Gå til innhold

Kunne barnet mitt blitt klemt ihjel?,

Anbefalte innlegg

Skrevet
13 hours ago, Anonym bruker said:

Må spørre siden jeg fikk en kommentar på dette. Mannen min er brannmann og lot gutten vår få sitte ned på et rullebånd - (ikke rulletrapp) idag. Han satt i kanskje 5 sek midt på før han reiste seg opp igjen. Får i ettertid hard kritikk av at han kunne blitt klippet av fingre og ben. Kunne det endt så katastrofalt? Får ikke sove nå. Mannen min reagerte overhodet ikke på dette. 

Gutten er 5,5år. 

Anonymkode: b8122...3e7

dette er hysteri

Anonymkode: a1a30...aa5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

dette er hysteri

Du synes jo alt er hysteri, det beviser vel bare at du ikke er den skarpeste kniven i skuffen akkurat

Anonymkode: 4325e...ac2

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Du synes jo alt er hysteri, det beviser vel bare at du ikke er den skarpeste kniven i skuffen akkurat

😂😂😂

Skrevet

Det kunne skjedd ja, det er en grunn til at det står hva en ikke skal gjøre på disse. 

Min datter fikk brannskader på to fingre etter å ha tatt på ett bånd i en kasse. Ja, jeg viste hun ikke skulle ha gjort det, men å pakke og ha en vilter 1,5åring i vogna samtidig ble krøll. De små fingrene hennes ble dratt ned i ett lite avlukke. Ikke var det noe galt med båndet heller, jeg jobbet i butikken, vasker og passer på at ting er i orden. 

Anonymkode: 05265...85f

Skrevet
På 31.12.2019 den 0.47, Anonym bruker skrev:

Huff.. ikke si det. Får ikke sove nå. 

Sov godt i natt du 😊 ingenting skjedde 😊❤️

Anonymkode: b4f85...e47

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den personen skrev hysteri er ikke meg ts. Jeg har lagt dette bak meg og her forelder gjør da vel alt for at barna på tryggest mulig kommer gjennom livet. Det at han satt der i toppen 5sek, var med full oversikt og kontroll fra vår side, men vi gjør nok ikke dette igjen. 

Takk for alle svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...