Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #26 Skrevet 27. januar 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eg liker ho. 😊 Anonymkode: 21f27...b12 Yess ! Sylvi for President 💪 Anonymkode: 9e780...e78
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #27 Skrevet 27. januar 2020 Hun skremmer meg. Retorikken, innholdet hennes, menneskeforakten, alt. Hun får fram hat og polarisering - oss mot dem. Hun bruker retorikken til ABB. Hun er farlig. Anonymkode: e8ffb...3dc
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #28 Skrevet 27. januar 2020 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Yess ! Sylvi for President 💪 Anonymkode: 9e780...e78 Du vil avskaffe monarkiet altså? Trodde det var hovedsakelig de forbanna sosialistene som ønsket republikk. Anonymkode: 64508...831
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #29 Skrevet 27. januar 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Vel, vel... det er vel knapt noen politiker som har bæsja på leggen i ministerpost så ofte som Listhaug. Damen er akkurat så konservativ og kalkulerende at det går kaldt nedover ryggen på meg. Hun er vel Norges svar på Donald. Det er ikke et kompliment. Anonymkode: 64508...831 Duck? Anonymkode: 4e20e...21d
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #30 Skrevet 27. januar 2020 Jeg skjønner ikke at ikke flere gjennomskuer henne. Allerede da hun var byråd i Oslo dreit hun seg jo fullstendig ut ved å sløse bort 30 millioner skattepenger som skulle ha vært brukt på eldre på en verdiløs tomt i Spania. Hun svarer overhodet ikke på spørsmål i debatter (ok, hun er ikke den eneste), hun bare messer på de samme meningsløse onelinerne, og folk lar seg lure og tenker at 'det var jaggu godt sagt, hun kaller en spade for en spade!' mens det hun egentlig gjør, er å vri seg unna spørsmålet. Morsomt å se henne i debatter med Moxnes eller Vedum, de pleier å gruse henne skikkelig. Anonymkode: ec21e...95a
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #31 Skrevet 27. januar 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner ikke at ikke flere gjennomskuer henne. Allerede da hun var byråd i Oslo dreit hun seg jo fullstendig ut ved å sløse bort 30 millioner skattepenger som skulle ha vært brukt på eldre på en verdiløs tomt i Spania. Hun svarer overhodet ikke på spørsmål i debatter (ok, hun er ikke den eneste), hun bare messer på de samme meningsløse onelinerne, og folk lar seg lure og tenker at 'det var jaggu godt sagt, hun kaller en spade for en spade!' mens det hun egentlig gjør, er å vri seg unna spørsmålet. Morsomt å se henne i debatter med Moxnes eller Vedum, de pleier å gruse henne skikkelig. Anonymkode: ec21e...95a For ikke å snakke om at "å kalle en spade for en spade" egentlig er å overforenkle det man snakker om slik at mennesker som har veldig liten forståelse for saken skal få en viss formening om hva det gjelder. I virkeligheten er det helt vesentlig å vite hvilken spade man trenger til hvilken jobb. Hvis du forsøker å skuffe snø med en krafse eller grave en grøft med en snøskuffe kommer du ikke langt. Listhaug ser ut til å tro at en spade er en spade og ferdig med det. Det er ikke en god egenskap. Anonymkode: 8a748...685
Gjest Antarctica Skrevet 27. januar 2020 #32 Skrevet 27. januar 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun er en flott politiker, og det finnes meget få politikere som er bedre egnet enn henne til å sitte i regjering. Anonymkode: 46f48...54e Så rart at hun stadig vekk må ut av regjering, da. (Og der er jo fortsatt 8-9 departementer hun ennå ikke har ledet. Selv om hun har fått lov å gå på rundgang i regjeringspostene.)
Gjest Antarctica Skrevet 27. januar 2020 #33 Skrevet 27. januar 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Du vil avskaffe monarkiet altså? Trodde det var hovedsakelig de forbanna sosialistene som ønsket republikk. Anonymkode: 64508...831 Ikke "de forbanna", men "de jævla" sosialistene. Om jeg må be.
Gjest Antarctica Skrevet 27. januar 2020 #34 Skrevet 27. januar 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun er knallgod! Digger henne. Eneste politikeren vi har som tør å snakke rett ut av posen, og si ting som andre snaut tør å tenke i frykt for hva andre skulle mene om dem. Anonymkode: 6b59e...b5f Ja, skamvett er plagsomt å besitte....🙄
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2020 #35 Skrevet 28. januar 2020 2 hours ago, Pashla said: Så rart at hun stadig vekk må ut av regjering, da. (Og der er jo fortsatt 8-9 departementer hun ennå ikke har ledet. Selv om hun har fått lov å gå på rundgang i regjeringspostene.) Hun blir mobbet av sosialister som deg. Anonymkode: 3ca22...507
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2020 #36 Skrevet 28. januar 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun blir mobbet av sosialister som deg. Anonymkode: 3ca22...507 Eksempel? Anonymkode: 1bd8b...d9f
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2020 #37 Skrevet 28. januar 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Duck? Anonymkode: 4e20e...21d Hadde det vært så vel. Anonymkode: 64508...831
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2020 #38 Skrevet 28. januar 2020 Hun er farlig for Norge, sprer hat og hisser opp folk. Iskald, kynisk og ufølsom. Hun kunne vært Trump sin høyre hånd, der hadde hun nok vært fornøyd. Anonymkode: dba10...02a
Gjest Antarctica Skrevet 28. januar 2020 #39 Skrevet 28. januar 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun blir mobbet av sosialister som deg. Anonymkode: 3ca22...507 Mobbet? Hvilken del av dette var mobbing? 6 timer siden, Pashla skrev: Så rart at hun stadig vekk må ut av regjering, da. (Og der er jo fortsatt 8-9 departementer hun ennå ikke har ledet. Selv om hun har fått lov å gå på rundgang i regjeringspostene.) Det er sant at hun har gått på rundgang - hun har rukket 4 ulike poster på 6 år, dvs ikke så lenge i noen av dem. Og hun har vært to ganger ute av regjering - ene gangen var hennes egne provoserende utsagn direkte årsak til at hun måtte ut, og hun måtte attpåtil be 4 ganger om unnskyldning for å kunne få avskjed i nåde. Det er ikke mobbing når man beskriver en kjensgjerning, vøtt. Hvis sannheten blir så grim at det ligner mobbing når noen sier det høyt, da er det vel Listhaug som bør gå litt i seg selv. Ikke de som peker på henne og forteller at keiseren er uten klær. Beste stuntet hennes var for øvrig turen ut i Middelhavet i redningsdrakt. Og utsagnene etterpå om at hun nå kunne forstå hvor skremmende det var for flyktninger å krysse havet i gummibåt... 🙄
Gjest Antarctica Skrevet 28. januar 2020 #40 Skrevet 28. januar 2020 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg liker henne, selv om hun har dritt seg ut noen ganger. Er ikke enig i alt hun sier, men liker en politiker som tørr å snakke fra levra. Anonymkode: 12490...49c Levra har jo som oppgave å skille ut gift- og avfallstoffer. Så hvis man snakker rett fra levra, kan det nok komme litt av hvert ut av munnen.
Østerdølen Skrevet 28. januar 2020 #41 Skrevet 28. januar 2020 Hallo folkens!Kan vi ikke puste med magen i noen sekunder. Ja,vi har alle sterke meninger om Listhaug,men vi trenger jo ikke fly i strupen på hverandre for det. Kan vi ikke heller holde oss til temaet trådstarteren startet med, i stedet for å diskutere hverandre?
Gjest Antarctica Skrevet 28. januar 2020 #42 Skrevet 28. januar 2020 29 minutter siden, Østerdølen skrev: Hallo folkens!Kan vi ikke puste med magen i noen sekunder. Ja,vi har alle sterke meninger om Listhaug,men vi trenger jo ikke fly i strupen på hverandre for det. Kan vi ikke heller holde oss til temaet trådstarteren startet med, i stedet for å diskutere hverandre? Problemet her er ikke sterke meninger om Listhaug, for å si det slik.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2020 #43 Skrevet 28. januar 2020 Sterk og flott dame, som sier ærlig og oppriktig hva hun mener. Skremmende hvordan hun blir hånet og mobbet av media og andre politikere. Hun er nok den siste av sitt slag, når hun bukker under for presset sitter vi igjen kun med røkla som aldri er i stand til å utrette noe som helst, og kan kun å prate slik at ingen skjønner hva de egentlig mener. Anonymkode: 35207...09e
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2020 #44 Skrevet 28. januar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sterk og flott dame, som sier ærlig og oppriktig hva hun mener. Skremmende hvordan hun blir hånet og mobbet av media og andre politikere. Hun er nok den siste av sitt slag, når hun bukker under for presset sitter vi igjen kun med røkla som aldri er i stand til å utrette noe som helst, og kan kun å prate slik at ingen skjønner hva de egentlig mener. Anonymkode: 35207...09e Ingen drar offerkortet som Frp! Så hun selv kan forfekte hva som helst av forkastelige menneskesyn, men hvis hun får motstand så er det hån og mobbing? Anonymkode: 0f582...172
*Miss Marple* Skrevet 28. januar 2020 #45 Skrevet 28. januar 2020 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sterk og flott dame, som sier ærlig og oppriktig hva hun mener. Skremmende hvordan hun blir hånet og mobbet av media og andre politikere. Hun er nok den siste av sitt slag, når hun bukker under for presset sitter vi igjen kun med røkla som aldri er i stand til å utrette noe som helst, og kan kun å prate slik at ingen skjønner hva de egentlig mener. Anonymkode: 35207...09e Hun bukker ikke under av presset. Om noe, så næres hun av oppmerksomhet og konflikt.
Gjest Forumassistent Skrevet 28. januar 2020 #46 Skrevet 28. januar 2020 Trådene er ryddet for personangrep, brukerdebatt, avsporinger og svar til dette. Forumansvarlig
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2020 #47 Skrevet 28. januar 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Ingen drar offerkortet som Frp! Så hun selv kan forfekte hva som helst av forkastelige menneskesyn, men hvis hun får motstand så er det hån og mobbing? Anonymkode: 0f582...172 Kom med konkrete eksempler på det du kaller "forkastelige menneskesyn" som du tillegger Listhaug. Jeg gleder meg til å se. Den sterke retorikken, meningene hennes, og hennes påståtte menneskesyn synes å gjelde hennes notstandere også. Kan neppe bare være meg som ser det? Anonymkode: 5374a...875
Østerdølen Skrevet 28. januar 2020 #48 Skrevet 28. januar 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kom med konkrete eksempler på det du kaller "forkastelige menneskesyn" som du tillegger Listhaug. Jeg gleder meg til å se. Den sterke retorikken, meningene hennes, og hennes påståtte menneskesyn synes å gjelde hennes notstandere også. Kan neppe bare være meg som ser det? Anonymkode: 5374a...875 Listhaug ønsket mer grisekjøtt i fengsel,siden det nå var så mange muslimske innsatte... Hun gikk til frontalangrep på kirken fordi kirken faktisk påpekte at det er etter kristent syn å hjelpe flyktninger.Hun påsto til og med at Jesus hadde tenkt som henne og hjulpet flyktningene der de var istedet for å slippe de inn i Europa. Hun mener at flyktninger blir båret på gullstol inn i landet og at folk er Godhetstyranner. "Flyktninger må yte,ikke bare nyte" Mennesker som har mistet hjem,familie og livsgrunnlag. For å ikke nevne alle "Lik og Del-innleggene hennes" om tvangsutsendelser og at Arbeiderpartiet satte terrorister fremfor nordmenn. "Hareide sleiker imaner opp etter ryggen" Alt dette er bevis på et forkastelig menneskesyn. Hun vet akuratt hva hun skal si og det er et livssfarlig språk hun bruker om motstandere og innvandrere. https://www.nrk.no/norge/her-er-11-listhaug-utspill-som-har-satt-fyr-pa-norge-1.13958713
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2020 #49 Skrevet 28. januar 2020 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kom med konkrete eksempler på det du kaller "forkastelige menneskesyn" som du tillegger Listhaug. Jeg gleder meg til å se. Den sterke retorikken, meningene hennes, og hennes påståtte menneskesyn synes å gjelde hennes notstandere også. Kan neppe bare være meg som ser det? Anonymkode: 5374a...875 Se innlegget over her. Mange eksempler. Ingen går så langt utforbi streken som Listhaug gjør. Polemikk og lik og del. Splitt og hersk. Husk at hun kommer fra PR-bransjen; hun vet nøyaktig hva hun gjør. Anonymkode: 0f582...172
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2020 #50 Skrevet 28. januar 2020 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner ikke at ikke flere gjennomskuer henne. Allerede da hun var byråd i Oslo dreit hun seg jo fullstendig ut ved å sløse bort 30 millioner skattepenger som skulle ha vært brukt på eldre på en verdiløs tomt i Spania. Hun svarer overhodet ikke på spørsmål i debatter (ok, hun er ikke den eneste), hun bare messer på de samme meningsløse onelinerne, og folk lar seg lure og tenker at 'det var jaggu godt sagt, hun kaller en spade for en spade!' mens det hun egentlig gjør, er å vri seg unna spørsmålet. Morsomt å se henne i debatter med Moxnes eller Vedum, de pleier å gruse henne skikkelig. Anonymkode: ec21e...95a Det er nettopp det, dama er skummel og alle hatefulle ytringer blir presentert som modige og nytenkende, mens det er rent brunt propanda som gulpes opp. Men hun er virkelig et godt eksempel på at løgner blir sanne bare man roper høyt nok. Anonymkode: 712f7...ab7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå