Gå til innhold

Vårfølelsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så deilig vær nå at det virkelig føles ut som vår. Deilig med sol som varmer og helt herlig å kunne bruke tynn jakke og joggesko i januar. For min del kunne vi droppet snø i vinter så håper dette været bare fortsetter! Flere som er godt fornøyd uten snøen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂😂😂 Måtte bare le. Du bor i alle fall IKKE på Nordvestlandet. Her er det snøstorm!!! Og jeg MÅ ut og kjøre snart - har IKKE lyst, men må..... ;-( 

Anonymkode: dd73f...867

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂😂😂 Måtte bare le. Du bor i alle fall IKKE på Nordvestlandet. Her er det snøstorm!!! Og jeg MÅ ut og kjøre snart - har IKKE lyst, men må..... ;-( 

Anonymkode: dd73f...867

Hehe! Nei det gjør jeg nok ikke 😊. Når jeg leste det du skrev nå ble jeg glad jeg bor der jeg bor😂

Skrevet

Mens jeg blir skremt av det. Vi har jaggu meg fucka opp klimaet noe så grundig.

Anonymkode: 8b58d...be4

Skrevet

Det gjør meg egentlig litt skremt, og jeg blir litt redd for at det vil smelle skikkelig senere i vinter

Anonymkode: 9ee44...cfd

Skrevet

Oj, så det var du likevel? 

Jeg trodde det var noen som bare gjorde narr av deg i en paroditråd da en bruker skrev at hun var lei a vinteren og klar for påske...

Anonymkode: 7eaad...e31

Skrevet

Det skremmer vettet av meg, for å være helt ærlig. 

Anonymkode: 266ad...e96

Skrevet

Jeg velger å holde fokuset på den årstiden vi er i, da er det så mye mer å glede seg over. Det er jo måneder før våren er her enda.

I går hadde vi i mitt fylke 19 grader pluss, vil tippe det lå på 12-14 grader her jeg bor i går. Så falt temperaturen drastisk på kvelden. I dag har vi full stom, orkan i kastene og snøbyger som har gått hele dagen.

Det var så sterk vind at da jeg skulle til byen i dag så forsøkte jeg å løpe nedoverbakke, og det var nesten umulig med vinden midt imot - helt herlig :D Da kjenner man at man lever i nuet. Og på vei hjem hadde jeg vinden i ryggen og det gikk lett som bare det opp alle bratte bakkene :)

Anonymkode: f4f08...4ec

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns ikke det er vårlig. Bare unaturlig. 

Skrevet

Huff, synes det er skremmende.  Vår i januar i Norge? Forsøkte meg på en gåtur nå. Det var umulig pga at sterk vind og mildvær har laget holke overalt. 

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg velger å holde fokuset på den årstiden vi er i, da er det så mye mer å glede seg over. Det er jo måneder før våren er her enda.

I går hadde vi i mitt fylke 19 grader pluss, vil tippe det lå på 12-14 grader her jeg bor i går. Så falt temperaturen drastisk på kvelden. I dag har vi full stom, orkan i kastene og snøbyger som har gått hele dagen.

Det var så sterk vind at da jeg skulle til byen i dag så forsøkte jeg å løpe nedoverbakke, og det var nesten umulig med vinden midt imot - helt herlig :D Da kjenner man at man lever i nuet. Og på vei hjem hadde jeg vinden i ryggen og det gikk lett som bare det opp alle bratte bakkene :)

Anonymkode: f4f08...4ec

Moldenser?

Anonymkode: 2c709...5cb

Skrevet

Skremmende😳😥

Anonymkode: 09bbe...b8a

Skrevet
11 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Det er så deilig vær nå at det virkelig føles ut som vår. Deilig med sol som varmer og helt herlig å kunne bruke tynn jakke og joggesko i januar. For min del kunne vi droppet snø i vinter så håper dette været bare fortsetter! Flere som er godt fornøyd uten snøen?

Jobber du?

Anonymkode: 9f385...1f2

Skrevet

Snø skal oppsøkes, så fullstendig enig😃

Skrevet

Jeg savner snø. Jeg elsker å stå på ski og det frister å flytte til Nord Norge hvis det er sånn vintrene blir framover. Synes også det er skremmende hvis det kommer av klimaendringer.

Anonymkode: fddd9...a17

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mens jeg blir skremt av det. Vi har jaggu meg fucka opp klimaet noe så grundig.

Anonymkode: 8b58d...be4

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det gjør meg egentlig litt skremt, og jeg blir litt redd for at det vil smelle skikkelig senere i vinter

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det skremmer vettet av meg, for å være helt ærlig. 

Anonymkode: 266ad...e96

16 timer siden, Pashla skrev:

Syns ikke det er vårlig. Bare unaturlig. 

16 timer siden, steinbukk30 skrev:

Huff, synes det er skremmende.  Vår i januar i Norge? Forsøkte meg på en gåtur nå. Det var umulig pga at sterk vind og mildvær har laget holke overalt. 

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skremmende😳😥

Anonymkode: 09bbe...b8a

hahahaha. Dere er jo fullstendig sprø alle som én😂 Anbefaler psykolog for å nøste litt opp i psyken og nevrosene.

Anonymkode: 735ca...c4e

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jobber du?

Anonymkode: 9f385...1f2

Selvsagt . Hvordan det? 

Skrevet

Altså dere som er så skremt. Dette er vær, og gjennom alle tider har det vært mildværsperiode på vinteren. Slapp helt av. Dette er normalt. 

(Sier selvsagt ikke at jeg betviler menneskeskapte klimaendringer - for det gjør jeg ikke - men dette er normalt.)

Anonymkode: 9edf7...be8

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hahahaha. Dere er jo fullstendig sprø alle som én😂 Anbefaler psykolog for å nøste litt opp i psyken og nevrosene.

Er jeg sprø fordi jeg blir skremt når jeg tenker på hvordan de neste måneden har som vane å bli her jeg bor, når det er så mildt som det er nå? Er jeg sprø og nevrotisk fordi jeg vet at det som regel blir noen helvetes måneder med drittvær som følger etter dette været? Ja, da så...får visst ringe psykolog

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, global oppvarming er en ren nevrose, eeh... Det er ikke normalt med 19 grader i januar.

Anonymkode: fddd9...a17

Skrevet

Tvert imot, jeg håper vinteren bare ikke har kommet skikkelig igang ennå, og at det kommer snø snart. Barna venter sånn på å få ta ibruk akebrett og ski.

Anonymkode: c40db...1a9

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tvert imot, jeg håper vinteren bare ikke har kommet skikkelig igang ennå, og at det kommer snø snart. Barna venter sånn på å få ta ibruk akebrett og ski.

Akkurat det venter ungene på her også . For min del fungerer det utmerket at vi oppsøker skianlegg i helgene 

Skrevet
5 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Akkurat det venter ungene på her også . For min del fungerer det utmerket at vi oppsøker skianlegg i helgene 

Det har ikke vi råd til, så jeg håper på snø i nærområdet. Dessuten er mine barn små og har ikke tålmodighet til å gå på ski så lenge om gangen, så da er det greit å kunne ta en halvtime nå og da uten at det blir et stort prosjekt. ;)

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det har ikke vi råd til, så jeg håper på snø i nærområdet. Dessuten er mine barn små og har ikke tålmodighet til å gå på ski så lenge om gangen, så da er det greit å kunne ta en halvtime nå og da uten at det blir et stort prosjekt. ;)

Vi er så heldige at vi har overnattingsmuligheter midt i bakken på ett alpinanlegg og hvis vi vil kan vi også benytte oss av en familiehytte midt i langrennsland. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...