Gå til innhold

Hvem er faren til barnet i magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud for noen kvalme kvinnfolk det er her inne, og da mener jeg ikke Ts🤮 Stakkars barn som har slike mødre.

Ts, ikke bry deg om disse kjerringene. Ingen har noe med hva som foregår i ditt forhold og detaljer rundt det. Dere har hatt en pause og har funnet tilbake igjen til hverandre, og det er flott! Er en grunn til at man må være separert i 1 år før man kan skilles, nettopp fordi så mange finner tilbake igjen til hverandre. Gjerne etter å ha prøvd «noe annet» og funnet ut at det kanskje ikke var så gøy i lengden. 

De som sitter bak tastaturet her og dømmer vil vel før de vet ordet av det være i samme situasjon med barnebarna.. Det er ikke så uvanlig. Tror ikke de kommer til å være like dømmende mot barnebarna sine da.

Dette er definitivt din samboer sitt barn. Å slite med å bli gravid kan virkelig tære på forholdet. Kanskje den pausen var akkurat det dere trengte, og nå er du blitt gravid. Gratulerer så mye til dere🥰

Anonymkode: 4fea3...ab8

Det er mest trolig samboers barn, men det er umulig å si med sikkerhet uten å teste det.

Anonymkode: c95ef...e94

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er mest trolig samboers barn, men det er umulig å si med sikkerhet uten å teste det.

Anonymkode: c95ef...e94

Hva er problemet ditt? Du har allerede gitt din mening tidligere i tråden. Gå videre..

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud for noen kvalme kvinnfolk det er her inne, og da mener jeg ikke Ts🤮 Stakkars barn som har slike mødre.

Ts, ikke bry deg om disse kjerringene. Ingen har noe med hva som foregår i ditt forhold og detaljer rundt det. Dere har hatt en pause og har funnet tilbake igjen til hverandre, og det er flott! Er en grunn til at man må være separert i 1 år før man kan skilles, nettopp fordi så mange finner tilbake igjen til hverandre. Gjerne etter å ha prøvd «noe annet» og funnet ut at det kanskje ikke var så gøy i lengden. 

De som sitter bak tastaturet her og dømmer vil vel før de vet ordet av det være i samme situasjon med barnebarna.. Det er ikke så uvanlig. Tror ikke de kommer til å være like dømmende mot barnebarna sine da.

Dette er definitivt din samboer sitt barn. Å slite med å bli gravid kan virkelig tære på forholdet. Kanskje den pausen var akkurat det dere trengte, og nå er du blitt gravid. Gratulerer så mye til dere🥰

Enig i mye av det du skriver, men du kan da ikke garantere at det er samboers barn...

Det er noen som sliter med å bli gravide sammen, hvor begge får barn så fort de bytter partner. Så det kan faktisk hende at cellene til hi og mannen ikke er noen god match, men når hun hadde sex med en annen så ble hun gravid.

Ikke veldig sannsynlig i dette scenarioet, siden hun brukte kondom og hadde sex rett etter mens med den andre. Men fakta er at hun har hatt sex med to forskjellige menn i samme syklus og da er det faktisk bare en dna-test som kan garantere noe som helst.

Anonymkode: c3988...c17

Skrevet

Be om en tidlig Ul også 😊. 

Anonymkode: ddf77...4fa

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig i mye av det du skriver, men du kan da ikke garantere at det er samboers barn...

Det er noen som sliter med å bli gravide sammen, hvor begge får barn så fort de bytter partner. Så det kan faktisk hende at cellene til hi og mannen ikke er noen god match, men når hun hadde sex med en annen så ble hun gravid.

Ikke veldig sannsynlig i dette scenarioet, siden hun brukte kondom og hadde sex rett etter mens med den andre. Men fakta er at hun har hatt sex med to forskjellige menn i samme syklus og da er det faktisk bare en dna-test som kan garantere noe som helst.

Ts og samboer har klart å bli gravide sammen tidligere. Som hun skriver så mistet hun i sommer og har hatt uregelmessig mens etter det. At hun har blitt gravid med denne andre mannen både rundt tiden samleiet fant sted, brukte kondom OG hun tok angrepille innen rimelig tid, er HØYEST usannsynlig! Jeg mener derfor at samboer definitivt er far til barnet.

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er problemet ditt? Du har allerede gitt din mening tidligere i tråden. Gå videre..

Kutt å lek forumpoliti

Anonymkode: 42927...af9

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk, dette trengte jeg! Takk for at du er så god❤️ Følte for å uttrykke meg her fordi jeg ikke trodde mennesker var så dømmende men..🙃

jeg er helt enig❤️

Anonymkode: 95b09...e0d

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om du går inn på f.eks. Babyverden.no sin terminkalkulator så kan du legge inn dato for når unnfangelse skjedde. Jeg la inn 8 januar som unnfangelse og fikk opp at du kan få positiv test i morgen. Det vil forklare svak positiv test nå.

Om det skal være han andre sin ville du vært to uker lenger på vei og da bør streken være mye sterkere enn en svak positiv. 

Jeg vil nok tro at dette er din kjæreste sin. 

Anonymkode: fe494...d1c

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er lite sannsynlig at det er den andre sitt barn, du hadde jo sex med han en uke etter du fikk mensen og du sier du har lange sykluser, da skal det mye til at du hadde en eggløsning da.

Men 100% sikker kan du jo ikke være uten å ta en dna-test, du har hatt sex med to forskjellige menn i samme syklus....

Prøv å ta en sånn digital test med morgenurin og se hva den sier, den sier vel ca hvor mange uker på vei du er? Du kan ikke stole helt på den heller siden vi kvinner produserer litt forskjellig mengde hcg, men den gir jo enda et pekepinn på hva svaret er.

Jeg tok en digital i dag som viste «gravid 1-2» som vil si at det er 1-2 uker siden unnfangelsen fant sted, og det stemmer med både eggløsningsdato og når jeg hadde sex med samboeren flere ganger i løpet av de siste 1-2-3 ukene. 

med han andre er det 4 uker siden, med kondom og angrepille bare timer etterpå. 

så jeg tviler ikke mer. Takk for all svar, og til dere som sier dere ikke har sympati og at jeg blir en dårlig mor og stakkars barn osv, kyss meg bak og fei for deres egen dør rett og slett. Jeg blir en fantastisk mamma og min samboeren en fantastisk pappa 😊

Anonymkode: 95b09...e0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...