Gå til innhold

Beste familiebil

Anbefalte innlegg

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva skal vi da si om Ford Kuga..?

Anonymkode: 82ddd...6c6

Også forbeholdt kvinner

Anonymkode: 2e748...78f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men har dere sett på brukte tesla s da?  Sunket voldsomt i pris. Helt supre biler! Har selv en 2013 model faktisk har eid den i tre år nå. Aller beste bilen jeg noensinne har eid. Vi har tre barn, og to hunder masse plass! Det er gratis ladning på de, vi har brukt til sammen 12000 kroner på bilen i løpet av de årene, det var en ting som måtte byttes. Det hadde kostet like mye uansett hvilket bil merke. Har kjørt 140 000 seilte gjennom EU kontroll med null feil! Nå skal vi kjøpe tesla x fordi vi venter barn nr4 men vi har faktisk ikke satt ut den på Finn ennå da mannen nesten griner ved tanken. Så jo helt fantastiske biler og jeg ønsker ikke noe annet enn tesla! Makan til bil, i tillegg til hvor utrolig mye penger vi har spart 

Anonymkode: 30b7e...760

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men har dere sett på brukte tesla s da?  Sunket voldsomt i pris. Helt supre biler! Har selv en 2013 model faktisk har eid den i tre år nå. Aller beste bilen jeg noensinne har eid. Vi har tre barn, og to hunder masse plass! Det er gratis ladning på de, vi har brukt til sammen 12000 kroner på bilen i løpet av de årene, det var en ting som måtte byttes. Det hadde kostet like mye uansett hvilket bil merke. Har kjørt 140 000 seilte gjennom EU kontroll med null feil! Nå skal vi kjøpe tesla x fordi vi venter barn nr4 men vi har faktisk ikke satt ut den på Finn ennå da mannen nesten griner ved tanken. Så jo helt fantastiske biler og jeg ønsker ikke noe annet enn tesla! Makan til bil, i tillegg til hvor utrolig mye penger vi har spart 

Anonymkode: 30b7e...760

Vi får skjekke ut Tesla-bruktbilmarkede i området, og høre med andre Teslaeigere i området hvordan de opplever service o.l. 

S-modellen var ganske fin. 

Anonymkode: c35a4...4f9

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var snakk om familiebil. Ikke en liten sprettball. 

Anonymkode: 9f14a...e46

Fungerer utmerke som familiebil...

Anonymkode: ded57...4b9

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville nok heller kjøpt en skikkelig familiebil, og ikke en batteriboks med seter og ratt

Ford S-max er en skikkelig familiebil. Da har du plass til alt du trenger, du sitter høyt og har god oversikt i trafikkbildet, tre individuelle seter på rad 2. Driftsikker, motor med kraft, god å kjøre. 

Helt enig !   Er veldig godt fornøyd med Skoda Octavia, nr. 3 vi har nå. Driftsikkerhet og pålitelighet er helt suveren. Nesten ikke vedlikeholdsutgifter utenom vanlig service. 

Anonymkode: 79fba...e00

Skrevet

Veldig fornøyd med Outlander. Fås også som hybrid.

Anonymkode: 14607...28c

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fungerer utmerke som familiebil...

Altfor liten.

Skrevet

Skoda superb👌🏻 Diesel da, men fantastisk god plass. De store fordelene med El-bil vil vel uansett forsvinne om få år. 

Anonymkode: 8443d...a21

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altfor liten.

Det er den vel ikke. Fungerer helt fint for vår familie!! 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er den vel ikke. Fungerer helt fint for vår familie!! 

Ok. Altfor liten til vår familie på fire + hund. 

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du, unnskyld meg, men skrev du ordene "Tesla" og "vakker" i samme setning? De to ordene er jo de strake motsetninger! Tesla er da virkelig noe av det styggeste som har blitt kalt bil så langt i historien. 

Ja, din smak er jo perfekt og den sanne fasit på hva man burde like og ikke. 
Teslaen min er vakker, etter mitt subjektive syn. Din bil er sikkert fordervet stygg i mine øyne også. Men jeg roper ikke høyt om det...

Skrevet

vi har Tesla 3, det er ikke mulig å synes den er stygg altså... den er dritsprek, og har en stil som ligner en hvilken som helst annen moderne bil...

Skrevet
1 minutt siden, Eliseflisa skrev:

vi har Tesla 3, det er ikke mulig å synes den er stygg altså... den er dritsprek, og har en stil som ligner en hvilken som helst annen moderne bil...

Det er jo fullt mulig, på lik linje som at noen synes at andre biler er stygge

Anonymkode: 3aceb...90a

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er jo fullt mulig, på lik linje som at noen synes at andre biler er stygge

De som sier at den er STYGG og den styggeste bilen som finnes - de overdriver. Og de sier det fordi den heter Tesla, det er jeg sikker på.

Skrevet
3 minutter siden, Eliseflisa skrev:

De som sier at den er STYGG og den styggeste bilen som finnes - de overdriver. Og de sier det fordi den heter Tesla, det er jeg sikker på.

Noen gjør kanskje det, men alle gjør ikke det. Jeg har ingenting i mot Tesla i det hele tatt, men jeg synes ikke de er hverken stilige eller pene, utseendemessig er de ikke en bil jeg ville hatt, i hvert fall ikke av de som er ute foreløpig. Og det må jo være lov til å si uten at Tesla eiere nesten skal bli fornærmet av den grunn. Om noen synes at min bil er den styggeste som finnes, javel hva så, folk har forskjellig smak.

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skoda superb👌🏻 Diesel da, men fantastisk god plass. De store fordelene med El-bil vil vel uansett forsvinne om få år. 

Anonymkode: 8443d...a21

Har sett på den, men må si jeg likte Octaviaen bedre. Men jeg takker for tipset!

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sjekket ut Citröen Grand C4 Spacetourer? 
Stor bil til en billig penge. God å kjøre er den og. 

https://kampanje.citroen.no/web/faces/public/exo/grand_c4_spacetourer

Anonymkode: a84eb...6f6

Denne ble kanskje litt vel stor. Vi har bare 1 (snart 2) barn foreløpig. Men jeg takker for tipset!

Til Tesla-elskere/mislikere: nå finnes det en annen tråd som legger opp til diskusjon om Tesla og Tesla-eigere. Jeg håper dere kan flytte diskusjonen i den retningen! 🙏😊 Har du noe å tilføre om Tesla som angår dets funksjon som familiebil, ønsker jeg alle innspill velkomne! Dette er bare en liten bønn fra HI 😊

Anonymkode: c35a4...4f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...