Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #1 Skrevet 21. januar 2020 Hei. har et skikkelig STORT problem.. jeg hadde sex med en annen enn kjæresten min den 26 desember, fordi vi hadde en pause.. vi brukte kondom OG jeg tok angrepille dagen etterpå bare for å være på den aller sikre siden. Men ble enig med meg selv at han ikke trengte å vite om at jeg hadde sex med en annen for jeg vil heller ikke vite om han hadde det. MEN. Det er nå gått 4 uker siden samleiet og i dag fikk jeg en svak positiv test. Jeg tenker at jeg burde jo ha fått En klar positiv test for lenge siden om det skulle vært hans barn, da burde jeg vell hatt positiv test etter to uker, maks 3 ikke en svaaak etter 4?? Brukte jo kondom og angrepille. Men jeg trodde ikke jeg skulle få eggløsning denne syklusen pga angrepillen? Den skal jo bli utsatt og forskjøvet? Skulle hatt eggløsning 8 januar i følge kalenderen og hadde sex med kjæresten min den dagen, men trodde ikke jeg fikk eggløsning pga angrepillen jeg tok 27 desember.. skjønner ingenting og er så redd nå.. 8 januar er jo 2 uker siden og tenker at det forklarer jo den svake testen..så da fikk jeg vell eggløsning som normalt likevell.. men er veldig redd i tilfelle det kan være han andre sitt barn?? hva tror og tenker dere? Noen som har gått 4 uker etter samleie før de fikk positiv test? Eller er jeg helt på tur? Hadde jo sex med min samboer for 2 uker siden, 3 dager og 1 gang for 1 uke siden. Vi har prøvd å blitt gravide i akkuratt 1 år nå. Gikk igjennom en spontanabort i juli i fjor. takk for svar Anonymkode: 95b09...e0d
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #2 Skrevet 21. januar 2020 Når var siste mens? Om du skulle hatt eggløsning den 8, fikk du mensen ca 25 desember ? Eller har du ikke 28 dagers syklus?! Uansett med både kondom, angrepille og positiv test ført nå er kjæresten mest sannsynlig far til barnet. Anonymkode: ddf77...4fa
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #3 Skrevet 21. januar 2020 Når hadde du mensen sist? Når hadde du sex med kjæresten etter angrepilla? Vil tro det er kjæresten Anonymkode: e2d85...346
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #4 Skrevet 21. januar 2020 Om du går inn på f.eks. Babyverden.no sin terminkalkulator så kan du legge inn dato for når unnfangelse skjedde. Jeg la inn 8 januar som unnfangelse og fikk opp at du kan få positiv test i morgen. Det vil forklare svak positiv test nå. Om det skal være han andre sin ville du vært to uker lenger på vei og da bør streken være mye sterkere enn en svak positiv. Jeg vil nok tro at dette er din kjæreste sin. Anonymkode: fe494...d1c
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #5 Skrevet 21. januar 2020 Du hadde "pause" med en mann, men samtidig har dere prøvd å få barn i 1 år. Ja, særlig. Anonymkode: 1b3a3...fe3
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #6 Skrevet 21. januar 2020 Du kan ha hatt El før du tok angrepillen, da har den ingen effekt. Lykke til Anonymkode: 471f4...4d5
Pobie Skrevet 21. januar 2020 #7 Skrevet 21. januar 2020 Hvis du ventet EL 8. januar burde du jo hatt mensen eller nettopp vært ferdig med den da du hadde sex med han andre? Vil tro det er kjæresten som er faren, det er mest sannsynlig.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #8 Skrevet 21. januar 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når var siste mens? Om du skulle hatt eggløsning den 8, fikk du mensen ca 25 desember ? Eller har du ikke 28 dagers syklus?! Uansett med både kondom, angrepille og positiv test ført nå er kjæresten mest sannsynlig far til barnet. Anonymkode: ddf77...4fa 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når hadde du mensen sist? Når hadde du sex med kjæresten etter angrepilla? Vil tro det er kjæresten Anonymkode: e2d85...346 Etter spontanaborten i fjor har jeg hatt veldig uregelmessige og lange sykluser. Men den har vært mest på 36 dager. Jeg hadde første mensdag sist 18 desember, og forventet eggløsning 8 januar. Og skal egentlig ha mensen igjen 23 januar, altså om 2 dager i følge kalenderen. hadde som sagt sex 8 januar pluss to og tre dager etter. Og svak strek nå, vet egentlig innerst inne at det må være samboeren min. Men trengte på en måte å bare høre det fra andre også om det gir mening? det som gjør meg så trist og lei er at det vil alltid, alltid være en tvil, jeg vil alltid lure.. fyfaen så trist. Men jeg må bare innse at det må være samboeren min. Jeg hadde sex med han andre lenge før beregnet eggløsning, vi brukte kondom og tok angrepille før kl 11:00 dagen etter. Det må jo være umulig!? Anonymkode: 95b09...e0d
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #9 Skrevet 21. januar 2020 Mest sannsynlig er det samboeren din sitt barn, siden testen er så svak. Hadde det vært han andre, så ville det vært en tydelig strek nå - det er i alle fall MIN erfaring. Men, selvfølgelig, det er jo en bitteliten mulighet for at det kan være han andre. Og det må du bare leve med. Når ungen kommer og er kliss lik samboeren din, så blir du nok beroliget. 😉 Anonymkode: 9553e...499
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #10 Skrevet 21. januar 2020 Hva med å fortelle dette til samboeren din og høre om dere skal satse på at barnet er hans eller ta abort? Har dere prøvd aktivt i et år så virker det rart at med en gang de har sex med en annen så blir du gravid. hva gjør du om barnet blir født, samboer tror det er han mens du skjønner at det må være en annen som er far? Anonymkode: 13bfe...2eb
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #11 Skrevet 21. januar 2020 Det er nok samboerens barn. Men å bli gravid rett etter en "pause. Ja. Dette høres skikkelig lovende ut Anonymkode: 31aba...17d
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #12 Skrevet 21. januar 2020 Det er lite sannsynlig at det er den andre sitt barn, du hadde jo sex med han en uke etter du fikk mensen og du sier du har lange sykluser, da skal det mye til at du hadde en eggløsning da. Men 100% sikker kan du jo ikke være uten å ta en dna-test, du har hatt sex med to forskjellige menn i samme syklus.... Prøv å ta en sånn digital test med morgenurin og se hva den sier, den sier vel ca hvor mange uker på vei du er? Du kan ikke stole helt på den heller siden vi kvinner produserer litt forskjellig mengde hcg, men den gir jo enda et pekepinn på hva svaret er. Anonymkode: c3988...c17
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #13 Skrevet 21. januar 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er lite sannsynlig at det er den andre sitt barn, du hadde jo sex med han en uke etter du fikk mensen og du sier du har lange sykluser, da skal det mye til at du hadde en eggløsning da. Men 100% sikker kan du jo ikke være uten å ta en dna-test, du har hatt sex med to forskjellige menn i samme syklus.... Prøv å ta en sånn digital test med morgenurin og se hva den sier, den sier vel ca hvor mange uker på vei du er? Du kan ikke stole helt på den heller siden vi kvinner produserer litt forskjellig mengde hcg, men den gir jo enda et pekepinn på hva svaret er. Anonymkode: c3988...c17 Ja det er sant. Og med tanke på at vi brukte kondom i tillegg til angrepille så er sjansen ganske liten for å plutselig få svaak strek etter 4 uker? Angrepillen ligger visst i kroppen i kun 6 dager så da gir det mening at eggløsningen min kom som vanlig rundt 8 januar. Om kondomen skulle ha sprukket (tviler) så kan ikke det bitte lille av sperm som må ha trengt inn ha overlevd i 13 dager? Med angrepille i tillegg?? er nå ganske sikker på at det er samboeren min sin. Takk for svar alle sammen vi hadde en tøff periode og var inne i et år der det skjedde utrolig mye så ja vi hadde en kort pause. Vi har hatt det bedre enn noen gang siden den pausen så dere som sier det ikke lover bra med et barn nå tar feil. Anonymkode: 95b09...e0d
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #14 Skrevet 21. januar 2020 Er nok samboers. Men merker at jeg ikke har noe særlig sympati for deg... Anonymkode: fd603...bba
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #15 Skrevet 21. januar 2020 Jeg vet om to angrepillebarn... Størst sjanse for at det er kjærestens barn, men det kan du ikke være sikker på. Uansvarlig å sette barn til verden når dere akkurat har hatt pause og knapt er sammen igjen. Anonymkode: c95ef...e94
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #16 Skrevet 21. januar 2020 Bare nysgjerrig, hva tenker du om å få barn i et såpass ustabilt forhold?🤔 Anonymkode: abd13...5bb
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #17 Skrevet 21. januar 2020 Jeg kom ikke akkuratt her for å unskylde meg, få sympati eller å forklare meg og mitt forhold. Men vi har vært sammen i 13 år, siden jeg var 14!! År. Dette er første pausen vår noen sinne. Å være sammen fra 14 år til 27 år eg virkelig ikke barebare.. vi har vært igjennom et tungt år der mye negativt har skjedd og det er klart at det går utover et forhold fysisk og psykisk til slutt. Vi ble enige om å ha en liten pause for å finne utav ting, for å jobbe me oss selv. Vi ble enige om vi var med andre og ikke fortelle til hverandre, for hva var vits.. vi fant ut på nyttår, på dagen at vi vil ha hverandre og bestemte oss for at dette skal vi virkelig klare, noen humper i veien klarer vi etter så mange år. Vi kommuniserer bedre, har et bedre sexliv og lever generelt sunnere. Det har vi gjort i en måned til nå og vi har det bedre enn noen gang. Kanskje vi kunne ha ventet med barn men at det er skjedd er ingenting annet enn positivt for oss og vi trenger ikke at dere skal dømme så vær så snill. Vi vet at vi blir gode, kjærlige foreldre som kommer til å samarbeide godt og gjøre alt for vår lille. takk for meg. Anonymkode: 95b09...e0d
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #18 Skrevet 21. januar 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet om to angrepillebarn... Størst sjanse for at det er kjærestens barn, men det kan du ikke være sikker på. Uansvarlig å sette barn til verden når dere akkurat har hatt pause og knapt er sammen igjen. Anonymkode: c95ef...e94 Du mener vanlige barn. Vedkommende har mest sannsynlig hatt eggløsning før hun rakk å ta angrepillen. «Angrepillebarn» høres teit ut. Anonymkode: 9e35f...ba0
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #19 Skrevet 21. januar 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Er nok samboers. Men merker at jeg ikke har noe særlig sympati for deg... Anonymkode: fd603...bba Og det bryr sikkert hi der sola aldri skinner. Så gå og døm noen andre, du 🤦🏼♀️ Anonymkode: de23b...e49
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #20 Skrevet 21. januar 2020 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du mener vanlige barn. Vedkommende har mest sannsynlig hatt eggløsning før hun rakk å ta angrepillen. «Angrepillebarn» høres teit ut. Anonymkode: 9e35f...ba0 Ved å si vanlige barn i denne sammenhengen, blir det bare teit. Tror ikke vedkommende går rundt og sier angrepillebarn i hytt og pine. Derfor kan uttrykket angrepillebarn fint benyttes nå. Anonymkode: 0827b...ac1
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #21 Skrevet 21. januar 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ved å si vanlige barn i denne sammenhengen, blir det bare teit. Tror ikke vedkommende går rundt og sier angrepillebarn i hytt og pine. Derfor kan uttrykket angrepillebarn fint benyttes nå. Anonymkode: 0827b...ac1 Angrepillebarn 😂 Anonymkode: 9e35f...ba0
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #22 Skrevet 21. januar 2020 Fin mamma, du... Stakkars barn😔 Anonymkode: f931e...a7c
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #23 Skrevet 21. januar 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fin mamma, du... Stakkars barn😔 Anonymkode: f931e...a7c Znork Anonymkode: 58af3...3a2
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #24 Skrevet 21. januar 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg kom ikke akkuratt her for å unskylde meg, få sympati eller å forklare meg og mitt forhold. Men vi har vært sammen i 13 år, siden jeg var 14!! År. Dette er første pausen vår noen sinne. Å være sammen fra 14 år til 27 år eg virkelig ikke barebare.. vi har vært igjennom et tungt år der mye negativt har skjedd og det er klart at det går utover et forhold fysisk og psykisk til slutt. Vi ble enige om å ha en liten pause for å finne utav ting, for å jobbe me oss selv. Vi ble enige om vi var med andre og ikke fortelle til hverandre, for hva var vits.. vi fant ut på nyttår, på dagen at vi vil ha hverandre og bestemte oss for at dette skal vi virkelig klare, noen humper i veien klarer vi etter så mange år. Vi kommuniserer bedre, har et bedre sexliv og lever generelt sunnere. Det har vi gjort i en måned til nå og vi har det bedre enn noen gang. Kanskje vi kunne ha ventet med barn men at det er skjedd er ingenting annet enn positivt for oss og vi trenger ikke at dere skal dømme så vær så snill. Vi vet at vi blir gode, kjærlige foreldre som kommer til å samarbeide godt og gjøre alt for vår lille. takk for meg. Anonymkode: 95b09...e0d Men du må jo finne ut hvem som er faren, både for barnet sin skyld og begge mennene sin skyld Anonymkode: 42927...af9
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #25 Skrevet 21. januar 2020 Herregud for noen kvalme kvinnfolk det er her inne, og da mener jeg ikke Ts🤮 Stakkars barn som har slike mødre. Ts, ikke bry deg om disse kjerringene. Ingen har noe med hva som foregår i ditt forhold og detaljer rundt det. Dere har hatt en pause og har funnet tilbake igjen til hverandre, og det er flott! Er en grunn til at man må være separert i 1 år før man kan skilles, nettopp fordi så mange finner tilbake igjen til hverandre. Gjerne etter å ha prøvd «noe annet» og funnet ut at det kanskje ikke var så gøy i lengden. De som sitter bak tastaturet her og dømmer vil vel før de vet ordet av det være i samme situasjon med barnebarna.. Det er ikke så uvanlig. Tror ikke de kommer til å være like dømmende mot barnebarna sine da. Dette er definitivt din samboer sitt barn. Å slite med å bli gravid kan virkelig tære på forholdet. Kanskje den pausen var akkurat det dere trengte, og nå er du blitt gravid. Gratulerer så mye til dere🥰 Anonymkode: 4fea3...ab8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå