Gå til innhold

Er dette lite penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Når du er gravid er legebesøk gratis!!

Anonymkode: 1eec7...990

Det er ikke svangerskapsrelatert og jeg har ikke nådd frikortgrensen. Bruker dessuten en medisin som ikke er på blå resept. 

Anonymkode: 84e65...627

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det skulke knipe så kan du vel låne/få litt av samboer/barnefar?

Anonymkode: 60be2...54c

Kan ikke få så mye penger av et menneske som ikke lever... Dette var ikke temaet. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kan ikke få så mye penger av et menneske som ikke lever... Dette var ikke temaet. 

Da beklager jeg så mye. Tenkte bare at dere kanskje hadde separat økonomi eller ikke bodde sammen. Beklager❤️

Anonymkode: 60be2...54c

Skrevet

Etter husleie/strøm så har jeg 5000 kr. igjen til alt annet, hver måned. Slik har det vært i mange år nå. Jeg har i tillegg øket matutgifter pga. en del jeg ikke tåler. Med disse 5000 skal jeg dekke telefon/nett, linser, lege/sykehus/transport, mat. Det går det også. Såvidt. Men jeg har ikke til noe annet.

Du har én måned du skal leve på 7000 kr...

Synes det er veldig merkelig at du som mener du har så god kontroll på pengene dine ellers har et så bevisstløst forhold til hva ting koster og hva du bruker å leve for pr. måned. Og ikke minst at du ikke selv har satt opp et enkelt regnskap over hva det du trenger denne måneden vil koste.

Bare du dropper teater, restaurant, kafe, kino o.l. så greier du deg mer enn bra nok!

Anonymkode: 4b0c2...95e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...