Gå til innhold
Det blir noen minutter nedetid og ustabilitet i perioden 11:30-11:45

Er du pen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg antar jeg ser helt normal ut. Har tjukt mellomblondt hår, slank kropp, fin og klar hud, vanlig ansikt. 

Men jeg føler meg ikke pen i det hele tatt. Føler meg usynlig. Har veldig lav selvfølelse på dette med utseende og stil. Jeg er lesbisk og føler meg mest vel med ganske kort hår og en androgyn, nøytral og enkel stil. Likevel gir den stilen meg en følelse av å være på utsiden av det "typisk kvinnelige", og derfor klarer jeg aldri helt å slå meg til ro med min egen stil. For jeg hører ikke hjemme med mennene heller. Synes det er vanskelig. I tillegg har jeg veldig lite overskudd til å tenke på klær og hvordan jeg kan føle meg bedre, som jo ikke akkurat hjelper. Og hele denne onde sirkelen gjør meg sannsynligvis ikke akkurat mer attraktiv heller. Legg til en førtiårskrise på toppen, så har du meg. 😅

Anonymkode: 09f1b...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det selv, i alle fall med sminke. Og får ofte høre det fra andre. Frem til jeg var 15 år var jeg mer en stygg andunge, ble mobbet for utseendet mitt. Men nå er jeg pen. Jeg er 38 år og holder meg godt. Viktigere enn det er at jeg er trygg på meg selv og driter i hva andre mener.

Anonymkode: 7d57d...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, antakelig er jeg pen for alderen. Jeg er den stygge andungen som ble mobbet for bla utseende hele oppveksten og endte som vakker da jeg passerte 18. 

Tåler dårlig synet av meg selv og klarer ikke se meg i et speil. 

Anonymkode: 11456...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg har grovt utseende, uten hud, stor nese, skjeve tenner og musegrått hår. Er også litt tjukk. Skulle gjerne sett ut som Funkygine. 

Anonymkode: e201e...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er penere nå enn for ti år siden. Jeg liker kroppsfasongen min, men ansiktet mitt er ikke vakrere enn normalt. Hårfargen er litt blass, men jeg bruker store summer på frisør, og på klær. Og så har jeg en god porsjon sjarm da. 

Anonymkode: f8b1a...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vil jeg si. Blå øyne, fyldige lepper, hvite rette tenner (uten hull faltisk) langt mørkeblondt hår, slank, store faste pupper og en fast ikke for stor rumpe🙂 Men jeg er også blid og imøtekommende mot folk, det tror jeg er vel så viktig som utseende... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint å lese at så mange damer er fornøyd med utseende!! 👍🏻
Enig i at det er mange pene damer i Norge!

Anonymkode: d747a...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt gjennomsnittlig i følge meg selv. Hva andre mener aner jeg ikke. Har ikke spurt. 

Er egentlig blond, men kler det ikke. Farger håret mørkt, skulderlangt og tynt, pæreformet hode, blå og brune øyne, over 170 høy, litt lubben.

Anonymkode: ac598...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått mange komplimenter for utseende, og fått høre at jeg er pen, opp igjennom årene. Selv vil jeg nok heller kalle meg annerledes. Jeg har et utseende som gjør at folk husker meg, selv om de bare har sett meg i en folkemengde i forbifarten. Har vel egentlig ingen trekk som alene er pene, men helheten gjør meg annerledes. Og det er jeg som voksen veldig godt fornøyd med. Var det absolutt ikke som barn og tenåring.

Anonymkode: 42602...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visstnok pen. Men av meg går det 12 på dusinet.. jeg får alltid høre at jeg ligner på noen folk kjenner. 

Anonymkode: e59a0...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yupp hører det ofte,men prikken over ien er vel at jeg alltid prøver å være hyggelig og snill mot andre☺️ Liker ikke folk med dårlig attitude 🤪 Og hvis noen er hyggelig og snill tilbake så er det nok for at jeg synes de er kjempe søte🥰. Jeg føler måten folk er på bestemmer om man synes noen er pen og attraktiv . Sånn er det for meg ivertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei tror jeg er helt vanlig, men føler meg pen nok når jeg steller meg, er ikke misfornøyd. Normalvektig, trener så jeg har litt muskler, blå øyne og mørkt hår. Men er blid, sosial og snill mot alle rundt meg. Ser endel år yngre ut enn jeg er, så mulig jeg når min Peak i 40 åra🤣

Anonymkode: 131b3...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg er pen, og blir som oftest glad av å se meg selv i speilet. Hvis ikke jeg hadde vært pen, hadde jeg sikkert syntes det likevel 😜

Tror andre synes det også, men det viktigste er jo hva jeg føler selv! 

Anonymkode: 31a4b...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 48 år godt utpult og mangen barn. Litt lubben og rappkjefta. Elsker og være sosial og takker ja til fester på byen. Pen kan eg ikkje skryte av men får sjans uansett. Jeg tror at korleis du er teller mykje. 

Anonymkode: 8ff90...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er 48 år godt utpult og mangen barn. Litt lubben og rappkjefta. Elsker og være sosial og takker ja til fester på byen. Pen kan eg ikkje skryte av men får sjans uansett. Jeg tror at korleis du er teller mykje. 

Anonymkode: 8ff90...22b

Ja, legger man seg på rygg for det meste så

Anonymkode: a36bd...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er nok ganske så pen. Har faktisk alltid hatt mange friere på lur og i en alder av 34 år så kan jeg faktisk sjeldent åpne messenger eller Snapchat uten at det ligger en flørtende melding fra en mann 😳 

Men i helgen fikk jeg meg en boost. En internasjonal kjendis (ikke A-kjendis, men stor nok) som jeg har hatt et vennskap til i mange år, sendte meg melding og sa at han hadde hatt lyst på meg i alle år men at jeg har alltid vært opptatt 😳. Så denne uken føler jeg meg flott altså 😂

Anonymkode: 89181...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er vel egentlig ganske pen og har bra kropp. Fått veldig mye oppmerksomhet fra menn fra jeg var rundt 15-16. Har ofte utnyttet det, til tider ganske grovt. Har blitt fridd til flere ganger og menn har gjort ting for meg som jeg vil betegne som galskap. Kjøpt ekstremt dyre ting, flyttet fra koner og det som er. Har bevist brukt utseendet for å få alt fra bedre karakterer og jobb til bedre service og andre goder. Slo meg mer til ro som voksen og er lykkelig gift. Har funnet ut at det er mer i livet enn utseendet. Forklarer min tidligere oppførsel som et resultat av en elendig oppvekst og enda dårligere selvbilde. 

Anonymkode: 4b8a4...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke smellvakker, men kan få lange blikk fra menn på en god dag med riktige klær som sitter bra, og riktig sminke. Er veldig lys og trenger mascara og å markere øyenbryn for å få frem trekkene mine. Jeg har kort nese og litt store øyne, så alle tror jeg er yngre enn jeg er. Ikke noe poeng i seg selv det forsåvidt. En direkte ulempe i jobbsammenheng. 
 

Kroppen er litt dau nå i en alder av 41, etter tre svangerskap, svært lite søvn, full jobb og altfor lite trening. Fått litt muffintop over hoftene og magen. Men tidligere har jeg fått høre fra flere menn (venner, ikke sexpartnere) at jeg har den perfekte kroppen. Middels høy, slank kroppsbygning, høyt liv og smal midje og pene bein som ser bra ut med skjørt. 

Lever på fordums komplimenter 😁 

Anonymkode: 5cdcd...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja synes jeg er pen selv, har fått høre at jeg er vakker. Er ikke norsk, så mørkt hår og øyne, men ganske lys i huden. Tror kombinasjonen er bra, ikke en enkelt ting som gjør utslaget. Holder meg slank og kler meg pent, det hjelper også. 

Anonymkode: 54b70...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...