Gå til innhold

Sylvi Listhaug

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her inne som "støtter henne" og "synes veldig om henne"?

Anonymkode: c55c8...86c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes hun er en tøff dame, det skal hun ha (om enn ufølsom og sosialt klønete). Men jeg er diametralt uenig med henne i omtrent alt. 

Anonymkode: d5bb2...fe5

Skrevet

Ei som mener at det å sitte i regjering - som hun/de frivillig gikk inn i! - er som å sitte i fengsel, og at det er godt å slippe fri fra fengsel... det er en person som viser så lite respekt for landets styrende myndigheter at hun ikke har noe på Stortinget å gjøre. Men hun har jo tidligere tydelig vist at hun ikke har respekt for Stortinget, så det kommer jo ikke som en overraskelse.

Når partiet som selv svikter ved å gå ut av regjeringen i ettertid sutrer og sier de føler seg "sveket" fordi de ikke likte hvem som ble nye ministre, da viser dette partiet hvor latterlig de faktisk er, men også hvor utspekulerte de er. De visste jo at dette ville skje, det var de selv som tvang Erna til å velge nye ministre, og de visste også at når de selv svek regjeringen og det ansvaret de hadde forpliktet seg til, da ville de selvfølgelig ikke lenger ha noe å si om hvem som erstatter dem.

Frp gikk ut av regjeringen av én årsak. De har selv vist gjennom seks år at de ikke er egnet til jobben, at de ikke har nok personer som kan ta det ansvaret regjeringsansvar medfører - og overnevnte dame er jo en av dem. Dette har selvfølgelig gått utover meningsmålingene, de ligger dårlig an. Nå må de ut av posisjon for å kunne begynne en ødeleggende polarisering av norsk politikk igjen - for å skaffe seg mer velgere igjen.

Anonymkode: 630a8...e28

Skrevet

Jeg er slett ikke alltid enig med henne, men jeg synes hun er ei skikkelig tøff dame som sier det hun mener, og ikke er redd for å gjøre seg upopulær. Det kunne flere politikere godt lært av, uavhengig av politiske standpunkt.

Anonymkode: 29be6...4c7

Skrevet

Jeg er stort sett alltid enig med henne, men så ser jeg ikke på NRK. Modig dame som sier det mange ikke en gang våger å tenke.

Anonymkode: 35207...09e

Skrevet

Jeg tror de aller fleste politikkere forsøker å gjøre det som er best for landet eller området de representerer. Det gjelder til og med Listhaug. Ut fra det har jeg respekt for jobben de gjør selv om jeg er dypt uenig i nåde hvilket samfunn vi bør jobbe for å få og hva som er gode besluttninger for å nærme oss det vi ønsker.

Det er få politikkere jeg missliker intenst på linje med henne, men jeg tror faktisk hun selv mener å gjøre noe i sine øyne bra for landet.

Anonymkode: 8a748...685

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns det aller frekkeste og mest storsnutede av Sylvi er når hun prøver å belære kirkens øverste om hvordan de skal utbre Guds ord! 😂 Da ler jeg litt. Samme hvor ateistisk jeg er - selv jeg har skjønt at man ikke velger preses for bispekollegiet ved å røske noen inn fra gata - det starter med teologisk embetseksamen. Men det vil Sylvi skite i, hun vet bedre enn dem alle sammen hvordan man skal forvalte den norske kirkes verdier... 🙄

Gjest Antarctica
Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er stort sett alltid enig med henne, men så ser jeg ikke på NRK. Modig dame som sier det mange ikke en gang våger å tenke.

Anonymkode: 35207...09e

Det er vel ikke akkurat en kompliment. Det betyr vel bare kort fortalt at hun er ufin og usmakelig.

Skrevet

Tøff dame som står for hva hun mener og sier ting rett ut. Skulle vært flere som henne i politikken! 

Anonymkode: 0a957...4dd

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

er det noen her inne som "støtter henne" og "synes veldig om henne"?

Anonymkode: c55c8...86c

Ja, jeg liker henne, selv om hun har dritt seg ut noen ganger. Er ikke enig i alt hun sier, men liker en politiker som tørr å snakke fra levra. 

Anonymkode: 12490...49c

Skrevet

Synes hun er utrolig skummel politiker.Hun slenger rundt seg med grove påstander stort sett uten dekning med en sikkerhet som er skremmende. Hun er arrogant og mangler totalt respekt for andres meninger.

Hun oppfører seg som om hun kommer rett ut av 1930-s propagandamaskin med samme retorikk mot en hel gruppe.  

Skrevet

Jeg tåler henne ikke. Synes hun er drittskummel. 

Skrevet

Hun er en flott politiker, og det finnes meget få politikere som er bedre egnet enn henne til å sitte i regjering.

Anonymkode: 46f48...54e

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er en flott politiker, og det finnes meget få politikere som er bedre egnet enn henne til å sitte i regjering.

Anonymkode: 46f48...54e

Vel, vel... det er vel knapt noen politiker som har bæsja på leggen i ministerpost så ofte som Listhaug. 

Damen er akkurat så konservativ og kalkulerende at det går kaldt nedover ryggen på meg. Hun er vel Norges svar på Donald. Det er ikke et kompliment.

Anonymkode: 64508...831

Skrevet

Jeg støtter henne, selv om hun tabber seg ut innimellom. 

Anonymkode: bf7cc...975

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg støtter henne, selv om hun tabber seg ut innimellom. 

Anonymkode: bf7cc...975

Hva støttet du henne i?

Anonymkode: 8a748...685

Skrevet

Tipp topp tommel opp!! Digger dama!  I motsetning til de andre som bare flyr å koseprater tør hun si det hun mener og stå for det. Hun er dyktig og vi skulle hatt flere som henne og Siv 😉

Anonymkode: 08275...c1c

Skrevet

Hun er knallgod! Digger henne. Eneste politikeren vi har som tør å snakke rett ut av posen, og si ting som andre snaut tør å tenke i frykt for hva andre skulle mene om dem. 

Anonymkode: 6b59e...b5f

Skrevet

Hun er alt jeg forakter i en politiker. 

Skrevet

Hun er en fantastisk politiker. Kommer med utsagn og meninger som oppleves som for lite pakket inn i bobleplast, og som oppleves som hårreisende til de som er vant til at deres "egne" politikere som går rundt grøten, koseprater og til syvende og sist ikke gjennomfører, men tvert imot lar seg bøye. Sylvi Listhaug er ekte, og står fjellstøtt til tross for blant annet dette forumets kommentarer 👏

Anonymkode: 5374a...875

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er knallgod! Digger henne. Eneste politikeren vi har som tør å snakke rett ut av posen, og si ting som andre snaut tør å tenke i frykt for hva andre skulle mene om dem. 

Anonymkode: 6b59e...b5f

Hvordan er hun god? Hva har hun oppnådd?

Anonymkode: 697fa...b71

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan er hun god? Hva har hun oppnådd?

Hva har de andre oppnådd ?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva har de andre oppnådd ?

Nå var det listhaug det var snakk om her., siden hun er så god. Hva har hun gjort som er så bra? Utenom å kalle en spade for en spade? 

Skrevet

Eg liker ho. 😊

Anonymkode: 21f27...b12

Skrevet

Har ingenting imot henne. Har en del mot partiet hun representerer. Hun er en av de som tør å stå i stormen, tør å si det hun mener og tør å mene det hun sier. Forsøker ikke å gjemme det bort etterpå. Det skal hun ha.

Anonymkode: 61065...5cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...