Izelin Skrevet 3. februar 2020 #1 Del Skrevet 3. februar 2020 Hei. Jeg sliter litt med å finne informasjon om dette andre steder uten å ha et møte med rådgiver i Nav, så tenkte jeg skulle spørre her. Kanskje er eller har noen vært i samme situasjon? 😊 Jeg fikk barn i slutten av juli, og snart er permisjonen min over, far jobber i fiskeindustrien og skal ikke ha sin permisjon før i september, da det er minst å gjøre på jobben hans da. Jeg jobber på samme sted, så arbeids sesongene er de samme for begge. Jeg har ikke førerkort, og bor 1 halvtime og 1 fjellovergang fra nærmeste «by», der det finnes barnehage. Ingen av de barnehagene tar imot barn under 1 år. Så jeg aner da virkelig ikke hvordan jeg skal gjøre det, det bor ikke så mange her ute, så dagmamma er det bare å glemme. Alle har jo arbeid og gå til. Dattera mi er også eneste barnet her ute. Blir vanskelig med ulønnet permisjon, skal vi bare sulte liksom? Eller er det faktisk hjelp å få hos nav? Håper på mange gode svar 😊 Hilsen meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144396613-bor-i-isolert-bygd-hva-gj%C3%B8r-jeg-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #2 Del Skrevet 3. februar 2020 Du må på jobb og far ta permisjon. Da får dere begge penger. Evt får en jobbe dagtid og den andre kveldsskift? så starter dere å søke jobber et sted barnet deres kan vokse opp. Å være eneste barn, langt til barnehage og mor uten lappen høres vanskelig ut. Dere nå jo flytte på sikt og kan jo bare starte prosessen nå. Anonymkode: 23b41...e1f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144396613-bor-i-isolert-bygd-hva-gj%C3%B8r-jeg-n%C3%A5/#findComment-149215544 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå