Gå til innhold

Er du pen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg er ikke pen. Mørkt hår, fregner, grønn/brune øyne. Høye kinnbein. Ok nese og munn. Høres sikkert bra ut. Men jeg er feit og det ødelegger for noe som kunne vært hvertfall ok... 

Anonymkode: d0369...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja😉 har langt brunt hår med litt krøller, blå øyne, fyldige lepper og fin hud😊 er litt overvektig men sexy fordi😆

Anonymkode: aad79...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Blant de ting folk oftest kaller meg er «vakker». Både kvinner og menn bruker det uttrykket, hørte det senest i går. Har langt blondt hår, grønne øyne, klassisk ansiktsform. 

Litt for tung akkurat nå, men det er fordeler også med fett: man har færre rynker hvis man er litt rund. Og puppene tar seg også best ut med litt fett på.

Anonymkode: 88e58...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er pen men har aldri dyrket det slik en del andre som oppfattes som pene gjør. Jeg har også vært overvektig store deler av livet, så vet en del om både hvordan det er å bli sett som attraktiv og ikke-attraktiv.

Anonymkode: c5d0e...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig pen da jeg var ung, det var i hvert fall det jeg fikk høre, nå som jeg er 39 år er jeg nok mer midt på treet. Det er dager jeg føler meg penere enn andre, men da jeg var ung følte jeg meg aldri så pen som den store mengden med komplimenter skulle tilsi. Jeg har høye kinnbein, fyldige lepper, turkise øyne og mørkt blondt hår.

Anonymkode: a18b5...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. ser veldig vanlig ut - bortsett fra at jeg har alt for høy panne.. 

Likevel er det noen menn som syns det. En person har i voksen alder fortalt at han alltid har vært forelsket i meg, og at jeg fortsatt er den han tenker på.. 

Aner virkelig ikke hvorfor, men kjemi er vel mer enn utseende

Anonymkode: 20fff...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. Synes jeg er helt normal og kanskje mer i retningen stygg. Har aldri hatt problemer å sjekke opp en mann da. 😂😂😂 jeg er veldig blid og humoristisk og har masse selvtillit. 

Anonymkode: c7bab...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Ikke urstygg heller. Men ikke pen.

Lett rødlig hud, grålige øyne og kommunefarget hår. Et veldig rundt ansikt. 

Anonymkode: a9827...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Men har liksom aldri utnyttet det. Jeg føler meg faktisk stygg når jeg ikke ser meg speilet. Å se meg i speilet hjelper da jeg ser at jeg ikke er så stygg. Men hater også ofte å se meg på bilder da jeg synes jeg ser mye eldre ut osv. Så jeg vet Ikke hva som stemmer. Men føler liksom ikke jeg før utnyttet det, for jeg liker ikke meg selv.

Anonymkode: ae934...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :) Heldig med utseende. Ikke vært super heldig med andre ting i livet. Syntes nå de fleste norske kvinner er pene.

Anonymkode: 1d6b9...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det motsatte kjønn har opp igjennom årene ikke syntes det, enkelte har også vært så hyggelige å fortelle meg det. Men jeg er fornøyd så det er vel det viktigste 🤭

Anonymkode: 2d65a...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Men betyr ikke så mye lenger. Er singel og har lyst å forbli det. Utseende mitt kombinert med litt beskjeden natur har sendt meg i armene på feil menn to ganger og nå vet jeg ikke om jeg tar sjansen igjen. 

Anonymkode: 5e7c3...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes selv jeg er penere nå som 50 enn da jeg var 20. Har det veldig mye bedre med meg selv, og det er det viktigste, tror jeg :)

Jeg er fornøyd nok med utseendet mitt. Har jeg det bra med meg selv så blir jeg kalt pen av andre. men jeg har alltid sett på meg selv som helt gjennomsnittlig. Holdningen man har til seg selv og omverdenen gjør at man kan bli mer eller mindre attraktiv.

 

Anonymkode: fa42a...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg har brune øyne og brunt hår. Rundt ansikt. Aldri blitt sjekket opp. 45 år.

Anonymkode: 1993d...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mer søt. Og kan være ganske sjarmerende 😂😅 Så menn liker meg. Men pen ville jeg aldri sagt. 

Har grønne øyne, veldig lys hud med fregner og langt rødlig-lysebrunt hår. Høye kinnbein, liten munn og rund nese. Er slank, så ansiktsformen er helt ok. 

Anonymkode: 672ba...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...