Gå til innhold

Folk gjemmer seg bak at de er korte.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 168 og går vilt fort. Blir sprø av å gå sakte. Jeg går nesten aldri sammen med andre, jeg avtaler systematisk at «vi møtes der». De eneste jeg kan gå med er en venninne, en mannlig kollega, mannen min og barna mine. 
Helt riktig som noen påpeker at det har sammenheng med kroppslig uro, og er ikke et særlig sympatisk trekk. 

Anonymkode: e0617...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 160 og går veldig fort. Noe av grunnen er at også har mye uro pga ADHD, og det er en ventilasjonskanal. Men tror mest at det er fordi jeg hadde en venninne i barneårene som var lengre enn meg. Etter x-antall km til og fra skolen, tilpasset jeg frekvensen slik at vi holdt samme tempo. Jeg ble selvsagt noe høyere etter hvert, men frekvensen har jeg altså beholdt. Klarer å skru ned ved behov, men foretrekker å gå fort. Ligger vel på 6-7km/t når jeg går, med prating. Jeg mener selv at jeg er tjukk, mannen min er over 190 og tynn som en strek. Han går seinere enn meg 🙄 Så jeg tror det så enkelt at man har en fart, og den er ikke nødvendigvis etter denne formelen: høyde * vekt = gangfart. 
 

Jeg løper kjempeseint, som er litt ironisk - siden jeg går relativt kjapt. 😂 Kan virke som om jeg kun har ett tempo! 

Anonymkode: 5e6b9...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2020 den 11.31, Anonym bruker skrev:

Jeg er 168 og går vilt fort. Blir sprø av å gå sakte. Jeg går nesten aldri sammen med andre, jeg avtaler systematisk at «vi møtes der». De eneste jeg kan gå med er en venninne, en mannlig kollega, mannen min og barna mine. 
Helt riktig som noen påpeker at det har sammenheng med kroppslig uro, og er ikke et særlig sympatisk trekk. 

Anonymkode: e0617...2d4

Er det usympatisk å være urolig?

Anonymkode: 58bbc...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 157 og når jeg passerer 7 km/h i timen må jeg begynne å løpe, vanlig gange fungerer ikke.

Anbefaler deg å gå alene, en som du hadde jeg ikke giddet. Jeg er ikke på flukt.

Anonymkode: ca6d6...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2020 den 19.29, Anonym bruker skrev:

Umulig å gjemme seg bak en kort person. Helt sånn seriøst. 

Anonymkode: 962e7...a5e

Nei, det kommer an på hvor breie de kortvokste er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gå alene da vel.... 

Jeg er lang, men går veldig sakte. Få vet at jeg har en skjevhet i hoftene, går jeg for fort, kan hofta låse seg. Da klarer jeg nesten ikke å løfte ene beinet. Så jeg går sjelden tur med folk som stresser. 

Anonymkode: b5105...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil anbefale deg å reise til Tyrkia, der går alle i ditt/riktig tempo!

 

God tur!

Anonymkode: e2fc8...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må gå i det tempoet de vil. Men kan dere som insisterer på sneglefart PLEASE slippe fordi oss som går fort der det er folksomt? Får mark av å havne bak to i sneglefart på fortauet som nekter å slippe meg forbi, og som selvsagt skal bruke heeele bredden av fortauet.

Anonymkode: 5d48a...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Folk må gå i det tempoet de vil. Men kan dere som insisterer på sneglefart PLEASE slippe fordi oss som går fort der det er folksomt? Får mark av å havne bak to i sneglefart på fortauet som nekter å slippe meg forbi, og som selvsagt skal bruke heeele bredden av fortauet.

Anonymkode: 5d48a...6f1

Hvis de er lave kan du hoppe over👍🏼

Anonymkode: 110d6...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere gikk jeg fort, men de siste årene har jeg fått litt problem med hoftene. Det gjør at jeg ikke kan ta lange skritt. Derfor går jeg vesentlig saktere enn før selv om jeg er i god form. Det er enklere for meg å løpe.

Anonymkode: cfc71...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...