Gå til innhold

Vake håret uten sjampo?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vasker håret ca hver 10. dag. Ellers skylder jeg det bare etter trening. (Bruker ikke såpe på kroppen heller, bare på hendene)

Følelsen av nyvasket hår holder seg ca 4 dager, men det tar over en uke før det begynner å bli fett. Da jeg var yngre vasket jeg håret hver eller hver andre dag. Da ble det fett med en gang. Overgangen var litt vanskelig. Det tok litt tid før kroppen vente seg av med å produsere så mye fett, men etter noen måneder fungerte det veldig bra.

Anonymkode: f1fd7...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.1.2020 den 16.54, Anonym bruker skrev:

Vask det annenhver dag. Bruk bakepulver dagen i mellom. Hell det på en tom krydderflaske. Er du mørk, tilsett mørk kakao i bakepulveret. 
Sjampo må til i vasken. Kjenner diverse som har forsøkt uten, de får sånn guffen fettlukt. Skittent hårlukt er nesten verre enn svettelukt.😬

Anonymkode: 5c9c7...f2d

Er bakepulver bedre enn tørrsjampo?

Anonymkode: 683b9...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vasker håret ca hver 10. dag. Ellers skylder jeg det bare etter trening. (Bruker ikke såpe på kroppen heller, bare på hendene)

Følelsen av nyvasket hår holder seg ca 4 dager, men det tar over en uke før det begynner å bli fett. Da jeg var yngre vasket jeg håret hver eller hver andre dag. Da ble det fett med en gang. Overgangen var litt vanskelig. Det tok litt tid før kroppen vente seg av med å produsere så mye fett, men etter noen måneder fungerte det veldig bra.

Anonymkode: f1fd7...c18

Æsj, æsj, æsj! 

Håper du ikke jobber tett med andre, og dermed utsetter dem for stanken din. 

Anonymkode: 1b5c8...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vasker håret ca hver 10. dag. Ellers skylder jeg det bare etter trening. (Bruker ikke såpe på kroppen heller, bare på hendene)

Følelsen av nyvasket hår holder seg ca 4 dager, men det tar over en uke før det begynner å bli fett. Da jeg var yngre vasket jeg håret hver eller hver andre dag. Da ble det fett med en gang. Overgangen var litt vanskelig. Det tok litt tid før kroppen vente seg av med å produsere så mye fett, men etter noen måneder fungerte det veldig bra.

Anonymkode: f1fd7...c18

Har du spurt om andre synes håret ditt lukter eller ser nyvasket ut etter 8-9 dager? Det gjør de garantert ikke

Anonymkode: 56baa...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du spurt om andre synes håret ditt lukter eller ser nyvasket ut etter 8-9 dager? Det gjør de garantert ikke

Anonymkode: 56baa...c59

Det kan jo hende alle lyver, inklusive mine egne tenåringer, men da lyver de så overbevisende at det ikke plager meg.

Anonymkode: f1fd7...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.1.2020 den 9.56, Anonym bruker skrev:

Bakepulver og eplesidereddik. Har jeg latt meg fortelle! 

Anonymkode: bc866...354

Nei! Natron, ikke bakepulver, som shampoo. Blandet i lunket vann. 
Eplecidereddik og honning som balsam! 👍🏼
 

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...