mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. desember 2019 Forfatter #26 Skrevet 30. desember 2019 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sifnos er min favoritt, og har mye av det du beskriver. Anonymkode: 0a546...fe6 Takk for tips!!! 😊
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #27 Skrevet 30. desember 2019 Mange flotte steder! Liker selv kalymnos, paros og antiparos godt. Ikaria er også en spennende øy! Anonymkode: 074ee...8c8
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. desember 2019 Forfatter #28 Skrevet 30. desember 2019 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mange flotte steder! Liker selv kalymnos, paros og antiparos godt. Ikaria er også en spennende øy! Anonymkode: 074ee...8c8 Flotte steder som jeg har veldig lyst til å se💙
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #29 Skrevet 30. desember 2019 Naxos var min favoritt for 20 år siden. Jeg tror dessverre det har økt på med turister der i det siste, men det kan være verdt å sjekke det ut. Ellers liker jeg Parga. Paros er litt kjedelig, synes jeg. Antiparos er mer genuint gresk. Anonymkode: cf63f...c46
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 31. desember 2019 Forfatter #30 Skrevet 31. desember 2019 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Naxos var min favoritt for 20 år siden. Jeg tror dessverre det har økt på med turister der i det siste, men det kan være verdt å sjekke det ut. Ellers liker jeg Parga. Paros er litt kjedelig, synes jeg. Antiparos er mer genuint gresk. Anonymkode: cf63f...c46 Naxos er nok ikke helt det vi leter etter. Jeg ble litt nysgjerrig på dine meninger om Paros ... på hvilken måte er øyen kjedelig?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2019 #31 Skrevet 31. desember 2019 Men.... om du synes mye av det er spennende, hvorfor tar dere ikke en øyhopping? Det gjorde min familie mange ganger i min oppvekst. Har vært på nesten alle øyene etter noen runder med øyhopping😊 veldig lett er det også, og barnevennlig! Anonymkode: 074ee...8c8
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 31. desember 2019 Forfatter #32 Skrevet 31. desember 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men.... om du synes mye av det er spennende, hvorfor tar dere ikke en øyhopping? Det gjorde min familie mange ganger i min oppvekst. Har vært på nesten alle øyene etter noen runder med øyhopping😊 veldig lett er det også, og barnevennlig! Anonymkode: 074ee...8c8 Selv hadde jeg elsket å dra på øyhopping men ungene liker bedre at vi har en base og drar på turer derfra. De vil helt sikkert også være på hotellet noen ganger hvis jeg og mannen farter litt på dagsturer. Vi blir nok borte i 3 uker så vi har tid til å bare slappe av i området vi bor og tid til å oppleve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå