Gå til innhold

Positiv eggløsningstest i dag, ventet mensen i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare kluss her nå. Jeg fikk el slim og positiv eggløsningstest for to uker siden. I dag har jeg igjen menssmerter/eggløsningssmerter så tok en eggløsningstest. Der er begge strekene like sterke. Betyr det at jeg har eggløsning enda en gang??

Anonymkode: a8300...56a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Bare kluss her nå. Jeg fikk el slim og positiv eggløsningstest for to uker siden. I dag har jeg igjen menssmerter/eggløsningssmerter så tok en eggløsningstest. Der er begge strekene like sterke. Betyr det at jeg har eggløsning enda en gang??

Nei, streken skal være sterkere.

Anonymkode: 1ff0b...6a5

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, streken skal være sterkere.

Streken skal være like sterk eller sterkere står det. Da er testen positiv. Min er like sterk .

hi

Skrevet

Eggløsningstesten kan bli positiv ved graviditet å😊

Anonymkode: 11407...775

Skrevet

Ville tatt en graviditetstest, for eggløsningstestene blir positive når du er gravid 

Anonymkode: 574c7...75f

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eggløsningstesten kan bli positiv ved graviditet å😊

Anonymkode: 11407...775

Whaaat? Får sikkert mensen. Mannen er halvsteril (utrolig dårlige svømmere)🙈 Men legger inn aksjer der vi kan. 

hi

Skrevet

Da en graviditetstest da.😊😍🥰 For 2 uker siden tok du el test da?

Anonymkode: 9bf71...8c3

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da en graviditetstest da.😊😍🥰 For 2 uker siden tok du el test da?

Anonymkode: 9bf71...8c3

Ja, tok el test . Den var positiv. Hadde smerter og eggløsningsslim også. Hmm venter litt evt. Blitt skuffet såå mange ganger. Også vet jeg at mannen har sterkt nedsatte svømmere. Vi står i kø for ivf.

hi

Skrevet

Gravid

Anonymkode: d2881...4ec

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gravid

Anonymkode: d2881...4ec

Tørr ikke håpe på det enda. Sikkert syklusen min som kødder..

hi

Skrevet

enten har du Kanskje sluppet to egg i samme syklus eller så er du gravid! 😊 

Anonymkode: e153a...2e6

Skrevet

Jeg har tullete sykluser og merket på EL-testene at jeg var gravid. Hadde nettopp hatt eggløsning og fikk plutselig veldig sterke EL-tester igjen. Da de ble veldig positive og ikke ble svakere igjen, så tok jeg graviditetstest som var positiv. 

Anonymkode: 2480b...8b2

Skrevet

Jeg tipper du er gravid 🤰 

Anonymkode: 93925...717

Skrevet

Tok en graviditetstest nå. Klarte ikke vente ettersom noen av dere nevnte dette med graviditet. Mannen har fått beskjed om at han har svært få , dårlige og spermier med halefeil og alt. Alt er egentlig feil med prøvene hans. Men her sitter jeg med graviditetstesten i hånden «gravid 1-2» står det på CB testen 😳😳😳😳😳😳😳😳

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tok en graviditetstest nå. Klarte ikke vente ettersom noen av dere nevnte dette med graviditet. Mannen har fått beskjed om at han har svært få , dårlige og spermier med halefeil og alt. Alt er egentlig feil med prøvene hans. Men her sitter jeg med graviditetstesten i hånden «gravid 1-2» står det på CB testen 😳😳😳😳😳😳😳😳

Oi, så gøy, gratulerer :)  👶

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så utrolig kult, gratulerer så mye! ❤️❤️

Anonymkode: 93925...717

Skrevet

Veldig rart å se at dere gratulerer MEG! Har alltid vært alle andre som blir gravide, ikke meg 😅. Det har nok ikke gått helt opp for meg dette her.  Men fikk det bekreftet da, positiv eggløsningstest ved IKM kan bety at man er gravid😂

hi

Skrevet

GRATULERER! Så fantastisk! :) 

Anonymkode: 2480b...8b2

Skrevet

Husker også at positiv el test fikk meg til å ta graviditetstest ! Den ble positiv! 7 år siden den positive testen nå! Herlig følelse - Gratulerer sååå mye. PS: Og jeg hadde hatt TI ivf forsøk som gikk i vasken! Mannen hadde også elendig kvalitet! 
Lykke til! 

Anonymkode: 616e3...3a8

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer!

Skrevet

Så stas, gratulerer! Graviditet er alltid flott, men ekstra flott når noen tror har gitt opp håpet, og fått medisinske svar som gjør at de tror det kan bli vanskelig 🎉😊

Skrevet

Jeg hadde EL-tester i fleng liggende i skapet. Prøvde å få oversikt over syklusen min mens vi prøvde med nummer to. Jeg hadde sterk strek i en uke før jeg begynte å lure på hva dette var for noe. Hun er tre år i dag.. 😁

Skrevet

Hurra for deg😁😁

Anonymkode: 50e09...4bc

Skrevet

Så kjekt😊😊 gratulerer

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Husker også at positiv el test fikk meg til å ta graviditetstest ! Den ble positiv! 7 år siden den positive testen nå! Herlig følelse - Gratulerer sååå mye. PS: Og jeg hadde hatt TI ivf forsøk som gikk i vasken! Mannen hadde også elendig kvalitet! 
Lykke til! 

Anonymkode: 616e3...3a8

Wow!! Hvilken fantastisk historie. Så glad på deres vegne at dere lykkes til slutt😍

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...