Gå til innhold

Hvilken hemmeligeheter har du på mobilen som du ikke vil at mannen din skal se eller vite om?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har selvfølgelig ingen hemmeligheter for hverandre..

Synes synd på de som er i forhold og som har hemmeligheter for hverandre. Kan umulig være et sunt forhold. 

Anonymkode: d2afe...ff7

Låser du døra når du driter da? 

For i så fall har du hemmeligheter for ham, og det er jo et usunt forhold.

Anonymkode: dcdb2...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Låser du døra når du driter da? 

For i så fall har du hemmeligheter for ham, og det er jo et usunt forhold.

Anonymkode: dcdb2...f67

Her i huset låser vi ikke døra nå vi driter! 

Men å drite kan vel ikke ses på som en hemmelighet.

Anonymkode: 5d67b...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her i huset låser vi ikke døra nå vi driter! 

Men å drite kan vel ikke ses på som en hemmelighet.

Anonymkode: 5d67b...b14

Vel, det betyr vel neppe at du inviterer mannen inn for å kikke før du skyller ned. Det er ikke alt han behøver å se? 

Anonymkode: dcdb2...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men fritt fram betyr da ikke at en sitter med den andres tlf når man har egen? Og ikke snakk om at vi tar den andres tlf om det ringer. De ringer jo den de ringer, ikke den andre.

Anonymkode: 780a8...1be

Det kommer jo litt an på hvem som ringer. I familiene våre f.eks ringer vi ikke for å skravle siden vi treffes ganske ofte. Da er det for å spørre om noe eller invitere på middag el.l. Da er det det samme hvem som svarer.

Også hvis noen foreldre i klassen til sønnen vår ringer, da er det jo «forelderen til Truls» de ringer, ikke spesifikt meg eller mannen, så det spiller ingen rolle hvem som tar den. Tenker det viktigste for dem er at de får svar på f.eks om sønnen vår kan besøke dem eller om barnet deres kan sitte på til trening. 

Men om en kompis av mannen ringer når mannen er opptatt så tar jeg ikke telefonen.

Anonymkode: 412f1...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Låser du døra når du driter da? 

For i så fall har du hemmeligheter for ham, og det er jo et usunt forhold.

Anonymkode: dcdb2...f67

Merkelig sammenligning... Men skal sies at jeg fint kan drite forran mannen, og han forran meg, men det er ikke akkurat noe vi pleier å gjøre...  Vi låser ikke døra, den står egentlig oppe bestandig... 

Anonymkode: e51f3...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste han ikke trenger å se er at jeg er innpå her, han vet jeg er her, men ikke hvor mye😅🙈

Mannen har en gang/periode vært ekstra opptatt av telefonen sin, og jeg følte at han gjemte den, altså la den med skjermen ned og alltid tok den med seg. Jeg fikk en litt uggen følelse, men han sa at det var jobbgreier og sånt. Og siden vi var nygift så tenkte jeg at han selvsagt ikke flørtet med andre.. Noen mnd etter at vi giftet oss reiste vi på bryllupsreise, og da fikk jeg vite hva han hadde drevet med. Han hadde bla bestilt blomster, sjokolade, sjampis og et annet rom enn vi hadde bestilt sammen. Samt ordnet med middag og litt aktiviteter❤ Han hadde vært superstresset, for han følte at han holdt på bak ryggen min, og alt hadde jo foregått på engelsk, noe han ikke føler seg helt trygg på😂

Anonymkode: aba5e...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel, det betyr vel neppe at du inviterer mannen inn for å kikke før du skyller ned. Det er ikke alt han behøver å se? 

Anonymkode: dcdb2...f67

Det er forskjell på hemmelighet og noe han ikke behøver å se. Jeg skjuler ikke min avføring for ham, så hvis han absolutt vil, kan han komme inn å inspisere. Men verken han eller jeg har noe ønske om akkurat det.

Anonymkode: 5d67b...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbmail og tilgang til taushetsbelagte dokumenter/opplysninger via mobil. Hvis det går som «hemmelighet». 

Og jeg har en tendens til å bruke litt for mye tid på hjernedøde apper som Candy-Crush, Idle miner, biljard osv. Det er ikke hemmelig at jeg spiller på mobilen av og til, men jeg har ikke lyst til at han skal undersøke «skjermtid» og se hvor mange timer jeg brukte på mobil-biljard forrige uke😂🙈

Vi har koden til hverandres mobil, og bruker dem litt om hverandre, men jeg stoler på at han ikke sjekker jobbmail, leser vedtak o.l. på telefonen min. 

Anonymkode: d6014...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtaler mellom meg og gode venner. Det er ofte ting venner har betrodd seg til meg med hemmeligheter. Vonde, gode, flaue etc og de har ikke min mann noen rett til å lese. Så i den forstand har jeg enkelte samtaler jeg ikke vil mannen skal se. 

Anonymkode: 933c4...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er forskjell på hemmelighet og noe han ikke behøver å se. Jeg skjuler ikke min avføring for ham, så hvis han absolutt vil, kan han komme inn å inspisere. Men verken han eller jeg har noe ønske om akkurat det.

Anonymkode: 5d67b...b14

Å ikke dele alt på mobilen er i samme kategori. Jeg skammer meg ikke over å ha en fordøyelse, men jeg ber ikke folk inn for å se på detaljene. På samme måte har jeg en mobil, det er offentlig kjent, men innholdet på den er ikke ment for andres øyne.

Anonymkode: dcdb2...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å ikke dele alt på mobilen er i samme kategori. Jeg skammer meg ikke over å ha en fordøyelse, men jeg ber ikke folk inn for å se på detaljene. På samme måte har jeg en mobil, det er offentlig kjent, men innholdet på den er ikke ment for andres øyne.

Anonymkode: dcdb2...f67

Beklager, men jeg klarer virkelig ikke å se sammenligningen mellom avføringen min og hemmeligheter på mobilen. 

Avføringen er noe vi ikke ønsker å se og å dele med andre, men en hemmelighet på mobilen er gjerne noe en prøver å skjule.

Det er forskjell på de to tingene.

Anonymkode: 5d67b...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

En Facebook chat med en mannlig kollega...

Anonymkode: 23d16...59f

Kun chat? 

Anonymkode: e51f3...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min telefon er min telefon, og privat. Ingen får «se» eller røre. 
Jeg har private samtaler, tull og fjas og bilder venner sender. Det vil jeg ha i fred, uten at noen kommenterer eller kritiserer. Jeg vil kunne søke på nettet på det jeg vil, uten kritiske og skeptiske spørsmål. Jeg vil ta så mange rare og teite bilder jeg vil, uten at noen kommenterer eller kritiserer. Jeg vil ha innstillingene mine som jeg selv vil, uten at noen kommenterer eller kritiserer, jeg vil bruke sosiale medier akkurat som jeg selv vil, uten at noen skal legge seg borti det.

Mannen er kritisk og skeptisk til alt på denne jord. I tillegg kan han fort misforstå eller bli sjalu. Så han har ikke tilgang til min telefon. Ingen andre heller! 

Anonymkode: 84d18...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kun chat? 

Anonymkode: e51f3...830

Kun chat,men den er nok litt for detaljert enn hva min mann vil like. Vi har kun fantasert, ikke rørt hverandre.

Anonymkode: 23d16...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Men hadde ikke likt at han tittet på den. Ingen har noe med min mobil å gjøre. Den er like privat som en dagbok. Det er private meldinger og mailer på den. Aldri noe ufordelaktig om mannen eller noe utleverende men meldinger mellom meg og venninner er privat. 

Anonymkode: eee3c...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Beklager, men jeg klarer virkelig ikke å se sammenligningen mellom avføringen min og hemmeligheter på mobilen. 

Avføringen er noe vi ikke ønsker å se og å dele med andre, men en hemmelighet på mobilen er gjerne noe en prøver å skjule.

Det er forskjell på de to tingene.

Anonymkode: 5d67b...b14

At du ikke «klarer å se» sammenligningen betyr ikke at den ikke er relevant. På samme måte som at en del kroppsfunksjoner ikke er offentlige eller noe jeg vil dele, så er ikke private ting på mobilen noe jeg vil dele. Ikke fordi de er forbudte eller umoralske. Men bare fordi det ville være kleint, rart og ubehagelig for begge parter dersom det plutselig skulle bli delt. På samme måte som det ville være kleint, rart og ubehagelig å få mannen inn på do for å kikke på lorten min.

Anonymkode: dcdb2...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

At du ikke «klarer å se» sammenligningen betyr ikke at den ikke er relevant. På samme måte som at en del kroppsfunksjoner ikke er offentlige eller noe jeg vil dele, så er ikke private ting på mobilen noe jeg vil dele. Ikke fordi de er forbudte eller umoralske. Men bare fordi det ville være kleint, rart og ubehagelig for begge parter dersom det plutselig skulle bli delt. På samme måte som det ville være kleint, rart og ubehagelig å få mannen inn på do for å kikke på lorten min.

Anonymkode: dcdb2...f67

Sammenligningen din er helt på trynet og henger ikke sammen i det hele. 

Anonymkode: 5ac3f...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene låner stadig telefonen for å spille og se på bilder, så her er det null hemmeligheter. 

Har ikke så mange hemmeligheter ellers i livet heller, egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har notater og linjer mtp skilsmisse. Han behøver ikke vite det. Han har kniven på strupen, og skjer det noe i forhold til den saken vet han at da er det over. For godt. Hadde jeg vært tøffere hadde jeg gått tidligere. Dessverre går jeg nå og venter på når han skal drite seg ut neste gang. For jeg tror nok det kommer til å skje... 

Anonymkode: bbfc4...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...