Gå til innhold

Hva ville du tenkt om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har truffet en flott mann på alle måter. 
Da jeg traff han, så var det viktig at han var ferdig med eksen da jeg har brent meg på det tidligere.Han sa han hadde vært singel i nesten tre år og helt ferdig med henne. Men, så et bilde av han fra 2018 der han fortsatt går med ringen og tolker det dit at det var ikke over. Hun har trøblet en del i ettertid også. Skal jeg bare la det ligge? Hva ville du tenkt om det? 

Anonymkode: ab966...786

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg orker ikke folk som lyver!

Om han lyver om dette nå, så lyver han om andre ting seinere.

Personlig hadde jeg ikke reagert så sterkt på at han hadde noe med en kjæreste for to år siden - men løgn takler jeg ikke.

Anonymkode: 07096...941

Skrevet

Du så et bilde av han med ringen i 2018? Når ble dere sammen? 

Anonymkode: 6ccd4...2b6

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du så et bilde av han med ringen i 2018? Når ble dere sammen? 

Anonymkode: 6ccd4...2b6

Vi ble sammen for ikke så lenge siden. Saken er at han sa han hadde vært singel nesten tre år, så syntes det er merkelig at han brukte den to år etter han sa til meg at han var blitt singel. Jeg var veldig klar på at jeg ikke ønsket noe eks kone drama, men det er det blitt dessverre. Hun slipper han ikke og han tør ikke si fra. 

Skrevet

Nei det her hadde jeg ikke orket og la han holde på med sin EX!

Skrevet
8 minutter siden, KellyTaylor skrev:

Nei det her hadde jeg ikke orket og la han holde på med sin EX!

Han holder ikke på med henne nå, men føler ikke han var ærlig da han sa hvor lenge han hadde vært singel. Tenker at det også kan være grunnen til at hun har laget trøbbel i etterkant. At ting ikke var så ferdig som han ga uttrykk til meg om iom at jeg sa at jeg ikke var interessert i et forhold der vi var tre. 

Skrevet

Alarm, alarm! 

Anonymkode: d60d7...f3d

Skrevet

Antakeligvis.

Anonymkode: a4bfa...c81

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har truffet en flott mann på alle måter. 
Da jeg traff han, så var det viktig at han var ferdig med eksen da jeg har brent meg på det tidligere.Han sa han hadde vært singel i nesten tre år og helt ferdig med henne. Men, så et bilde av han fra 2018 der han fortsatt går med ringen og tolker det dit at det var ikke over. Hun har trøblet en del i ettertid også. Skal jeg bare la det ligge? Hva ville du tenkt om det? 

Hadde ikke orket... 

Anonymkode: 381bb...73c

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hadde ikke orket... 

Anonymkode: 381bb...73c

Hadde ike orket å tenke på det eller ikke orket forholdet? 

Skrevet

Du så ett bilde fra 2018 der han hadde på seg ringen og tolker det ut fra det? Altså.. gi iallefall fyren en sjangs til å forklare evt. Synes det blir overkill å dumpe en fyr du liker kun pga det.

Skrevet
Akkurat nå, CherryC skrev:

Du så ett bilde fra 2018 der han hadde på seg ringen og tolker det ut fra det? Altså.. gi iallefall fyren en sjangs til å forklare evt. Synes det blir overkill å dumpe en fyr du liker kun pga det.

Har ikke planer om å dumpe han, men føler han ikke har vært ærlig, og det syntes jeg er trist. Hvorfor si at han ble singel i 2016 da han fortsatt går med ringen i 2018? En ring er jo symbol på at en er gift. 

Skrevet

Ja, for meg er ringen et symbol på at en fortsatt er gift og ikke singel. Rart han sa til deg at han hadde vært singel i nesten tre år siden han brukte ring i 2018. Kanskje fordi han var redd for å miste deg siden du var klar på at du ikke ville ha noen som ikke var ferdig med eksen. 

Gjest Antarctica
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi ble sammen for ikke så lenge siden. Saken er at han sa han hadde vært singel nesten tre år, så syntes det er merkelig at han brukte den to år etter han sa til meg at han var blitt singel. Jeg var veldig klar på at jeg ikke ønsket noe eks kone drama, men det er det blitt dessverre. Hun slipper han ikke og han tør ikke si fra. 

Drama er det jo du som lager, hvis du mener at et bilde med ring er jevngodt med å ikke være ferdig.

Skrevet
1 minutt siden, Pashla skrev:

Drama er det jo du som lager, hvis du mener at et bilde med ring er jevngodt med å ikke være ferdig.

Jeg tenker ikke lage drama, men føler ikke han har fortalt hele sannheten. Er vel ikke vanlig å gå med giftering to år etter en er gått fra hverandre? 

Gjest Antarctica
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker ikke lage drama, men føler ikke han har fortalt hele sannheten. Er vel ikke vanlig å gå med giftering to år etter en er gått fra hverandre? 

Er vel enda mer uvanlig å lete etter «bevis» på bilder som er tatt lenge før du møtte ham 🙄 Han kunne jo ikke vite at ha skulle bli kjent med en som leter med lys og lykte etter noe å ta han på.

Skrevet

Kan du ikkd bare sjekke når han faktisk ble separert og skilt?

Anonymkode: 6c8b8...75a

Skrevet

Hva med å prate med han? Si at du såg ringen på bildet og hør hva han har å si?

søstera mi fikk ikke av gifteringen. Ho måtte slanke seg ganske mye før ho klarte vri den av. Så ho gikk med giftering lenge etter bruddet, men brukte bedre ringer og så tror ikke så mange la merke til det.

Anonymkode: 6cc79...1e6

Skrevet
13 minutter siden, Pashla skrev:

Er vel enda mer uvanlig å lete etter «bevis» på bilder som er tatt lenge før du møtte ham 🙄 Han kunne jo ikke vite at ha skulle bli kjent med en som leter med lys og lykte etter noe å ta han på.

Lette ikke....det var et bilde der en kunne se hånden helt  iom han holdt opp noe. Så var helt tilfeldig. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva med å prate med han? Si at du såg ringen på bildet og hør hva han har å si?

søstera mi fikk ikke av gifteringen. Ho måtte slanke seg ganske mye før ho klarte vri den av. Så ho gikk med giftering lenge etter bruddet, men brukte bedre ringer og så tror ikke så mange la merke til det.

Anonymkode: 6cc79...1e6

Det er ikke grunnen, det er sikkert. 

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan du ikkd bare sjekke når han faktisk ble separert og skilt?

Anonymkode: 6c8b8...75a

Jeg vet når han ble separert (ca.1,5 år etter han sa til meg at hsn var blitt singel) og skilt var han ikke da jeg traff han (ca 3 år etter han sa han var blitt singel). Ringen brukte han tydeligvis frem til ikke lenge før han traff meg. 

Gjest Antarctica
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lette ikke....det var et bilde der en kunne se hånden helt  iom han holdt opp noe. Så var helt tilfeldig. 

Men feilen er jo ikke hva han har på henda, men hvilken betydning du tillegger det... og han hadde jo ikke nådd å bli sammen med deg i 2018? Hvorfor er du sjalu på det da? 

Skrevet
13 minutter siden, Pashla skrev:

Men feilen er jo ikke hva han har på henda, men hvilken betydning du tillegger det... og han hadde jo ikke nådd å bli sammen med deg i 2018? Hvorfor er du sjalu på det da? 

Har ingenting med sjalusi å gjøre, men har med at jeg føler ikke han har vært ærlig med meg. Nå var det tilfeldigvis dette, men kunne selvfølgelig vært andre ting. Jeg setter ærlighet veldig høyt og her føler jrg at han ikke harvært ærlig. 

Gjest Antarctica
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har ingenting med sjalusi å gjøre, men har med at jeg føler ikke han har vært ærlig med meg. Nå var det tilfeldigvis dette, men kunne selvfølgelig vært andre ting. Jeg setter ærlighet veldig høyt og her føler jrg at han ikke harvært ærlig. 

Jeg setter også ærlighet aller høyest. Men at du «føler» han ikke er ærlig, er jo umulig for han å forholde seg til? Han gjorde det slutt i 2016, sier han selv, men du finner hull i forklaringen hans ved at han ikke tok av seg ringen? Det betyr liksom at han «egentlig» var i et forhold da? Hva om det bare var at han ikke ønsket å ta den av? Hvordan skal han overbevise deg? 

Skrevet
9 minutter siden, Pashla skrev:

Jeg setter også ærlighet aller høyest. Men at du «føler» han ikke er ærlig, er jo umulig for han å forholde seg til? Han gjorde det slutt i 2016, sier han selv, men du finner hull i forklaringen hans ved at han ikke tok av seg ringen? Det betyr liksom at han «egentlig» var i et forhold da? Hva om det bare var at han ikke ønsket å ta den av? Hvordan skal han overbevise deg? 

Er det vanlig å fortsette å bruke ring etter en er gått fra hverandre? En signaliserer jo at en ikke er singel ved å fortsette å bruke ring. For meg virker det veldig merkelig og har ikke hørt om det. Trøbelet det har vært med ekskona i ettertid vitner jo også om at ikke alt var over. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...