Gå til innhold

Dere som har barn på ungdomsskolen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er barnas mobiler registrert på dere?

Anonymkode: a4adb...059

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, at hvis man søker på deres navn så kommer barnas mobilnr. opp?

Skrevet

Ja

Anonymkode: 7ddc3...0f0

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja

Anonymkode: 7ddc3...0f0

Bare for å få det inn med teskje... hvis jeg søkte ditt navn så ville det også komme opp et mobilnummer som egentlig er ditt barns?

Skrevet

Barnets navn kommer opp

Anonymkode: 0cab1...873

Skrevet

Vi har Telenor U18, så ingen navn kommer opp. 

Anonymkode: ac1de...f3f

Skrevet

Numrene til barna er ikke registrert i det hele tatt. 

Anonymkode: cdc46...dd8

Skrevet

Hm... ok.

Jeg er bare så interessert i en fyr som jeg har store grunner til å tro ble singel i høst. Men når jeg søker på nr. på han så kommer det opp flere mobilnummer, så tenkte et av dem kanskje var barnets.

Skrevet

Hm... ok.

Jeg er bare så interessert i en fyr som jeg har store grunner til å tro ble singel i høst. Men når jeg søker på nr. på han så kommer det opp flere mobilnummer, så tenkte et av dem kanskje var barnets.

Det kan og være gamle nr, noen er ramme på å skifte nr

Anonymkode: 6fb2c...fde

Skrevet

De er registrert på meg, men alle er reservert fra nummeropplysning, så ingen nummer kommer opp. 

Anonymkode: 8cddd...8ea

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

De er registrert på meg, men alle er reservert fra nummeropplysning, så ingen nummer kommer opp. 

Anonymkode: 8cddd...8ea

Betaler man ekstra for å reserve nummer fra nummeropplysning?

Skrevet

Numrene er med barna som bruker og meg som eier. Dvs registret på barna. Ikke søkbare på opplysningstjenester. (Ikke jeg heller, for den del)

Å ha numrene registrert på den som har opprettet abo er like vanlig i barnas omgangskrets som løsningen jeg har valgt. 

Anonymkode: bacc9...0f0

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan og være gamle nr, noen er ramme på å skifte nr

Ja, mulig det er det. Forstå ikke helt hvorfor han ev. skal ha to nr. Fant et tredje også, men det er jeg rimelig sikker på er ganske gammelt, ut fra hvor jeg fant det.

Bor et sted det veldig fort går rykter, så om jeg sender en melding til ham og han likevel ikke er singel, eller andre får den, så blir det bare problemer. Fikk et rykte på meg for en del år tilbake, uten at jeg hadde gjort noe galt, heller ikke kontaktet mannen det den gangen gjaldt, og likevel ble jeg uglesett i lange tider av både folk jeg kjente og ikke kjente, så jeg er så lite lysten på noe slikt.

Men det er flere år siden sist jeg var interessert i en mann, så om det stemmer at han nå er singel så har jeg ikke lyst til å la sjansen gå fra meg. Ikke møtes vi tilfeldig ellers heller lenger, så jeg blir litt smårar her ;)

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Betaler man ekstra for å reserve nummer fra nummeropplysning?

Nei. Du bare kontakter operatøren din og sier at du ikke vil ha nr på opplysningstjenester. 

Skrevet

Numrene er med barna som bruker og meg som eier. Dvs registret på barna. Ikke søkbare på opplysningstjenester. (Ikke jeg heller, for den del)

Å ha numrene registrert på den som har opprettet abo er like vanlig i barnas omgangskrets som løsningen jeg har valgt. 

Dette jeg er litt redd for, for jeg vil absolutt IKKE la et barn få en flørte/sjekkemelding som er ment for faren!

Skrevet

Ja, mulig det er det. Forstå ikke helt hvorfor han ev. skal ha to nr. Fant et tredje også, men det er jeg rimelig sikker på er ganske gammelt, ut fra hvor jeg fant det.

Bor et sted det veldig fort går rykter, så om jeg sender en melding til ham og han likevel ikke er singel, eller andre får den, så blir det bare problemer. Fikk et rykte på meg for en del år tilbake, uten at jeg hadde gjort noe galt, heller ikke kontaktet mannen det den gangen gjaldt, og likevel ble jeg uglesett i lange tider av både folk jeg kjente og ikke kjente, så jeg er så lite lysten på noe slikt.

Men det er flere år siden sist jeg var interessert i en mann, så om det stemmer at han nå er singel så har jeg ikke lyst til å la sjansen gå fra meg. Ikke møtes vi tilfeldig ellers heller lenger, så jeg blir litt smårar her ;)

Dere har ikke fb da, så kan du heller sende han melding der?

Skrevet

Nei. Du bare kontakter operatøren din og sier at du ikke vil ha nr på opplysningstjenester. 

Takk :)

Skrevet

Dere har ikke fb da, så kan du heller sende han melding der?

Nei, han er ikke på fb, eller har skjult konto.

Jeg er godt voksen, men føler meg som en ordentlig fjortis nå. Googler alt jeg kan tenke på, blir jo helt tussete av dette 😜

Skrevet

Nei, han er ikke på fb, eller har skjult konto.

Jeg er godt voksen, men føler meg som en ordentlig fjortis nå. Googler alt jeg kan tenke på, blir jo helt tussete av dette 😜

Du får legge brev i postkassa 😁 Men jeg skjønner hvordan du har det, men jeg tok kontakt på fb siden jeg ikke hadde noe nr. Det er lov å bli litt fjortistussete :) Ingen du kjenner som kjenner han som du kan spør, noen du kan stole på? Hva med der han jobber, er det et sted du "tilfeldig" kan stikke innom?

Skrevet

Mobilene er i mitt abb og det kommer ikke opp når det søkes. De kom opp før på meg og hun ene fikk endel telefoner fra telefonselgere som skulle ha tak i meg, så da fikk jeg fjernet de fra søk. 

Anonymkode: f5c6b...001

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du får legge brev i postkassa 😁 Men jeg skjønner hvordan du har det, men jeg tok kontakt på fb siden jeg ikke hadde noe nr. Det er lov å bli litt fjortistussete :) Ingen du kjenner som kjenner han som du kan spør, noen du kan stole på? Hva med der han jobber, er det et sted du "tilfeldig" kan stikke innom?

Rødmer her... men har til og med "tilfeldig" gått tur i området han bor en eneste gang (kommer ikke til å gjøre det igjen, for jeg kan vanskelig forklare hvorfor jeg er akkurat der, men den gangen hadde jeg faktisk er ærend rett i nærheten), og ut fra det jeg så er det nok dessverre liten sjanse for at jeg kan legge noe der helt ubemerket, uten at jeg skal si mer om det ;)

Herlighet, høres helt stalker-aktig ut, men jeg er ikke det, bare litt smådesperat nå etter å finne en god måte å kontakte ham på som ikke vil skape noen problemer for noen.

Vanskelig å stikke innom jobben hans, men det var på en måte gjennom den vi møttes for vel halvannet år siden. Han fortalte da at han hadde samboer, så det var aldri noe mer enn hyggelig prat mellom oss, ingen flørting. Men så merket jeg tidlig i høst at han endret måten han hilste på meg på, plutselig flørtende i blikket, rødmet en gang en kollega av ham var i nærheten og han hilste på meg m.m. Men jeg har liksom ingen grunn til å være der han jobber nå (han er ikke helsepersonell, altså! ;) ), og om jeg skulle stikke innom så er det helt tilfeldig om han er der eller ikke.

Etter lang hjernegransking har jeg kommet på at jeg såvidt kjenner en person som jobber sammen med ham, men problemet der er at jeg egentlig ikke aner hvordan vedkommende er, om jeg kan stole på diskresjon eller ikke.

Argh ;)

Takk for svar til alle sammen, forresten, setter pris på det! :)

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kom du forresten noen vei med å ta kontakt via fb? :)

Skrevet

Kom du forresten noen vei med å ta kontakt via fb? :)

Ja, det gjorde jeg. Var mye sammen, helt til det kræsjlanda totalt. Har ikke snakket sammen siden :(

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det gjorde jeg. Var mye sammen, helt til det kræsjlanda totalt. Har ikke snakket sammen siden :(

Uff, det var ikke noe kjekt 😕 Men du tok i hvert fall initiativ og turde å ta sjansen, det skal du ha :)

Skrevet

Uff, det var ikke noe kjekt 😕 Men du tok i hvert fall initiativ og turde å ta sjansen, det skal du ha :)

Takk :) Det går egentlig helt fint, vi er veldig forskjellige. Det var litt nervepirrende, men vi var venner en liten periode for over 20 år siden, men da var den andre personen samboer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...