Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #26 Skrevet 1. januar 2020 Jeg tror at du har problemer med å slippe litt kontrollen. Kjenner meg igjen når jeg fikk mitt første barn, at andre skulle mene noe, holde, være sammen med var vanskelig. Kanskje du trenger profesjonell hjelp? Selv hadde jeg barsel depresjon. Vi er sammensveiset familie, aldri noe utfordringer med mannen min (som er far til mine barn), svigers etc. Men fortsatt hadde jeg et ekstremt kontrollbehov. Dette roet seg når barnet ble større og klarte å utrykke seg selv, og når barn nummer to kom var det blåst bort. For utenforstående virker det du skriver bare som normalt engasjerte besteforeldre. Hvis faren er psykisk syk så er det kanskje bra at det er de som kan ta styring. La de få drømme om feks korps, la de gjerne betale og melde inn også... Hva er det verste som kan skje? Hvis barnet ikke liker det, nei da slutter det bare. Og hvis det liker det - Flott! Barn er robuste skapninger, og hvis en omsorgsperson er selvsikker og trygg som klarer å møte barnets behov og følelser, så tåler de litt turbulens. Anonymkode: f9f88...bb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå