Gå til innhold

Kun 57 prosent av norske studenter ønsker seg barn

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tja, slippe å flytte, er en av de tingene. Studiestedet har ikke nødvendigvis jobben man ønsker seg. 

Noe annet kan jo være at dersom man er mellom 19 og 25, så har man kanskje ikke bestemt seg helt for om et parforhold er seriøst eller ikke. Å bli mer voksen, etablere seg, slå litt rot på et sted - alt det kan gi stabilitet. Fint for barn. 

Og du vet, lønn KAN brukes til andre ting enn motegjenstander også. Investere i fast eiendom f eks, gi barnet et hjem? Barnehageplass? Trygg bil? Sunn mat? Varmt vintertøy? Lista er lang. 

Anonymkode: c638b...ed5

Slippe å flytte? 😂

Det svaret her var skikkelig, SKIKKELIG teit.

Anonymkode: af6a0...fed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som vanlig er det kvinner som sitter med svarteper. Vi får første barn altfor sent og dermed færre totalt. Biologisk best å få barn tidlig. Jaha? Med hvem da? Jeg kjenner ingen mann som var interessert å få barn under studietiden. De aller fleste hadde problemer å klare et noenlunde fast forhold.

Med mindre man ønsker produsere masse skillsmissebarn burde kvinner vente til de er etablerte, for sitt eget beste.

Anonymkode: 9c318...d4d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Som vanlig er det kvinner som sitter med svarteper. Vi får første barn altfor sent og dermed færre totalt. Biologisk best å få barn tidlig. Jaha? Med hvem da? Jeg kjenner ingen mann som var interessert å få barn under studietiden. De aller fleste hadde problemer å klare et noenlunde fast forhold.

Med mindre man ønsker produsere masse skillsmissebarn burde kvinner vente til de er etablerte, for sitt eget beste.

Anonymkode: 9c318...d4d

Altså, de finnes! Mennene som ønsker seg barn og som er familieorienterte. Dessuten må jo ikke begge to være studenter. Det er ikke uvanlig at det er et par års aldersforskjell der han er eldst og dermed allerede i jobb eller snart ferdig utdannet, mens hun er midt i løpet. Og om man skilles eller ei har nok med en del andre ting enn alder å gjøre også. Mannen min og jeg er 40 og 43 år og har vært sammen i over 24 år, vi har det veldig fint sammen. Fikk barn i starten av 20-årene.

Anonymkode: b907a...797

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...