Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #26 Skrevet 4. januar 2020 Sorry, men dette kunne skjedd hos oss også. Det er veldig mange unger innom her i løpet av en uke, og også mange rotekopper.. Særlig bestevennen til ene barnet legger igjen ting jeg hver eneste uke. Jeg gidder rett og slett ikke følge opp dette hver gang🙃 Anonymkode: 98d64...bb9
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #27 Skrevet 4. januar 2020 Regner med at folk evner å hente ting de har glemt igjen. Når mine jenter glemmer noe får de fint hente det hjem igjen. Jeg ringer ikke rundt til folk som glemmer ting og tang her Anonymkode: 6ae12...d08
Syngensang Skrevet 4. januar 2020 #28 Skrevet 4. januar 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis det er så mye kaos hos deg at du ikke engang vet hva som er deres og ikke så må jeg virkelig si at DU svikter.. Det der du beskriver her er IKKE normalt! Ta deg sammen! Anonymkode: c7179...c2f Isåfall er vi fleire unormale folk.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #29 Skrevet 4. januar 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Når barna legger igjen ting og ingen gir beskjed. Alt fra dyre fotballsko i en bil til en gymbag i gangen til noen. Jeg merker noen gir beskjed med en gang og det er så fint. Men så har vi opplevd at mange vet, men gidder ikke gi beskjed. Jeg er aleine med tre barn og unnsett hvor godt man prøver å oppdra de så kan spesielt gutter være glemsomme og distré. Jeg er klar over at mange ikke har tid å dille med det andre glemmer. Men alle tingene våre er tydelig merket med navn og nummer. Ene gutten min mister vinterjakka i november og fikk til slutt ny. Sendt melding til alle om de har den hos seg. Var i besøk på nyttårsaften og der hang den midt i gangen med navnlappen ut. Hadde ikke du som mor gitt beskjed? Opplevd dette mange ganger. Anonymkode: e4877...bec Mange ganger? Du må lære barnet ditt å huske på tingene sine! Og kjøp nå ikke dyre klær dersom han glemmer hele tiden! På den andre siden er det barnslig av disse foreldrene å ikke si fra. Men nå er det jo en slags trend igjen. Vi skal overlate alt til andre og gjerne ikke være behjelpelige med noe. Anonymkode: 96bf1...482
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå