Gå til innhold

Barbere meg nedentil igjen eller ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

De voksne som har det i "vår" svømmehall har minst bikket 50 og vel så det, så det er nok geografiske forskjeller.

Anonymkode: 37316...bf0

Jeg som skrev dette bor i Oslo. Med voksne kvinner mente jeg 30+. Det er noen få over 30 som er glatte, men det er ikke mange. 

Anonymkode: 70862...591

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 1/2/2020 at 6:19 PM, Anonym bruker said:

Ja, et kjempe teit "problem". Var glattbarbert fra 17 til 32 år, da bestemte jeg meg for å ikke gjøre det, stusse da så det ikke var jungel. Grunnen var at jeg var drit lei å barbere og at jeg har jenter som nå er på vei inn i puberteten som jeg da vil vise at hår er normalt. Ja, vi kan fint være på badet sammen nakne, de er 9 og 11 år. 

Men, mannen er ikke så glad i det, ikke at sexlivet har blitt dårligere, men han sleiker meg mindre og jeg føler meg litt sånn "skamfull", vil ikke vise meg naken. Ja, det høres helt idiotisk ut, jeg vet.

Hva er "normalen" nå? Jeg blir snart 35 år. Ikke at noen på nettet skal "bestemme" hva jeg skal gjøre, men vil høre hva som er vanlig.

Anonymkode: 5c5e4...115

jeg baberer meg helt nedentil, hater hår, gjort det siden jeg var 15

Anonymkode: 47076...40d

Skrevet

Samme her, jeg HATER hår. Stinker hvis det blir for langt og. 
Men jeg har sluttet å barbere meg med høvel. Jeg bruker en egen barbermaskin. 
Og hvem liker og slikke å få masse hår i munnen. Kan godt forstå mannen, men jeg forstår også at det er kvinnens kropp og de som bestemmer. Men da må man også ta i betrakting at du vil bli slikket mindre. Sånn er det, alle har vi våres preferanser på hva man liker. Din mann liker ikke hår i kjeften og det har han all rett til å mene. 

Hadde problemet vært snudd og det hadde vært mannen så hadde han fått sporenstreks beskjed om å gjøre som dama sa. 

Anonymkode: 28d4e...d54

Skrevet
På 3.1.2020 den 8.40, Anonym bruker skrev:

Jeg som skrev dette bor i Oslo. Med voksne kvinner mente jeg 30+. Det er noen få over 30 som er glatte, men det er ikke mange. 

Anonymkode: 70862...591

Jeg bor nært Oslo. Her er det de på 50+ som ikke er glatte stort sett. Men mange av de som er det og.

Anonymkode: 37316...bf0

Skrevet
På 2.1.2020 den 22.43, Anonym bruker skrev:

Jeg bor i Asker og her har de fleste voksne kjønnshår tror jeg. Nå har jeg ikkd tenkt så  øye o er det i garderoben, men jeg tror under 20 % er glattbarberte, sansynlig vis under 10% også.

Anonymkode: b0ed9...63a

Tror du kan ta høyde for at mange skifter og dusjer hjemme. En del liker ikke fellesgarderober. Alle eksponerer seg kanskje ikke like villig heller i fellesgarderober, og av disse er det nok atskillig flere som er glattbarberte. Tenker nå på alle typer fellesgarderober.
Til ts: selvsagt velger du selv hva du gjør. Dersom barna ser deg ofte naken kan du variere, slik at de skjønner at alt er normalt? At de også kan velge selv.
Når det kommer til mannen så skjønner jeg han. Er mann selv, og liker best å slikke henne når hun er glatt, og da skjer det naturligvis oftere. Holder nok på lenger også hver gang hun er glatt, selv om frisert hår er greit av og til. Viktig at barbering blir et krav og for mye stress.

Anonymkode: aea52...74c

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror du kan ta høyde for at mange skifter og dusjer hjemme. En del liker ikke fellesgarderober. Alle eksponerer seg kanskje ikke like villig heller i fellesgarderober, og av disse er det nok atskillig flere som er glattbarberte. Tenker nå på alle typer fellesgarderober.
Til ts: selvsagt velger du selv hva du gjør. Dersom barna ser deg ofte naken kan du variere, slik at de skjønner at alt er normalt? At de også kan velge selv.
Når det kommer til mannen så skjønner jeg han. Er mann selv, og liker best å slikke henne når hun er glatt, og da skjer det naturligvis oftere. Holder nok på lenger også hver gang hun er glatt, selv om frisert hår er greit av og til. Viktig at barbering IKKE blir et krav og for mye stress.

viktig korrigering :) 

Skrevet
På 2.1.2020 den 19.34, Nudisten skrev:

Helt glatt barbert er best uansett.

Sier du det. Hvordan vet du det egentlig? 

Anonymkode: 97738...771

Skrevet
På 4.1.2020 den 15.25, Anonym bruker skrev:

Når det kommer til mannen så skjønner jeg han. Er mann selv, og liker best å slikke henne når hun er glatt, og da skjer det naturligvis oftere. Holder nok på lenger også hver gang hun er glatt, selv om frisert hår er greit av og til. Viktig at barbering blir et krav og for mye stress.

Nå tenkte jeg på garderoben i svømmehallen. Der har de aller fleste voksne (over 25) damene hår, men om det er flere glattbarberte som ikke bruker svømmehallene vet jeg jo ikke.

Anonymkode: b0ed9...63a

Skrevet

Jeg vil gjerne representere full busk!

Jeg er generelt veldig opptatt av å ta vare på vaginaen min. Allerede i begynnelsen av 20-åra var jeg lei klam og nuppete hud og valgte derfor å gro full busk. Jeg følte virkelig at underlivet mitt ble sunnere av det. Det er mindre lukt, mindre utflod og generelt mye bedre stemning der nede. Jeg synes også at sex er mye bedre med hår. Hvis mannen ikke liker det, er det hans problem🙂

Skrevet
18 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Jeg vil gjerne representere full busk!

Jeg er generelt veldig opptatt av å ta vare på vaginaen min. Allerede i begynnelsen av 20-åra var jeg lei klam og nuppete hud og valgte derfor å gro full busk. Jeg følte virkelig at underlivet mitt ble sunnere av det. Det er mindre lukt, mindre utflod og generelt mye bedre stemning der nede. Jeg synes også at sex er mye bedre med hår. Hvis mannen ikke liker det, er det hans problem🙂

Huff, jeg har helt motsatt erfaring med full busk. Meg over som barberer ca en gang i mnd. 

Jeg barberer når det blir så langt at det begynner å lukte. Lukter fiskekake når håret blir for langt, og det stinker rett og slett FESK når jeg har mensen 😖 jeg får utflod som klistrer seg fast i hårene, det lugger i trusa og under sex. Dessuten tørker det aldri i busken hvis jeg blir svett. 

Litt hår er bra, men full busk er så sinnsykt upraktisk! 

Anonymkode: 44afa...a15

Skrevet (endret)
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff, jeg har helt motsatt erfaring med full busk. Meg over som barberer ca en gang i mnd. 

Jeg barberer når det blir så langt at det begynner å lukte. Lukter fiskekake når håret blir for langt, og det stinker rett og slett FESK når jeg har mensen 😖 jeg får utflod som klistrer seg fast i hårene, det lugger i trusa og under sex. Dessuten tørker det aldri i busken hvis jeg blir svett. 

Litt hår er bra, men full busk er så sinnsykt upraktisk! 

Deg om det. Vi er alle forskjellige. Men lukter det fisk kan det være noe i veien. Et friskt underliv skal ikke lukte fisk uansett mensen eller ikke🙂

Endret av Elizabeth89
Skrevet
14 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Deg om det. Vi er alle forskjellige. Men lukter det fisk kan det være noe i veien. Et friskt underliv skal ikke lukte fisk uansett mensen eller ikke🙂

Høna er frisk den, det er bare en deilig blanding av hår, svette og utflod. Fiskekake lukter ikke det samme som fisk. Det er uansett ikke spesielt digg etter en lang arbeidsdag og trening etterpå 😊

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Høna er frisk den, det er bare en deilig blanding av hår, svette og utflod. Fiskekake lukter ikke det samme som fisk. Det er uansett ikke spesielt digg etter en lang arbeidsdag og trening etterpå 😊

Har ikke problemer der altså, begynner ikke å lukte før etter ett par dager, men igjen, vi er alle forskjellige🙂

Skrevet

Er 30 og barbert siden jeg var 15. Foretrekker å fjerne alt, synes det er utrolig ulekkert og føles uhygienisk med masse hår. Mannen liker heller ikke å få hår når han sleiker og det forstår jeg veldig godt. 

Anonymkode: e77c5...4df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...