faktisk mine barn opp til å markere meg, for mannen min tar ikke det ansvaret. Jeg håper at de selv husker det etterhvert, jeg synes morsdag er koselig. Men det holder med blomster eller et kort. Anonymkode: 12700...08b
☆☆☆ Skrevet 8. februar 2020 #21 Skrevet 8. februar 2020 Spørs. Om mannen kjem i nærleiken av å hinte om sex blir det månelyst og all feiring blir avlyst. Det er jo min dag.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #22 Skrevet 8. februar 2020 Jeg har invitert mamma ( og pappa) på middag her, og kommer også til å gi henne en blomsterbukett og et kort Jeg håper på tegninger fra barna og kanskje noe godt til frokost (som jeg pleier å få) Anonymkode: dbc02...146
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #23 Skrevet 8. februar 2020 Nå lever ikke min mor lenger, og hun var ondskapen selv, så jeg hadde ingen kontakt med henne. Nå har jeg vært alene med barna i 12 år, faren til barna gjorde uansett ikke noe den dagen. Da barna var små, bakte jeg alltid kake, så koste vi oss. Men nå er de 18 og 13 år, og nå blir det ikke feiret lenger. Jeg har sagt at jeg hadde blitt veldig glad hvis de enten hadde bakt kake, eller laget god middag denne dagen. Men ingenting. Synes vel det er litt trist, for det skal jo ikke så mye til. Anonymkode: f360e...22a
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #24 Skrevet 8. februar 2020 Har ikke sett moren min på mange år. Naturlig nok blir det ingen feiring av henne fra min side. Om mannen og barna vil feire meg har jeg faktisk ikke tenkt på. De pleier det, men jeg tror ikke mannen har fått med seg morsdagen i år. Anonymkode: 935cf...31e
Hengebukksvinet Skrevet 8. februar 2020 #25 Skrevet 8. februar 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Skal tenne to nye lys på graven hennes.....❤️ Anonymkode: 677d6...5cf Samme her❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå