Gå til innhold

Feirer dere morsdag i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt noe til min mor,men tar en tur på besøk. Jeg har kjøpt ei kake som vi kan kose oss med hjemme, minstefrøkna har lagd noe til meg på SFO eller blir det ingen gaver eller særlig feiring!

Hva med dere?

Anonymkode: dfb27...195

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg baker en kringle til mamma i denne stund. (Håper den blir god, ellers aner jeg ikke hva jeg gjør.) 

Skrevet

Min mor er langt borte, både fysisk og psykisk (Alzheimers). Jeg vet ikke om mann og barn har planer (sannsynligvis ikke), men jeg planlegger å feire stille for meg selv. Være litt ekstra snill med meg selv, og unne meg ro og tid til ettertanke😊 

Anonymkode: d5495...dd1

Skrevet

Ja, det feires. Får alltid kaffe på senga med kort og gave. Alltid gave. Man feirer alt for lite i livet, så vi benytter alle anledninger for å sette litt ekstra farge på hverdagen. Skal i middag til min mor i morgen, hun feires også. 

Anonymkode: 9db58...653

Skrevet

Skal innom mamma med gave. Mannen vil absolutt kjøpe noe til meg fra sønnen vår også, selv om vi ikke har råd til det, så jeg har sagt at jeg ønsker meg en sjokoladeplate. 😛

Anonymkode: 5e77d...d6d

Skrevet (endret)

Min mor er dessverre død. Men mann og barn har vært ute og kjøpt pakker og jeg vet jeg blir vekket med kaffe og napoleonskake på sengen!

Endret av Snillenille1
Postet for fort
Skrevet

Nei, feirer ikke. Jeg skal bake en kake, mest fordi jeg har lyst på kake, så har vi invitert et vennepar på middag. Pleier å dra til mamma å spise kake, men i å er hun bortreist. Tar det kanskje igjen neste helg.
Kan huske vi feiret i min barndom, dro alltid til bestemor med gave og kort.

Anonymkode: f7672...310

Skrevet

Helt klart, her benyttes alle muligheter for feiring 😊

Søsteren min skulle bake en kake til mamma også stikker vi dit samtidig, har kjøpt en gave til henne men vi bruker ikke mer enn 100-200 kroner så ikke noen store greier

Mannen har kjøpt en blomsterbukett tii svigermor. 

Selv vet jeg at jeg får et hjemmelaget kort i morgen, også er det mulig mannen har kjøpt en blomst eller noe. 

Anonymkode: 273d3...376

Skrevet

Skal tenne to nye lys på graven hennes.....❤️

Anonymkode: 677d6...5cf

Skrevet

Jeg har kjøpt god sjokolade til min mor og jeg vet at hun har hjulpet minsten med å kjøpe en liten ting siden mannen er på reis. 

Så skal vi bake sjokoladekake sammen, vi to som er hjemme. 

De eldste barna bor i en annen by og kommer til å ringe til meg i løpet av dagen. 

Morsdag er fint. 

Skrevet

Jeg lærer opp barna mine til å feire morsdag. Vil man ha tradisjoner må man lage de selv. Så vi har god middag, dessert og så går vi en tur sammen før det er kake. Mannen passer på at ungene kjøper blomster til meg. 

treng ikke gaver, men ønsker at barna skal lære at noen dager stikker man hjemom til mor, og viss ikke så ringer man iallefall! 

Anonymkode: f2225...d24

Skrevet

Moren min bor i et annet land og der er det morsdag på en annen dato. Skal ringe henne i morgen. - og så sender jeg og ungene kort til henne når det er morsdag der. Jeg er alene med barna og de vil bake kake til meg i morgen - men så krangla de så veldig om hvilken type det skulle være, så nå blir det to forskjellige. Jeg tenker jeg inviterer noen venner på besøk i morgen kveld så vi får litt hjelp til å spise opp kakene....

Anonymkode: 2c0c6...4c9

Skrevet

Jepp. Er alene med 6-åringen, men har fått frokost på senga og pakke siden han var 4 år. Pappaen tar med barnet vårt ut og fikser gave. 

Også inviterer vi min mamma på middag. Da får hun en blomsterbukett og en liten gave. 

Anonymkode: 3413d...dcf

Skrevet

Nei. Skal jobbe.

Anonymkode: c0b83...2ad

Skrevet

Mamma får et bidrag til Leger uten grenser. Så kanskje noen andre får beholde sin flotte mamma. Hun vil heller ha det enn blomster.

Vi skal på korps-arrangement i hele morgen, fra tidlig til sent, så ingen feiring her. Helt etter mitt ønske. 

Anonymkode: a58eb...d76

Skrevet

Nei. Får aldri noe. Har gitt opp. 

Anonymkode: ac4d2...c28

Skrevet

Ja, dvs jeg skal gi min mor en liten oppmerksomhet.

Anonymkode: 4e413...17d

Skrevet

Min mor fortjener ikke å bli markert. Mannen min kommer fra en familie som ikke markerer mor- eller farsdag, så det blir ikke noe markering her. Ene datteren min bakte brownies og serverte meg et stykke, fordi jeg fortjente det i følge henne. Liker bedre hverdagsoppmerksomheten jeg får, enn markering av en kunstig dag. 

Anonymkode: af6d0...e61

Skrevet

Mamma bor i en annen by, så jeg sender henne alltid blomster og ringer henne på dagen. 

Mannen min er elendig på morsdag, gir aldri noe til sin stakkars mor. Jeg lærer faktisk mine barn opp til å markere meg, for mannen min tar ikke det ansvaret. Jeg håper at de selv husker det etterhvert, jeg synes morsdag er koselig. Men det holder med blomster eller et kort.

Anonymkode: 12700...08b

Skrevet

Spørs. Om mannen kjem i nærleiken av å hinte om sex blir det månelyst og all feiring blir avlyst. Det er jo min dag.

Skrevet

Jeg har invitert mamma ( og pappa) på middag her,  og kommer også til å gi henne en blomsterbukett og et kort :) 

Jeg håper på tegninger fra barna og kanskje noe godt til frokost (som jeg pleier å få) :) 

Anonymkode: dbc02...146

Skrevet

Nå lever ikke min mor lenger, og hun var ondskapen selv, så jeg hadde ingen kontakt med henne.

Nå har jeg vært alene med barna i 12 år, faren til barna gjorde uansett ikke noe den dagen. Da barna var små, bakte jeg alltid kake, så koste vi oss. Men nå er de 18 og 13 år, og nå blir det ikke feiret lenger. Jeg har sagt at jeg hadde blitt veldig glad hvis de enten hadde bakt kake, eller laget god middag denne dagen. Men ingenting. Synes vel det er litt trist, for det skal jo ikke så mye til. 

Anonymkode: f360e...22a

Skrevet

Har ikke sett moren min på mange år. Naturlig nok blir det ingen feiring av henne fra min side. Om mannen og barna vil feire meg har jeg faktisk ikke tenkt på. De pleier det, men jeg tror ikke mannen har fått med seg morsdagen i år.

Anonymkode: 935cf...31e

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skal tenne to nye lys på graven hennes.....❤️

Anonymkode: 677d6...5cf

Samme her❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...