Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #26 Skrevet 28. desember 2019 Ut fra din beskrivelse tviler jeg på at det å sovne av slik er et bevisst valg han tar. Det høres mere ut som han har et reelt problem. Uansett skjønner jeg ikke at du blir så forarget for dette. Anonymkode: b8a39...840
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #27 Skrevet 28. desember 2019 Det er ikke så mange andre enn dere som er interessert i å se på gaveåpningen til barna deres. Det er faktisk utrolig kjedelig å se på at barn åpner i evigheter for alle andre enn barna selv og deres foreldre. Skjønner at han sovner Anonymkode: 8a29d...1d6
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #28 Skrevet 28. desember 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: H*n hadde sovet store deler av dagen allerede👍 Anonymkode: ce135...180 Ja, det er jo slemt og umoralsk å være så trøtt. Pene og skikkelige mennesker gjør ikke slikt. 😆 Anonymkode: 495d9...dab
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #29 Skrevet 28. desember 2019 Faren min hadde søvnapné i 10 år før han gjorde no med det. Kunne dubbe av i mange settinger.. fordi han ofte slutter å puste på natten /snorket var kroppen hans tappa for energi .. så han kunne sovne /døse tidlig som sent. Gikk så langt at han ikke fikk kjøre bil til slutt da han var rundt 54. Ikke før han fikk oksygen på natta og kroppen fikk hvilt ut. kan ikke være det som er grunnen ? Bare lett å misforståes for å ikke interessere seg Anonymkode: 7c27a...dee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå