Gå til innhold

Hvilken hemmeligeheter har du på mobilen som du ikke vil at mannen din skal se eller vite om?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen. Ikke det at vi sitter og blar gjennom hverandres mobiler, men han kan koden på min og jeg kan koden på hans og seinest i går var vi inne på hverandres. Spør først, selvfølgelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selvfølgelig ingen hemmeligheter for hverandre..

Synes synd på de som er i forhold og som har hemmeligheter for hverandre. Kan umulig være et sunt forhold. 

Anonymkode: d2afe...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Ingen. Ikke det at vi sitter og blar gjennom hverandres mobiler, men han kan koden på min og jeg kan koden på hans og seinest i går var vi inne på hverandres. Spør først, selvfølgelig. 

Hvorfor er dere inne på hverandres mobiler?

Anonymkode: 780a8...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen hemmeligheter, men jeg har ikke akkurat fortalt at jeg har laget en snarvei til din baby på hjem-siden 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppbevarer folk virkelig hemmeligheter på mobilen?

Om jeg hadde hatt hemmeligheter så hadde jeg ikke gjemt dem på mobilen, i hvert fall. Men nå har jeg heldigvis ikke noe jeg føler for å skjule heller.

Anonymkode: ab6e9...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg henger på sånne sider som anonymforum er vel det jeg kanskje er mest flau over av ting på mobilen 

Anonymkode: 8a9a0...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, sug lut skrev:

Samtaler med venner er jo fortrolige, så i den forstand har jeg hemmeligheter i fleng.

Jeg skrev over at jeg ikke har noen hemmeligheter. Men kan forsåvidt være enig i det du skriver. Private samtaler er jo fortrolige. Likevel så tenker jeg at jeg ikke hadde orket å være i et forhold hvor det ikke var såpass mye respekt og tillit som gjorde at man ikke sjekker slikt hos hverandre. Den dagen den ene eller andre snoket på slike ting ville forholdet uansett trolig vært over, for min del i hvert fall.

Anonymkode: ab6e9...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, sug lut skrev:

Samtaler med venner er jo fortrolige, så i den forstand har jeg hemmeligheter i fleng.

Joda, jeg er helt enig. Sånne har jeg jo, jeg også. Men jeg vet jo også at han ikke leser mine ting. Og det er jo ikke statshemmeligheter, jeg har. Når jeg tenker meg om har jeg faktisk taushetsbelagte opplysninger på telefonen. Så jeg har nok hemmelige ting der. Men ikke som skjules aktivt fra mannen. Hadde jeg måttet skjule ting hadde vi nok ikke vært gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er telefon jeg har fått av jobben. Så den har kode og det er masse konfidensiell informasjon der. Så den får han ikke bruke. 

Anonymkode: bc172...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skrev over at jeg ikke har noen hemmeligheter. Men kan forsåvidt være enig i det du skriver. Private samtaler er jo fortrolige. Likevel så tenker jeg at jeg ikke hadde orket å være i et forhold hvor det ikke var såpass mye respekt og tillit som gjorde at man ikke sjekker slikt hos hverandre. Den dagen den ene eller andre snoket på slike ting ville forholdet uansett trolig vært over, for min del i hvert fall.

Anonymkode: ab6e9...220

Jeg har aldri vært i et forhold hvor man ikke har respektert hverandres grenser på den måten - alt skriftlig er alltid privat til det motsatte er bevist, enten det er brev, dagbok, mail, notater, manuskripter i enhver form, mail, sms eller hva det måtte være. Jeg har imidlertid en gang opplevd en venninnes manglende grenser på det samme, hvor hun lot både barn og partner lese sms på hennes telefon. Det vennskapet avsluttet jeg. Jeg hadde tekstet med henne med den forutsetning at det kun var oss i samtalen. Jeg var ikke interessert i vennskap når den fortroligheten ble misbrukt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, sug lut skrev:

Jeg har aldri vært i et forhold hvor man ikke har respektert hverandres grenser på den måten - alt skriftlig er alltid privat til det motsatte er bevist, enten det er brev, dagbok, mail, notater, manuskripter i enhver form, mail, sms eller hva det måtte være. Jeg har imidlertid en gang opplevd en venninnes manglende grenser på det samme, hvor hun lot både barn og partner lese sms på hennes telefon. Det vennskapet avsluttet jeg. Jeg hadde tekstet med henne med den forutsetning at det kun var oss i samtalen. Jeg var ikke interessert i vennskap når den fortroligheten ble misbrukt.

 

Helt enig. Jeg ser på det som en selvfølge også.

Hadde også en venninne som var veldig løs med informasjon. Fordelen var at hun i det minste sa det selv: "ikke fortell meg noe du ikke vil mannen min vil vite, for jeg greier ikke holde på hemmeligheter overfor ham".

Men det gjorde jo også noe med vennskapet, så det svant egentlig bare ut av seg selv. Jeg pratet bare om overfladiske ting med henne, det ble sikkert for kjedelig for henne. Men så sa jeg også fra til henne at jeg ikke kom til å diskutere ting som vi tidligere snakket om. Og da ble det slutt med kontakt.

Anonymkode: ab6e9...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke noe med hva mine venner skriver til meg. 
Eller hva jeg svarer. 
Og han trenger ikke se alt jeg ser på heller. 
Men det er jo ikke hemmeligheter i den forstand. 

Anonymkode: 057da...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er dere inne på hverandres mobiler?

Anonymkode: 780a8...1be

Vi tar den om noen ringer mens man er i dusjen f.eks. I går hadde mannen trøbbel med en app, så han fikk sjekke på min om det var samme feilen der. Vi sitter ikke og leser hverandres meldinger eller mail, men ingen av oss tar med oss mobilen på do eller i dusjen, så det er jo fritt fram. Jeg snoker ikke og har ingen grunn til å tro at han gjør det heller. 

Sånn ellers, så er det greit at noen andre har koden til mobilen. For en tid tilbake hadde vi et dødsfall i familien. Ektefellen hadde ikke koden til hverken mobilen eller pc'en, og med totrinnsverifikasjon og alt det der har det vært et svare strev for å komme inn og finne alt fra de siste feriebildene til å få avsluttet abonnementer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Vi tar den om noen ringer mens man er i dusjen f.eks. I går hadde mannen trøbbel med en app, så han fikk sjekke på min om det var samme feilen der. Vi sitter ikke og leser hverandres meldinger eller mail, men ingen av oss tar med oss mobilen på do eller i dusjen, så det er jo fritt fram. Jeg snoker ikke og har ingen grunn til å tro at han gjør det heller. 

Sånn ellers, så er det greit at noen andre har koden til mobilen. For en tid tilbake hadde vi et dødsfall i familien. Ektefellen hadde ikke koden til hverken mobilen eller pc'en, og med totrinnsverifikasjon og alt det der har det vært et svare strev for å komme inn og finne alt fra de siste feriebildene til å få avsluttet abonnementer. 

Men fritt fram betyr da ikke at en sitter med den andres tlf når man har egen? Og ikke snakk om at vi tar den andres tlf om det ringer. De ringer jo den de ringer, ikke den andre.

Anonymkode: 780a8...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men fritt fram betyr da ikke at en sitter med den andres tlf når man har egen? Og ikke snakk om at vi tar den andres tlf om det ringer. De ringer jo den de ringer, ikke den andre.

Anonymkode: 780a8...1be

Nei, vi sitter ikke med den andres telefon, og spør alltid før vi låner den for å sjekke noe. Min opplevelse når jeg ringer rundt til folk er at det er ganske vanlig å besvare familiemedlemmers mobil. Jeg ringer en del i jobben, og vi har som rutine å alltid spørre den som tar telefonen om det er personen vi skal ha tak i, nettopp fordi det ofte er det ektefelle, barn, eller andre som svarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen, men det ville vært litt pinlig om han fant ut hvor mye tid jeg bruker på dette forumet!

Anonymkode: 869ba...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen hemmeligheter fra min side. Men jeg ville ikke likt at han f.eks er inne på private samtaler med venninner. 

Anonymkode: b5d5e...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen hemmeligheter for samboer på mobilen, men er mye der ingen andre bør se. Bilder for eksempel...

Anonymkode: e51f3...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...