Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #26 Skrevet 4. januar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: hahahaha. Dere er jo fullstendig sprø alle som én😂 Anbefaler psykolog for å nøste litt opp i psyken og nevrosene. Anonymkode: 735ca...c4e Du kan sikkert anbefale oss en god psykolog? Noe sier meg at det er kjent territorium for deg. Anonymkode: 266ad...e96
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #27 Skrevet 4. januar 2020 25 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Vi er så heldige at vi har overnattingsmuligheter midt i bakken på ett alpinanlegg og hvis vi vil kan vi også benytte oss av en familiehytte midt i langrennsland. Selvsagt har dere det. Anonymkode: 266ad...e96
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #28 Skrevet 4. januar 2020 9 minutter siden, Pashla skrev: Mens til deg anbefales litt info, for å nøste opp i forvirringen: https://www.bt.no/btmeninger/kommentar/i/pLEdrj/vepsebolet-er-varmt-nok-naa?fbclid=IwAR38c4HYipU_Gw7C31IHC2-M__Z52pw6WmUBLWrl2yBn7DmqN2yDXcVATL4 Takk. Den var veldig god. Anonymkode: 7a3ee...426
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #29 Skrevet 4. januar 2020 Nei, jeg lengter ikke etter våren. Jeg nyter dag for dag, uansett hva værgudene stiller opp med. Skulle gjerne hatt mer snø og fått litt skikkelig vinter før prinsesse Vår overtar for kong Vinter. Jeg orker ikke å bruke livet mitt på å lengte etter noe annet, men lever midt oppi det som er nå, selv når vinder uler. lysene på treet ut omtrent blåser av og alt er mørkt og egentlig litt trist. Jo, jeg kan selvfølgelig av og til tenke at det blir godt når våren kommer, men livet er for kort til ikke å leve i nuet. (Det betyr selvfølgelig ikke at jeg ikke kan planlegge framover, for det gjør jeg når det er nødvendig, og kanskje når det ikke er nødvendig) Anonymkode: 53c38...bfc
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. januar 2020 Forfatter #30 Skrevet 4. januar 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvsagt har dere det. Anonymkode: 266ad...e96 Nå er det ikke vi som eier dette altså. Mannen har en familiehytte og jeg det samme. Begge står til fri disposisjon for alle familiemedlemmer
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #31 Skrevet 4. januar 2020 Jeg liker ikke snø. Jeg bor på Vestlandet og her har det aldri vært mye snø gjennom vinteren. Ikke har det vært veldig mildt her heller i år. Har bodd andre steder i Norge hvor det skal være snø på denne tiden. Anonymkode: 930ff...06f
*Miss Marple* Skrevet 4. januar 2020 #32 Skrevet 4. januar 2020 Jeg vil ha vinter når kalenderen sier vinter. +8, regn og fønvind vil jeg ikke ha i januar.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #33 Skrevet 4. januar 2020 2 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Jeg vil ha vinter når kalenderen sier vinter. +8, regn og fønvind vil jeg ikke ha i januar. Helt enig!! Anonymkode: 58358...74c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #34 Skrevet 4. januar 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jobber du? Anonymkode: 9f385...1f2 Det er lørdag... 🙄 Anonymkode: 9e36c...eca
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. januar 2020 Forfatter #35 Skrevet 4. januar 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er lørdag... 🙄 Anonymkode: 9e36c...eca Nå svarte jeg på om hvorvidt jeg er i arbeid . Når det er sagt så arbeider jeg titt og ofte i helger også .
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #36 Skrevet 4. januar 2020 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Mens jeg blir skremt av det. Vi har jaggu meg fucka opp klimaet noe så grundig. Anonymkode: 8b58d...be4 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Det gjør meg egentlig litt skremt, og jeg blir litt redd for at det vil smelle skikkelig senere i vinter Anonymkode: 9ee44...cfd Oi, why? Hvordan?🤔 Anonymkode: d1720...27e
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #37 Skrevet 4. januar 2020 Du bor på Sørlandet, mao😉 Anonymkode: d1720...27e
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #38 Skrevet 4. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Oi, why? Hvordan?🤔 Anonymkode: d1720...27e Oi hva? Anonymkode: 9ee44...cfd
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. januar 2020 Forfatter #39 Skrevet 4. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du bor på Sørlandet, mao😉 Anonymkode: d1720...27e Nei 😊 Oslo-området
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #40 Skrevet 4. januar 2020 Jeg hater snø, is og kulde. Så for min del er det ypperlig vær, kunne vær mer sol da. Dere som syns det er skummelt og unormalt: med mindre golfstrømmen stopper opp blir Norge en klimavinner når kloden varmes opp. Fra et egoistisk ståsted er det bra men vi må nok regne med at det er mange som vil flykte hit og får levelige temperaturer fremover. Anonymkode: 2bc45...681
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #41 Skrevet 4. januar 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oi hva? Anonymkode: 9ee44...cfd Jeg har bare aldri tenkt på det på den måten du og be4 skrev og lurer på hvorfor dere tror det blir sånn? Bare ren nysgjerrighet altså. Jeg er ikke så inni dette klimakrise greiene. Men er det vår «feil» at det ikke er snø nå? Og at det er mildt og sol? Høres sikkert helt dum ut nå, men lurer virkelig🙈 Anonymkode: d1720...27e
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #42 Skrevet 4. januar 2020 Jeg er helt enig med deg. Bor i Oslo. Deilig å slippe snø som daler i tre dager, og så fryser til is. Nå kan jo faktisk ungene leke ute. Vettskremt gidder jeg ikke å være. Jeg er mer vettskremt når jeg balanserer ute på glatta. Dessuten, hva hjelper det å være vettskremt? Snur ødeleggelsene da? Anonymkode: 655fa...2fc
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #43 Skrevet 4. januar 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har bare aldri tenkt på det på den måten du og be4 skrev og lurer på hvorfor dere tror det blir sånn? Bare ren nysgjerrighet altså. Jeg er ikke så inni dette klimakrise greiene. Men er det vår «feil» at det ikke er snø nå? Og at det er mildt og sol? Høres sikkert helt dum ut nå, men lurer virkelig🙈 Anonymkode: d1720...27e Jeg har ikke nevnt noe som helst om at det er vår feil at det ikke er snø nå Anonymkode: 9ee44...cfd
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. januar 2020 Forfatter #44 Skrevet 4. januar 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er helt enig med deg. Bor i Oslo. Deilig å slippe snø som daler i tre dager, og så fryser til is. Nå kan jo faktisk ungene leke ute. Vettskremt gidder jeg ikke å være. Jeg er mer vettskremt når jeg balanserer ute på glatta. Dessuten, hva hjelper det å være vettskremt? Snur ødeleggelsene da? Anonymkode: 655fa...2fc Ungene syklet ute i sola i dag! Helt fantastisk. Uavhengig av årsak til været vi har nå så velger jeg å nyte det😊
CherryC Skrevet 4. januar 2020 #45 Skrevet 4. januar 2020 Her var det kaldt, klart, friskt og litt snø i dag. Nydelig! Minsten fikk ake ute og jeg fikk gått meg en lang kald og frisk tur. Elsker vinteren når dagene er slik. Men som vestlending er jeg dessverre mest vant til storm og slaps 😉
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #46 Skrevet 4. januar 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Dere som syns det er skummelt og unormalt: med mindre golfstrømmen stopper opp blir Norge en klimavinner når kloden varmes opp. Fra et egoistisk ståsted er det bra men vi må nok regne med at det er mange som vil flykte hit og får levelige temperaturer fremover. Anonymkode: 2bc45...681 Å, jammen da er det jo helt greit! Anonymkode: 8b58d...be4
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #47 Skrevet 5. januar 2020 https://www.aftenbladet.no/aenergi/i/oVaLK/laquovikingtiden-var-ogsa-varmraquo Var varmt i vikingtiden også. Anonymkode: 305b2...cd6
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #48 Skrevet 5. januar 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://www.aftenbladet.no/aenergi/i/oVaLK/laquovikingtiden-var-ogsa-varmraquo Var varmt i vikingtiden også. Anonymkode: 305b2...cd6 Ja, det var det. Men så bodde ikke 4-5 milliarder mennesker i umiddelbar nærhet til kysten og havet da. Nå vil det bli fatale konsekvenser for dem når havet stiger bare en halv meter. Tenk på Bangladesh og Nederland f.eks. Det kommer til å bli millioner, milliarder på flukt. Anonymkode: 9edf7...be8
Gjest Antarctica Skrevet 5. januar 2020 #49 Skrevet 5. januar 2020 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hater snø, is og kulde. Så for min del er det ypperlig vær, kunne vær mer sol da. Dere som syns det er skummelt og unormalt: med mindre golfstrømmen stopper opp blir Norge en klimavinner når kloden varmes opp. Fra et egoistisk ståsted er det bra men vi må nok regne med at det er mange som vil flykte hit og får levelige temperaturer fremover. Anonymkode: 2bc45...681 Vås... Du er visst ikke riktig informert. Global oppvarming betyr ikke «syden flytter hit». Naivt... Det betyr bl a at norsk landbruk kan gå fløyten, fordi vi får mer ekstremvær og mer jorderosjon. Vi kan bli helt avhengige av import. Og permafrost vil tine, i fjellene og på fjellviddene. Det vil gi jordskred som fører til tsunamier i fjordbunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå