Gå til innhold

Dere som har barn på ungdomsskolen...

Anbefalte innlegg

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk :) Det går egentlig helt fint, vi er veldig forskjellige. Det var litt nervepirrende, men vi var venner en liten periode for over 20 år siden, men da var den andre personen samboer.

Anonymkode: 6fb2c...fde

Men du fant ut at dere ikke fungerer sammen, så da er det kanskje lettere å gi slipp på ham i tanker og følelser etterpå. Du gjorde i hvert fall det du kunne.

En av grunnene til at jeg er enda mer nysgjerrig på han jeg liker er at han er ganske forskjellig fra andre jeg har møtt tidligere, og jeg tror det kan være en veldig god - og forhåpentligvis varig - match. Men, man vet jo aldri før man har blitt ordentlig kjent.

Anonymkode: a4adb...059

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men du fant ut at dere ikke fungerer sammen, så da er det kanskje lettere å gi slipp på ham i tanker og følelser etterpå. Du gjorde i hvert fall det du kunne.

En av grunnene til at jeg er enda mer nysgjerrig på han jeg liker er at han er ganske forskjellig fra andre jeg har møtt tidligere, og jeg tror det kan være en veldig god - og forhåpentligvis varig - match. Men, man vet jo aldri før man har blitt ordentlig kjent.

Du har ikke noe å tape på å prøve å finne ut av det, lykke til :)

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har ikke noe å tape på å prøve å finne ut av det, lykke til :)

Takk, tror jeg trenger litt lykkeønskninger :)

Jeg har greid å finne ut at han skal delta på et arrangement om en stund. Problemet er at jeg ikke har noen å gå med dit, og man bestiller bord der. Å gå dit alene sitter derfor laaaangt inne. Men om jeg ikke har truffet på ham før det så tror jeg at jeg skal gå dit likevel. Men det er mange uker opp og frem... sukk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...