Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, tante grusom master of law skrev:

Vel, jeg har brukt askefarger i håret mitt i 20 år, fra flere forskjellige merker, og samtlige er blå eller lilla. Det samme får jeg opp når jeg googler. Ask i hårfarge er ikke det samme som ask i jotunmaling.

I fargehjulet man lærer på frisørlinjen er x.1 ask, grønn.

Anonymkode: e1c00...c35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg farget, og det ble veldig bra. Ask ble supert. Hun mente jeg burde ta en 10.1, da det var veldig lyst. Lurer på om jeg burde hørt på deg, for tror det hadde vært finere litt mørkere egentlig, selv om jeg liker lyst. NÅ er det ikke gult i alle fall ;)

Skrevet
4 minutter siden, Eliseflisa skrev:

Da har jeg farget, og det ble veldig bra. Ask ble supert. Hun mente jeg burde ta en 10.1, da det var veldig lyst. Lurer på om jeg burde hørt på deg, for tror det hadde vært finere litt mørkere egentlig, selv om jeg liker lyst. NÅ er det ikke gult i alle fall ;)

Så bra! 10 er veldig lyst, men det er i alle fall ikke gult😂

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så bra! 10 er veldig lyst, men det er i alle fall ikke gult😂

nei :) det ser bra ut nå... lurer på å gå ned i hvert fall 1 til neste gang. 9.1 om det fins da. Men jeg tenkte på en ting, hvorfor skal jeg drive å bleke håret når jeg heller kan gjøre dette? Det er vel bedre for håret, og det er like lyst

Skrevet
30 minutter siden, Eliseflisa skrev:

nei :) det ser bra ut nå... lurer på å gå ned i hvert fall 1 til neste gang. 9.1 om det fins da. Men jeg tenkte på en ting, hvorfor skal jeg drive å bleke håret når jeg heller kan gjøre dette? Det er vel bedre for håret, og det er like lyst

Jeg har sluttet med bleking, om ikke håret er Veldig mørkt eller sort da. Jeg bare lysfarger. 9.1 finnes og er en fin farge. Det samme er 8.1, men den er jo da litt mørkere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...