Anonym bruker Skrevet 5. februar 2020 #26 Skrevet 5. februar 2020 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Høres ikke normalt ut. Men hva gir man i gave da? Anonymkode: 21d69...236 Og til hvem? Anonymkode: dc89e...ac9
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2020 #27 Skrevet 5. februar 2020 Lurer også på det med gavene? Hva og til hvem? Og det har nok bikket over til det sykelige når det blir så ille som det du skriver HI... Anonymkode: 39d3f...89a
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2020 #28 Skrevet 6. februar 2020 På 4.2.2020 den 21.35, Anonym bruker skrev: ?? Anonymkode: 5eca9...998 Hvem i all verden er du til å latterliggjøre følelsene og reaksjonene til mennesker som har mistet barn? Du mener at mine venners måte å gjøre ting på er "en dårlig spøk". Hva så om de liker å ha barneklær i den størrelsen barnet deres ville hatt i skapet? Plager det deg eller noen andre? Hvis jeg gir dem klær og det gleder dem, plager det noen? Hvordan kan du tillate deg å mene at det er en dårlig spøk? Og ja, jeg kjenner flere som gjør dette. To par. Det ene paret kjente det andre som alt hadde mistet, og tok deres råd om hvordan de skulle takle sorgen. Men du mener de heller burde gått under i sorg enn å håndtere det på sin måte? Anonymkode: 85dce...26b
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2020 #29 Skrevet 6. februar 2020 Selvsagt helt normalt å ha en markering på bursdagen. Som noen sier: gå til graven og lignende. Men å invitere til bursdaglag med gaver er jo helt sykt! Man må få lov å sørge på sin måte men det der er ikke en frisk måte å sørge på. Trenger hjelp antageligvis. Anonymkode: f4491...7dc
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2020 #30 Skrevet 6. februar 2020 Jeg tror man skal være forsiktig med å mene noe om normalt og ikke når det gjelder markering av bursdager til barn som har gått bort. Om min venninne som har mistet et barn ønsket dette hadde jeg stilt opp, kjøpt gave og gitt henne en ekstra lang og god klem. Uten å mukke. Anonymkode: a7c01...1ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå