Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #26 Skrevet 28. desember 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hør - du har 12 sider med svar på den gamle tråden din, og du gir deg pokker ikke! Alle innleggene dine forteller at du er verdens kjedeligste og mest negative person selv. Så hvis du mangler venner er det kun én grunn: «fordi du fortjener det». Anonymkode: e77bc...4f4 Men jeg vil ikke ha de gamle. Har litt angst for at det er de som var der i barndommen som blir uansett , for man får kanskje et litt spesielt bånd til dem. Anonymkode: 62b79...770
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #27 Skrevet 28. desember 2019 Jobb for å få nye venner. Gjør noe for andre. INGEN, og jeg mener ABSOLUTT INGEN, andre enn du selv kan endre deg selv. Du må slutte å rakke ned på deg selv og alle andre! Du får forslag, men du gir narr av de som faktisk forsøker å hjelpe deg. Men ikke ÉN eneste gang har du selv kommet med et forslag selv, ikke ÉN eneste gang har du vært positiv til å prøve noen av de hundrevis av forslagene du har fått. Javel, så du er deprimert - du kan få god hjelp av terapeuten din, men det krever jo at du begynner å være 100 % ærlig med denne. Og uansett hva terapeuten gjør for deg, det er fremdeles DU som må gjøre jobben for å bli bra. DU som må begynne å gjøre ting, selv ting som du på forhånd ikke helt har troen på. I det minste kan du stille med åpent sinn. Da kan du bli kjent med nye folk, få nye impulser. Du kunne få deg positive overraskelser. Men du nekter alt. Og vet du hva - da vil du heller ikke få en endring, for da tviholder du på din egen elendighet. Det er opp til deg å ta til deg noen av de tingene som du blir anbefalt både av terapeuter og av folk på forum. Det er ingen andre som kan gjøre det for deg. Du må gjøre det selv. Gå inn på en eller to tråder som gikk i går, ang. depresjon og hva man kan gjøre for å hjelpe seg selv. Ta til deg det som står der. Og ikke minst - les måten HI i den tråden svarer på de svarene hun får! Hun har det vondt, men hun har en holdning om at hun må gjøre noe for seg selv, hun er motivert for å gjøre noe selv, og hun svarer folk hyggelig og høflig i alle svar. Du kan lære mye av henne - om du vil. Du kan også gå tilbake i gamle tråder du har opprettet og lese alle de gode svarene og forslagene du har fått, og så GJØRE noe av det som står der. Det tar tid, men det er også eneste veien for å bli bra. Aksepter det, og aksepter også at DU må endre din holdning før du vil få det bra. Anonymkode: 22731...582
Brillefanten Skrevet 28. desember 2019 #28 Skrevet 28. desember 2019 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: «Bli med i et kor» , så ukreative folk er 😅 ikke for å spydig, men det er liksom aldri noen som kommer med noen livlige forslag. Anonymkode: 62b79...770 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Var med i kor som yngre, kjedelige sanger, kjedelig opplegg Anonymkode: 62b79...770 Men så lag ditt eget kor, da vel!! Med sprelske sanger og flotte folk 🙌🏻 Det er faktisk utrolig enkelt å forandre sin egen verden, hvis du virkelig har lyst...
Mamsemums Skrevet 28. desember 2019 #29 Skrevet 28. desember 2019 Det var Tyrkia-damen ja😂 Nydelig! Nei, altså du må nå gå der å tufse i din egen elendighet så får resten av oss drikke champagne og feire livet i de ledige stundene.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #30 Skrevet 28. desember 2019 7 minutter siden, Mamsemums skrev: Det var Tyrkia-damen ja😂 Nydelig! Nei, altså du må nå gå der å tufse i din egen elendighet så får resten av oss drikke champagne og feire livet i de ledige stundene Anonymkode: 62b79...770
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå