Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #1 Skrevet 2. januar 2020 Ja, et kjempe teit "problem". Var glattbarbert fra 17 til 32 år, da bestemte jeg meg for å ikke gjøre det, stusse da så det ikke var jungel. Grunnen var at jeg var drit lei å barbere og at jeg har jenter som nå er på vei inn i puberteten som jeg da vil vise at hår er normalt. Ja, vi kan fint være på badet sammen nakne, de er 9 og 11 år. Men, mannen er ikke så glad i det, ikke at sexlivet har blitt dårligere, men han sleiker meg mindre og jeg føler meg litt sånn "skamfull", vil ikke vise meg naken. Ja, det høres helt idiotisk ut, jeg vet. Hva er "normalen" nå? Jeg blir snart 35 år. Ikke at noen på nettet skal "bestemme" hva jeg skal gjøre, men vil høre hva som er vanlig. Anonymkode: 5c5e4...115
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #2 Skrevet 2. januar 2020 Det vanligste ville vel være å gjøre det som er mest ok for deg selv. Det er ditt underliv og du som skal leve med det. Men må det være enten eller, da? Hva med en kort, trimmet ‘frisyre’ fek? Anonymkode: 4ffaf...a60
Lille krøll Skrevet 2. januar 2020 #3 Skrevet 2. januar 2020 Jeg barberer med maskin for å holde det kort. Liker ikke å la det gro og hadde ikke gjort det om jeg var singel.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #4 Skrevet 2. januar 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det vanligste ville vel være å gjøre det som er mest ok for deg selv. Det er ditt underliv og du som skal leve med det. Men må det være enten eller, da? Hva med en kort, trimmet ‘frisyre’ fek? Anonymkode: 4ffaf...a60 Nei, må ikke være enten eller. Er forsåvidt kort, tar bikinilijen og ved de ytre kjønnsleppene. Takk for svar. Anonymkode: 5c5e4...115
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #5 Skrevet 2. januar 2020 Min datter på 11 spurte meg om jeg hadde hår på tissen, hun har begynt å få det. Vi er på badet sammen noen ganger. Vi har snakket litt om det å få hår på tissen og pupper. Jeg var ikke forberedt på det spørsmålet så jeg svarte Som sant er nei jeg barberer meg. så da måtte vi snakke om det og. Æsj det var ekkelt så der skal ikke hun gjøre når hun ble stor. Anonymkode: 3ae74...c26
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #6 Skrevet 2. januar 2020 Jeg blir også 35 i år og har en stripe med (kort) hår Anonymkode: 2c0a0...310
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #7 Skrevet 2. januar 2020 Voksne damer skal ha hår. Det synes også mannen. Anonymkode: bdf34...64d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #8 Skrevet 2. januar 2020 Hvis du går i svømmehallen vil du se at de fleste voksne kvinner har kjønnshår. Anonymkode: 70862...591
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #9 Skrevet 2. januar 2020 Det med oralsex, skjønner jeg. De færreste liker å leke der nede når det er mye hår. Det liker ikke jeg heller. Men, din kropp, og du skal være komfortabel! Anonymkode: 8a0da...628
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #10 Skrevet 2. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det med oralsex, skjønner jeg. De færreste liker å leke der nede når det er mye hår. Det liker ikke jeg heller. Men, din kropp, og du skal være komfortabel! Anonymkode: 8a0da...628 De færreste? Jøss har du gjennomført spørreundersøkelse? Anonymkode: 70862...591
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #11 Skrevet 2. januar 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min datter på 11 spurte meg om jeg hadde hår på tissen, hun har begynt å få det. Vi er på badet sammen noen ganger. Vi har snakket litt om det å få hår på tissen og pupper. Jeg var ikke forberedt på det spørsmålet så jeg svarte Som sant er nei jeg barberer meg. så da måtte vi snakke om det og. Æsj det var ekkelt så der skal ikke hun gjøre når hun ble stor. Anonymkode: 3ae74...c26 Samme med min datter, 11 år og har begynt å få hår. De har sett meg uten hår og, har ikke sagt noe om det, så kanskje glemt. Vil bare ikke at 11 åringen skal barbere seg. Anonymkode: 5c5e4...115
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #12 Skrevet 2. januar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det med oralsex, skjønner jeg. De færreste liker å leke der nede når det er mye hår. Det liker ikke jeg heller. Men, din kropp, og du skal være komfortabel! Anonymkode: 8a0da...628 Ikke mye hår da jeg barberer meg under, bare ikke oppå/foran. Anonymkode: 5c5e4...115
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. januar 2020 #13 Skrevet 2. januar 2020 Det er helt opp til deg tenker jeg. Men om mannen din syter med å utføre oralsex når du har hår, er det noe du må ta med i beregningen. Hvor viktig er det for deg? Om han synes det er uappetittlig med hår i fatet modulkart pent fjerne det om du vil han skal fortsette. Jeg fjerner det, har en datter på 13. Hun sier at noen i klassen fjerner det, men ikke mange. Hun selv har det i behold, og jeg tenker at det er hennes valg.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #14 Skrevet 2. januar 2020 Hvordan vet du at det er det om er årsaken? Jeg anbefaler dere å snakke sammen:) spørr han rett ut, sex er en fin ting å snakke om i ett forhold. Anonymkode: ac2f6...27a
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #15 Skrevet 2. januar 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan vet du at det er det om er årsaken? Jeg anbefaler dere å snakke sammen:) spørr han rett ut, sex er en fin ting å snakke om i ett forhold. Anonymkode: ac2f6...27a Hva da? Sleike meg? Han gjør det, men ikke like mye som før, og han har sagt at det er pga hår. Vi snakker ganske bra sammen når det gjelder sex Anonymkode: 5c5e4...115
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #17 Skrevet 2. januar 2020 Jeg barberer ca en gang i mnd. Liker å ha hår, men ikke å la det gro vilt og uhemmet, og så orker jeg ikke å trimme/klippe det hele tiden. Det er et greit kompromiss her 😊 Anonymkode: 44afa...a15
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #18 Skrevet 2. januar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: De færreste? Jøss har du gjennomført spørreundersøkelse? Anonymkode: 70862...591 Nei. Jeg snakker med mennesker. Prøv det. Anonymkode: 8a0da...628
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #19 Skrevet 2. januar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei. Jeg snakker med mennesker. Prøv det. Anonymkode: 8a0da...628 Det er et rimelig intimt spørsmål å stille andre Anonymkode: 46c9e...89c
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #20 Skrevet 2. januar 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Men, mannen er ikke så glad i det, ikke at sexlivet har blitt dårligere, men han sleiker meg mindre og jeg føler meg litt sånn "skamfull", vil ikke vise meg naken. Ja, det høres helt idiotisk ut, jeg vet. Hva er "normalen" nå? Jeg blir snart 35 år. Ikke at noen på nettet skal "bestemme" hva jeg skal gjøre, men vil høre hva som er vanlig. Anonymkode: 5c5e4...115 Vi på nette skal ikke bestemme for deg. Men skal mannen din det, da? Og skal du styres av hva som «er vanlig»? Og hvem vet vel hva som er vanlig. De færreste ser vel nakne damer daglig. Anonymkode: f1175...2aa
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #21 Skrevet 2. januar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vi på nette skal ikke bestemme for deg. Men skal mannen din det, da? Og skal du styres av hva som «er vanlig»? Og hvem vet vel hva som er vanlig. De færreste ser vel nakne damer daglig. Anonymkode: f1175...2aa Nei, sant det. Anonymkode: 5c5e4...115
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #22 Skrevet 2. januar 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Jeg snakker med mennesker. Prøv det. Anonymkode: 8a0da...628 Jaha. Hvor mange har du diskutert kjønnshår med for å konkludere med «folk flest»? Det bør jo være et firesifret tall hvis påstanden din skal være verdt å ofre en fis på. Anonymkode: 70862...591
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #23 Skrevet 2. januar 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis du går i svømmehallen vil du se at de fleste voksne kvinner har kjønnshår. Anonymkode: 70862...591 De voksne som har det i "vår" svømmehall har minst bikket 50 og vel så det, så det er nok geografiske forskjeller. Anonymkode: 37316...bf0
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #24 Skrevet 2. januar 2020 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: De voksne som har det i "vår" svømmehall har minst bikket 50 og vel så det, så det er nok geografiske forskjeller. Anonymkode: 37316...bf0 Jeg bor i Asker og her har de fleste voksne kjønnshår tror jeg. Nå har jeg ikkd tenkt så øye o er det i garderoben, men jeg tror under 20 % er glattbarberte, sansynlig vis under 10% også. Anonymkode: b0ed9...63a
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2020 #25 Skrevet 2. januar 2020 Jeg tar bort hår som stikker utenfor bikinitrusa om jeg skal ha på meg bikini. Ellers vokser det rimelig fritt. Jeg stusser det innimellom, siden jeg synes det er ekkelt med mye hår under mens. Jeg har aldri fått klager, men komplimenter på at jeg framstår som selvsikker i mitt valg på det området. Hva er vanlig? Det meste er vel vanlig. De fleste venninnene mine er som meg; de stusser litt, men lar det ellers vokse ganske fritt. Vi er damer på rundt 36 år. Dersom mannen min hadde sagt at han ikke ville utføre oralsex på meg fordi jeg hadde hår nedentil, hadde jeg begynt og le og bedt ham om å skjerpe seg. En voksen mann som synes kjønnshår er æsj er skikkelig barnslig! Anonymkode: e3da3...5b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå