Gå til innhold

Favorittsted i Hellas ?


Anbefalte innlegg

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sifnos er min favoritt, og har mye av det du beskriver. 

Anonymkode: 0a546...fe6

Takk for tips!!! 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange flotte steder! Liker selv kalymnos, paros og antiparos godt. Ikaria er også en spennende øy! 

Anonymkode: 074ee...8c8

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mange flotte steder! Liker selv kalymnos, paros og antiparos godt. Ikaria er også en spennende øy! 

Anonymkode: 074ee...8c8

Flotte steder som jeg har veldig lyst til å se💙

Skrevet

Naxos var min favoritt for 20 år siden. Jeg tror dessverre det har økt på med turister der i det siste, men det kan være verdt å sjekke det ut. Ellers liker jeg Parga. Paros er litt kjedelig, synes jeg. Antiparos er mer genuint gresk. 

Anonymkode: cf63f...c46

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Naxos var min favoritt for 20 år siden. Jeg tror dessverre det har økt på med turister der i det siste, men det kan være verdt å sjekke det ut. Ellers liker jeg Parga. Paros er litt kjedelig, synes jeg. Antiparos er mer genuint gresk. 

Anonymkode: cf63f...c46

Naxos er nok ikke helt det vi leter etter. Jeg ble litt nysgjerrig på dine meninger om Paros ... på hvilken måte er øyen kjedelig? 

Skrevet

Men.... om du synes mye av det er spennende, hvorfor tar dere ikke en øyhopping? Det gjorde min familie mange ganger i min oppvekst. Har vært på nesten alle øyene etter noen runder med øyhopping😊 veldig lett er det også, og barnevennlig!

Anonymkode: 074ee...8c8

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men.... om du synes mye av det er spennende, hvorfor tar dere ikke en øyhopping? Det gjorde min familie mange ganger i min oppvekst. Har vært på nesten alle øyene etter noen runder med øyhopping😊 veldig lett er det også, og barnevennlig!

Anonymkode: 074ee...8c8

Selv hadde jeg elsket å dra på øyhopping men ungene liker bedre at vi har en base og drar på turer derfra. De vil helt sikkert også være på hotellet noen ganger hvis jeg og mannen farter litt på dagsturer. Vi blir nok borte i 3 uker så vi har tid til å bare slappe av i området vi bor og tid til å oppleve 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...