Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #26 Skrevet 4. februar 2020 Tusen takk for gratulasjoner dere🥰🥰. Veldig rart. Jeg har nesten ikke sovet i natt. Alt er så rart og surrealistisk. Vi får håpe at spiren blir med videre. En ting er sikkert å det er at det blir to spennende og grusomme måneder fremover😅. Vi har fått beskjed fra flere leger at resultatet til mannen er så dårlig at vi neppe vil klare det på egenhånd. Vi har vel vært hos 5-6 spesialister innenfor IVF og en androlog. Like dårlige nyheter hver gang mannen har sjekket spermiene. Så vi står på venteliste for IVF Ettersom det var mikroskopiske sjanser til å lykkes på egenhånd. Jeg skriver dette tilfelle noen skulle stå i samme situasjon å Google denne problemstillingen. Kanskje kan det gi ett håp til andre også, selv om det visstnok skulle vært nærmest umulig for oss 😃. hi Anonymkode: a8300...56a
FrkKværner Skrevet 4. februar 2020 #27 Skrevet 4. februar 2020 Gratulerer HI. Så hyggelig å høre at flere slitere har blitt gravide. Mannen her har også sterkt nedsatte svømmere. Vi fikk også beskjed om at ivf var anbefalt av x antall leger. Forsøkte først i 11mnd, ble geavid men mistet. Forsøkte igjen i 9mnd uten resultat. Fikk så ett IVF barn på andre forsøk. 4mnd etter fødsel ble jeg spontant gravid og jeg ble mamma til to . Vi har nå forsøkt på en nr 3 i 5-6mnd å jeg fant nylig ut at jeg var gravid😃. Så det går an, til tross for svært dårlige spermier. Jeg fikk beskjed av legen at når jeg hadde blitt gravid spontant på så dårlige resultater, var tydeligvis jeg svært fruktbar og vi var en god match. For i prinsippet skulle det visstnok være nesten umulig sa flere leger. Jeg tenker det blir litt det samme med dere. At dere også passer fint sammen. Lykke til, glad på dine vegne 😄
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #28 Skrevet 4. februar 2020 2 minutter siden, FrkKværner skrev: Gratulerer HI. Så hyggelig å høre at flere slitere har blitt gravide. Mannen her har også sterkt nedsatte svømmere. Vi fikk også beskjed om at ivf var anbefalt av x antall leger. Forsøkte først i 11mnd, ble geavid men mistet. Forsøkte igjen i 9mnd uten resultat. Fikk så ett IVF barn på andre forsøk. 4mnd etter fødsel ble jeg spontant gravid og jeg ble mamma til to . Vi har nå forsøkt på en nr 3 i 5-6mnd å jeg fant nylig ut at jeg var gravid😃. Så det går an, til tross for svært dårlige spermier. Jeg fikk beskjed av legen at når jeg hadde blitt gravid spontant på så dårlige resultater, var tydeligvis jeg svært fruktbar og vi var en god match. For i prinsippet skulle det visstnok være nesten umulig sa flere leger. Jeg tenker det blir litt det samme med dere. At dere også passer fint sammen. Lykke til, glad på dine vegne 😄 Tusen takk for gratulasjoner. Så fint å høre at andre har klart det også. Lykke til videre med din graviditet. hi Anonymkode: a8300...56a
Mamma-til-3-jenter Skrevet 4. februar 2020 #30 Skrevet 4. februar 2020 Så herlig!! ❤️ Gratulerer så masse!!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #31 Skrevet 4. februar 2020 Gratulerer ! Anonymkode: 84879...b15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå