Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #26 Skrevet 25. januar 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men jeg vil til Spania. Jeg velger ikke bort Spania når 20.000 norske bor der. Kom med tips, hva gjør vel 1 fra eller til 😊 Anonymkode: 4c80b...19f At du er høyt utdannet tror jeg ikke så mye på... Anonymkode: f7ffb...913
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #27 Skrevet 25. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: At du er høyt utdannet tror jeg ikke så mye på... Anonymkode: f7ffb...913 Småligheten formelig oser av deg Anonymkode: 4de1b...a92
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #28 Skrevet 25. januar 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: At du er høyt utdannet tror jeg ikke så mye på... Anonymkode: f7ffb...913 Hvor har du fått det fra? Anonymkode: 4c80b...19f
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #29 Skrevet 25. januar 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Småligheten formelig oser av deg Anonymkode: 4de1b...a92 He he ja nå begynner det å bli temmelig smålig 🤪 Anonymkode: 4c80b...19f
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #30 Skrevet 25. januar 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Småligheten formelig oser av deg Anonymkode: 4de1b...a92 Mhm.. fordi å være aap white thrash i Spania fordi det bor 20.000 nordmenn der er drømmen. Hva syns barna? Besteforeldre? Dette oser meg meg meg lang vei. Anonymkode: f7ffb...913
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #31 Skrevet 25. januar 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mhm.. fordi å være aap white thrash i Spania fordi det bor 20.000 nordmenn der er drømmen. Hva syns barna? Besteforeldre? Dette oser meg meg meg lang vei. Anonymkode: f7ffb...913 Nei, fordi du tydeligvis er sur eller sjalu på et menneske fordi hun får støtte av staten Anonymkode: 4de1b...a92
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #32 Skrevet 25. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, fordi du tydeligvis er sur eller sjalu på et menneske fordi hun får støtte av staten Anonymkode: 4de1b...a92 Beklager, det stemmer ikke. Er ikke sånn at hvis man er kritisk til noe så er man misunnelig vet du. Jeg hever min lønn med glede. Bare undres på argumentasjonen og gjennomtenktheten til denne HI. Den virker noe... kort. Anonymkode: f7ffb...913
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #33 Skrevet 25. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Beklager, det stemmer ikke. Er ikke sånn at hvis man er kritisk til noe så er man misunnelig vet du. Jeg hever min lønn med glede. Bare undres på argumentasjonen og gjennomtenktheten til denne HI. Den virker noe... kort. Anonymkode: f7ffb...913 Kritisk? Du spyr bare ut gørr. Anonymkode: 4de1b...a92
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #34 Skrevet 25. januar 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kritisk? Du spyr bare ut gørr. Anonymkode: 4de1b...a92 Beklager hvis du føler deg tråkket på tærne? Vil du at folk bare skal strykes medhårs? Uten tanke på hvilke konsekvenser ens avgjørelser taes? Anonymkode: f7ffb...913
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #35 Skrevet 25. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Beklager hvis du føler deg tråkket på tærne? Vil du at folk bare skal strykes medhårs? Uten tanke på hvilke konsekvenser ens avgjørelser taes? Anonymkode: f7ffb...913 Jeg føler meg ikke tråkket på tærne. Jeg er bare lei av den hakkinga som foregår her inne på mennesker som har AAP eller er uføretrygdede. Du kan stille kritiske spørsmål uten å prøve å latterliggjøre folk. Mener du at dette er kritiske spørsmål altså : Er ikke Nav deilig dere? At du er høyt utdannet tror jeg ikke så mye på... Mhm.. fordi å være aap white thrash i Spania fordi det bor 20.000 nordmenn der er drømmen. Hva syns barna? Besteforeldre? Dette oser meg meg meg lang vei. Anonymkode: 4de1b...a92
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #36 Skrevet 25. januar 2020 2 timer siden, Rose-Marí Flagstad skrev: Ikke Spania. Den finansielle krisen i landet har gjort det slik at spanjolene ikke lenger har råd til å kjøpe hjem i eget land. Situasjonen blir bare forverret av mennesker fra mer velstående land som flytter dit og tar over boligmarkedet. Hvis det er noe som virkelig må gjøres, velg et sted hvor du ikke kommer til å delta i å gjøre de lokale hjemløse. Den sørlige kysten til Frankrike har nesten likt klima som Spania, for eksempel. Enig. Men folk tenker bare på seg selv . Skylder på kulden. Tror spanjolene håper vi blir vi blir fattige her snart, så vi ikke har råd til å flytte dit. Og hva skal vi skylde på ? Fremdeles at «det er kaldt»? Jeg er overfølsom på temperatur, HATER å bo i Norge selv. Kan jeg bare gå til nav og si «jeg fryser kan jeg få flytte?» Anonymkode: 58a1d...cce
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #37 Skrevet 25. januar 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg føler meg ikke tråkket på tærne. Jeg er bare lei av den hakkinga som foregår her inne på mennesker som har AAP eller er uføretrygdede. Du kan stille kritiske spørsmål uten å prøve å latterliggjøre folk. Mener du at dette er kritiske spørsmål altså : Er ikke Nav deilig dere? At du er høyt utdannet tror jeg ikke så mye på... Mhm.. fordi å være aap white thrash i Spania fordi det bor 20.000 nordmenn der er drømmen. Hva syns barna? Besteforeldre? Dette oser meg meg meg lang vei. Anonymkode: 4de1b...a92 Men hverken du eller Hi stiller spørsmål ved å rykke opp barn ved rota? Om de har lyst til dette? Det er vel ikke så nøye... Anonymkode: f7ffb...913
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2020 #38 Skrevet 26. januar 2020 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hverken du eller Hi stiller spørsmål ved å rykke opp barn ved rota? Om de har lyst til dette? Det er vel ikke så nøye... Anonymkode: f7ffb...913 Men hvis det var det du lurte på, hvorfor har du ikke spurt hi om det, i stedet for å slenge de andre kommentarene dine? Anonymkode: 4de1b...a92
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2020 #39 Skrevet 26. januar 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Men hvis det var det du lurte på, hvorfor har du ikke spurt hi om det, i stedet for å slenge de andre kommentarene dine? Anonymkode: 4de1b...a92 Har spurt, men det er viktigere å klage over at andre slenger kommentarer enn å svare på det. Anonymkode: f7ffb...913
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2020 #40 Skrevet 26. januar 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Mhm.. fordi å være aap white thrash i Spania fordi det bor 20.000 nordmenn der er drømmen. Hva syns barna? Besteforeldre? Dette oser meg meg meg lang vei. Anonymkode: f7ffb...913 Først av alt white trash? Du virker ung uten livserfaring. Greit å skjule seg bak et anonym forum. Føler du deg stor da? Vet ikke om du hadde følt deg like stor om du stod ansikt til ansikt med meg. Dere andre kan dere slutte å mate henne med kommentarer. En som kaller et annet menneske for white trash er tydelig ikke moden nok til å komme med saklige argumenter, og er bare ute etter å spy rundt seg. Jeg har god grunn til å få aap så akkurat det er jeg ikke bekymret for. Alltid noen som skal ødelegge for en tråd. Trekker meg ut. Hun her er ikke verdt min energi. Takk til dere andre❤ Anonymkode: 4c80b...19f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2020 #41 Skrevet 26. januar 2020 Jeg ville ha ventet til arbeidsavklaringen er ferdig. Det er ikke veldig realistisk å tenke at du skal utføre arbeidstrening/avklaring i et land der du ikke kan språket flytende, og Spania er antagelig heller ikke overbegeistret for å få tilsendt personer som de må gjøre jobben med å avklare. Dessuten kommer NAV med stor sannsynlighet til å kreve hyppigere møter, raskere og tettere oppfølging av de som går på AAP. Anonymkode: e0fd8...7df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå